Tehlikeli Aşk türkçe dublaj İzle


Tehlikeli Aşk türkçe dublaj İzle
İzlenme 104.368
Filmin Eklenme Tarihi: 6 Aralık 2011

Filmin Başlığı: Tehlikeli Aşk türkçe dublaj İzle
Filmin Konusu: Meksikanın sert ve çölün ortasında kavurucu sıcağın altında ağar yaralı yatan bir adam vardır.
J isimli bu adamın ise araması vardır. Ölüme yaklaştığını hissettiği bu zamanlarda tek isteği hayatının aşkı Natasha’yı bulmaktır. Başkasına yar olmuş ama J’in kaderi olan bir kadın. Şimsek gibi J’in hayatına girip sonuna kadar değiştirmiş bir kadın..
Seçenekler: Türkçe Dublaj
Yapım: 2010, Hindistan
Tür: Aksiyon, Gerilim, Romantik
Yönetmen: Anurag Basu
Senaryo: Anurag Basu , Robin Bhatt
Süre: 130 dk
Oyuncular: Hrithik Roshan (Jay) , Bárbara Mori (Natasha) , Steven Michael Quezada (Polis) , Luce Rains (Ödül Avcisi) , Kabir Bedi (Bob) , Kangana Ranaut (Gina) , Nicholas Brown (Tony) , Anand Tiwari (Robin) , Jamie Haqqani (Polis) , Yuri Suri (Jamaal)


yorum

Yorumlar

" Tehlikeli Aşk türkçe dublaj İzle " için 26 yorum

  1. ağrılı on 22 Aralık 2011 04:46  ]

    filim güzel izlenilmeye değre arkadaşlar…

  2. kenan on 15 Ocak 2012 23:07  ]

    iizlesem iyi olacak

  3. elif on 23 Ocak 2012 02:21  ]

    süper bır fılm suan hala aglıyorum muhtesem ızlemeyenlere sıddetle tavsıye edıyorum emegı gecen herkese tskler

  4. oguzhan on 03 Şubat 2012 15:54  ]

    arkadaşlar süper bir filim izlemeye değer bu arada kandiliniz kutlu olsun

  5. matraks on 15 Mart 2012 23:24  ]

    gerçekten güzel bir film emeği geçenlere teşekkür ederim izlemeyenlere tavsiye ederim

  6. hande on 15 Nisan 2012 00:22  ]

    film çok güzeldi çok duygulandım…izlyin pişman olmazsınız…

  7. PARES on 10 Haziran 2012 01:13  ]

    son yıllarda izlediğim en duygusal filmdi. Mutlaka izleyin

  8. Fenoman on 04 Temmuz 2012 21:30  ]

    Bu filmin sonunu hangi peysedi

  9. Ahmet efe on 29 Temmuz 2012 02:33  ]

    Film gerçekten çok güzel ağlamamak için direndim ama son sahne gerçekten mükemmeldi…

  10. elif on 25 Ağustos 2012 16:53  ]

    tonny’i allah kahretsin. müthiş bir film kesinlikle izleyin kızda çok güzel. adam zaten reis dağılın

  11. gaye on 05 Ekim 2012 23:42  ]

    izlemeye deger gerçekten çok güzeldi ama çok duygusal aglamamak için kendmi zor tuttum izlemenizitavsiye ederim

  12. salih avçil on 26 Ekim 2012 03:42  ]

    mükembel bir filim diller farklı olsada aşk engel tanımıyor

  13. esat on 08 Kasım 2012 22:21  ]

    çok duygulandım:( mühteşem bir film tavsiye ederim izlemeyenlere

  14. nayme on 09 Kasım 2012 12:52  ]

    film guzelmis sadece sonu biraz trajik ti amma cok guzeldi

  15. osman erıs on 09 Kasım 2012 15:08  ]

    arkadaslar gercekten olan ustu bı fılm benı duygulandırabılen tek fılm dıyebılırım emegıne saglık yapanların..

  16. mertan on 09 Kasım 2012 16:13  ]

    süperdi muhteşemdi olanüstüydü

  17. sudenaz on 17 Kasım 2012 00:37  ]

    insanı aşka aşık eden bir film.

  18. mehmet güzel filim izlenmeli on 26 Kasım 2012 19:27  ]

    çok kaliteli bir filim izlenmeye deyer

  19. elif racan on 13 Aralık 2012 00:14  ]

    harika bi film bi defa izledmmm ikinci izleyşimmm:)

  20. SÜLEYMAN ŞAHİN on 28 Ocak 2013 21:55  ]

    ON NUMARA AŞKI ANLATIYOOO

  21. elman on 08 Eylül 2013 18:59  ]

    tonny denen herif de ne inatciymis

  22. eda on 12 Eylül 2013 10:34  ]

    arkadaşlar bana filmde 3 ay önce dediği yerde çalan dans müziğinin adını bulabilir misiniz lütfen

  23. tuğba on 15 Kasım 2013 19:46  ]

    harika bir film.şimdiki zamanda ne erkek bu kadar sevebilir nede kadın.zaten aşk sadece filmlerde oluyor,belkide ben yaşamadım ondan inancım yok.kısacası 10 numara bir film

  24. sevdenur on 13 Aralık 2013 01:41  ]

    mükemel:)

  25. erdem on 17 Mart 2014 19:19  ]

    biraz sapıkmı

  26. memokadil on 19 Mart 2014 06:50  ]

    filim tehlikeli aşk benim aşkim vardi bir zamanlarda ve hala da seviyorum onu oldu ama benim kalbimde hala yaşiyor kiç ve hiç kalbimde çikamaz kalbimde olemez asla olemez hala ağliyorum ve her gün ağliyorum ama cennete kavuşuruz arkadaşlar mutlaka izleyin emeği geçen arkadaşlara çok çok teşekur ederim saygilar hozan memo kadil




Google: Tehlikeli Aşk türkçe dublaj İzle