LoadingAdd to favorites

Ölüm Zinciri İzle

Ölüm Zinciri filmiFilmin Başlığı: Ölüm Zinciri İzle
Filmin Konusu: Bir grup arkadaş internet üzerinden esrarengiz birer mail alır. Psikopat ruhlu bir manyak aynı zamanda seri katil e postalarına yada cep telefonun mesajı ile sürekli insanları rahatsız ve tedirgin etmektedir.Göndermiş olduğu mesajlarda ise vahşi şekilde öldüreceğini dile getirmektedir. Daha sonra bu tür mesajların kimden geldiğini öğrenmeye çalışan çalışan Jessie Campbell ve arkadaşları aslında bunun bir ölümcül oyun olduğunun ve hepsinin de bu oyunun bir parçası olduğunun farkına varacaklardır. Kurtulabilmeleri nin tek şartı oyunun kurallarına uymaktır. Arkadaşlık herhangi bir şeyi ifade eder mi ? Senin hayatın mı önemli yoksa arkadaşınınki mi…Zinciri kır, ölümden kurtul…Artık bir klasik seri haline gelen saw serisinin izinden giden 2010 yapımı sınırları zorlayacak bir korku gerilim filmi.
Seçenekler: Türkçe Dublaj
Filmin Türü: Gerilim, Korku
Filmin İçeriği: 13 YAŞ ÜZERİ BİR FİLMİDİR..

81524
Yorumlar

fatos

4 sene önce

super bir korku filmiydi tavsiye ederim korku filmi sevene

memoli

4 sene önce

GÜZZZZZZEEELLL

dejawu35

4 sene önce

güzel bi film izlemeye değer

emre

4 sene önce

super

ramoooo

4 sene önce

MUHTESEM

Lara

4 sene önce

Ya arkadaşlar insanları kandırmayın güzel filimlere zaman kaybı diye yorum yapıyorlar.Kötü filmlere ise güzel diyorlar.İnsanları kandırmayın lütfen

mugat

4 sene önce

güzel tavsiye ederim

denız

4 sene önce

super!!herkese tavsıye ederım :D

adem

4 sene önce

izleyip görelim bakalım gerçekten süpermi

penbe

4 sene önce

abe kizanim ben cuk kurkarim abe ya bole sacma supan filimi ic ic ic sevmem gurmedim ben penbe gacisi sulukuledenim bie ulasiniz

sedef kilićoglu

4 sene önce

ya su kadina bi baksaniza arkdaslar lutfen bide adini duru durust yazmamis pembe yazicana penbe yazmis boyle sacma sapan seyler yazilirmi be kadin sana layik sulu kule mahalesi bide nekadar sacma sapan seyler yazmis once yazisini duzeltirsin varos varos kadin napar sin iste herhalinden beli oluyor varos kilik li kadin :d:d

umut

4 sene önce

penbe iyimisin cennet mahalleside yükleyin filmlere kız delirecekyoksa beyin yaşı bi tek o diziyeuyuyor yazık kıza be:D

umut

4 sene önce

bu dünyada penbe gibi abuk sabuk insanlar varken samimi ve sıcak bi ortamı çok arayacaz anlaşılan

DekcarC

4 sene önce

cok ucuz basit daha once bi cok benzer flimi gordum buna benzer bide oyuncular cok itici soguk geldi tam ozenti izlemeye degmez yapmacik bi flimdi

ada

4 sene önce

sedef kilicoglu sen kendini ne zanediyorsun sen sin asil varossss kilikli seyyyyyy sen benim icin sen cirkin en namusuz kadinsin maymunn kilikli maymun gelin sin sen be vaross sen turkiyeden degilsin dogru yazmiyorsun da duru yaziyorsun sen once kendi yazini duzelt sonra elalemin yazisinla dalga gec varossss :d:D xaxax

ghost qirl

4 sene önce

berbat ötesi bir film. tamamen zaman kaybı. izlemenizi tavsiye etmiyorum

Karamsar

4 sene önce

Film Güzelde Sonu İyi Olmamış Mutlu Sonla Bitmiyor :D

sedef seren

4 sene önce

abi bu ne ya filmin 6. ve 7. partı açılmıyo

Admin cevap: film 5. partta bitiyor zaten 6. ve 7. partı alternatif tek parça için eklenmiştir.

hatce

4 sene önce

lan boyle film mi olur hiç birşey anlamadım berbat ötesi bi film hay ben bunun yönetmenıne varya SAKIN İZLEMEYİN SAKIN !!!!

hayalperest

4 sene önce

salağın önde gidenipenbe

halime

3 sene önce

anlaşılması zor ve çok sıradan bı fılm sonununu daha anlaşılır yapsalar o kadar ızledgımze yazık olmazdı

zara

3 sene önce

çok güzel bir filmmmmmm

deniz

3 sene önce

film güzel ama görüntü ve ses kalite berbatt filmden sogudum resmen :p

yalcin

3 sene önce

cok kotu bir film sakin izlemeyin

deniz

3 sene önce

Tam bir satanist filmi.. Piskopat olmak imkansız… Sizin telefona mesaj geldimi.. O da ne arkamda kim var…YOKSAAAAAAAAAA

kemal

3 sene önce

al işte gelde izle .yarısı iyi diyor yarısı kötü diyor

aysegüll

3 sene önce

milletin lafıyla davranmam ben izleyip görücem iyimi kötü mü .

aysegüll

3 sene önce

film anlamlı tam anlamıyla korku filmi degıl ama anlamlı. bizler hep internetın iyi yanlarını görüyoruz bu filmde de kötü yanlarını göstermişler.etkıleyıcı tavsiye edrm

azeriturk

3 sene önce

tavsiye ederim

ceyda

3 sene önce

iğrenç bir filimdi zaman kaybı

ömer

3 sene önce

bana çok çok korku dolu bir film tavsiye edin yaa :)

bahar

3 sene önce

tavsiye etmiyorum!

ERZİNCANLI

3 sene önce

ÇOK KORKUNÇ DEYİL

AYSEL22

3 sene önce

HARIKAAAAAAAA. FILMI BEYENMEYENLER CASPERI IZLEYN SIZ. ANLAYISI KIT OLANLAR BEYNEMEMIS)HADI CASPERI IZLEYIN SIZ SUTUNUZU DE ICIN BAKAYIM)

Kadir

3 sene önce

Bnece bu film korku değil tam bi dehşet

vusal

3 sene önce

baxaq sora qerar vererik

bilinmeyen

3 sene önce

bgn çk korku izledm diğer korku filmlerinide yarına saklıom ama superr film siz bide kanlı tepeleri izleyin

esrarengzz

2 sene önce

film idare eder çok iyi değil ama çok saçma hiç birşey anlamadan bitti. bukadar saçma sapan bişey gormedım yarım bitti özellikle sonu berbat soru işaretleri??????????

mkrmn38

2 sene önce

böyle lanet kötü iğrenç bir film olamaz eger vaktiniz çok yok ben saçma bir film izleyecem derseniz izleyin normalde korku filmini çok severim çoğu korku filmini izlemişimdir ama bu kadar kötüsüne rastlamadım bence buna yaş sınırı getirilmeli 13 yaş üzeri izlememeli yoksa bir daha korku filmi izlemeye tövbe edersiniz valla çok iğrençti bu filme güzel diyen arkadasları esefle kınıyorum valla bir buçuk saatinize yazık ben yandım siz yanmayın arkadaslar sakın dalga geçtiğimi düşünmeyin gerçekten inanın iğrenç ötesi