LoadingAdd to favorites

Rock Kampı 2 İzle


Konu Başlığı:Rock Kampı 2
Film Hakkında: Bir koca yılın daha sonunda kapm heyecanı yine başlamıştır. Mitcihie kampın heyecanı bi yana Shane adında hoşlandığı kızın da orda olmasını bilmek Mitcihie’nin mutlu olması için bir sebepde kızı görecek olmasıdır. Kamp başladığında herşey yolundadır ki bu Rock Kampına karşı başka bir rakip kamp açılana kadardır. Diğer kamp açıldığında ise aralarında başlayan tatlı rekabet izlenmeye değer. İyi seyirler.
Seçenekler: Türkçe Dublaj
IMDB Puanı: 7,3
Filmin Çekildiği Ülke:A.B.D
Filmin Yapım Yılı:2010
Tür : Aile,Çocuk,Dans,Komedi,Macera,Müzikal,Romantik,Gençlik,
Süre: 94 dakika
Senaryo:Regina Y. Hicks,Karin Gist,Daniel Berendsen
Yönetmen:Matthew Diamond, Paul Hoen
Oyuncular:Demi Lovato,Joe Jonas,Nick Jonas,Kevin Jonas,Alyson Stoner,Jonas Brothers, Anna Maria Perez De Tagle, Meaghan Jette Martin

[jwplayer file=”filmler/Rock Kampı 2 clip1.mp4″ streamer=”rtmp://lb.vizyonkolik.org/film” provider=”rtmp”]

84139
Yorumlar

zeynep

4 sene önce

bu site çok güzel çok seviyorum

zeynep

4 sene önce

ve film mükemmel çok seviyorum

kadir kör

4 sene önce

süperrrrrrrrrrrrrrrrrrrr harikaaaaaaaaaaaaaa

doran

4 sene önce

güzel film. site gercekten güzel tesekkür ederim hiç sorun yasaşamadım. tekrar tesekkürler

elif

4 sene önce

bnce çoook saçma ve salakça bşy bu

leyla

4 sene önce

super seyn ve michy super birbirlerine uyuyorlar keske michy olsaydim michy aslinda ne tesadufte oynayan soony manro cok seviyorum o filmide asiiyim

sena

4 sene önce

süper ve ötesi beğenmeyenin a.q ….
süper 3 . sü yok mu bunun arakadaşlar söylermisinizzz….

Lara

4 sene önce

iğreç sanki herşey prenses gibi herşey mutlu çok saçma aynı gabriela felan var ya adını unuttum :D onun gibi hiç gerçekçi deyil ikide bi şarkı yapıyolar o şarkıyı ilk kez duysalarda aynı tempoda mükemmel dans ediyorlar 1 i çok daha gerçekçi duyguları aklıma beni getiriyo aklıma aslında romantiziime gıcığımdır yani 1 ini izleyince kendimi iyi hissediyorum.bu nu sizde hisediceksiniz.kndini beyenmiş ve saklanmış salak tiplerden deyilseniz anlarsınız dahi prens filmindeki o popüler annesi ölmüş kızın dediği çok doğru işte bunu dedi ‘Devam filmi asla ilki gibi olmaz!çok doğruuu!

nursu

4 sene önce

sarkılar çok uzun sarkıları içimi bayıltı birazda tatında bırakma lzm 1 şarkı 10 dk. neredeyse sırf muzik… ama size limonata ağzı diye bir film izlemenizi tercih ederim o gerçekten süper!!!

gözde

4 sene önce

şarkı uzun olabilir ama bu öbürkilerden de iyi olabilir ama hepsi iyi seçme sorunu sizin ben bişey diyemiyorum biliyonuzmıu siz herşeye güzel diye de biliyosunuz ama bazıları diyemiyo

berkan

4 sene önce

1. part ta görüntü hatası var

elif mina

4 sene önce

çok süper bi film iki yüz bin kere seyerttim hiçde bıkmadım şarkılarıda süper çk seviyorum diğer kızlarada tavise ederim harika bişi haa bu filmi tavsie ede bilirim size çılgın dersnae kampta… :)

duygu

4 sene önce

şarkılar süperrrr yaa film de öyle…

semih

4 sene önce

vav dunyanin en guzel sitesi ve filmi olabilirmi acaba <3 I love you camp rock

idil beyza kusnacı

4 sene önce

elif sen çok salaksın . böyle bir filme çok salak ve saçma denilmi hiç.bence çok güzel bir film.böyle bir film yaptıkları için önce disnep channela ,bu filmi daha güzel yaptıklrı için DEMİ LOVATO ya JOE JONES a KEVIN JONES a NİCK JOONES a ve öbür oyunculara çokteşekkür ederim. kardeşimle izledik ikimizde çok beğendik.öbür oyuncuların adlarını bilmediğim için adlarını söylemedim.ve bu filmi bu siteye koyanlara çok teşekkür ederim.ve bu siteyide çok seviyorum.eğer başka bir film daha izlersem o filmede yorum yazacağım kesindir.ve yeniden elif on a söylüyorum.sen çok salaksın elif
. böyle bir filme hiç çok salak saçma denilirmi gerizekalı.aptal . öküz

sude

4 sene önce

çokkkkkk güzel anne yani domi lavoto

sude

4 sene önce

filimlerini her zaman beyiniyorum anne

maviş

4 sene önce

görüntü bok gibi ama film çok güzel

berra

3 sene önce

afedersiniz ama açıl mıyo:(

admin

3 sene önce

Yenilenmiştir.

Denizhan

3 sene önce

Film süper.Görüntüde idare eder.Ama filme bayıldım.Gerçekten çok güzel bir siteniz var.Sizi tebrik ederim.Diğer arkadaşlara söylüyorum.Lemonade Mouth diye bi film var.O da bunun gibi o gerçekten güzel bi film.Tavsiye ederim :D

ilayda

3 sene önce

37. dakikadan sonrasını göstermiyor

admin

3 sene önce

Tek parça yenilenmiştir.

nebiye

3 sene önce

çok güzel bir film gerçekten bayıldım 1kere daha izlemiştim bu 2. izleyişim 1.izlemiş gibi zevk aldım gerçekten süper

nebiye

3 sene önce

çok güzel bayıldım ……

melek

3 sene önce

harika ve bu film mütiş

tuğba

3 sene önce

en güzel film bu ve en iyisi

sude naz

3 sene önce

ben bu filmi 5 gündür izledim

sude naz

3 sene önce

ben bu filmi 5 kere izledim süper

Şule

3 sene önce

Yerim seni Demii <3

gizem

3 sene önce

mütiş bi film defalarca bu sitede izledimmmm :)

jonatic

3 sene önce

Joeeee seni seviyorummmm :* bu arada demi çekil lan bnm joe’mun yanından o benim :D

kübra

3 sene önce

üzgünüm yarışmayı kazanamadınız genede iyidi ben beyendim sizde izleyin

kübra

3 sene önce

sonny jou güzel şarkılar sizi bekler lütfen banada şarkı yazın ve güzel olsun

nurbanu

3 sene önce

zaten deminin hayranıyım onun için onun yaptığı herşey bane göre mükemmel camp rock gibi

ismail

3 sene önce

görüntü kalitesi çok kötüü

yaren deviren

3 sene önce

film izlenmiyo açılmıyo bu site berbat

admin

3 sene önce

Yenilenmiştir.

irem

3 sene önce

bu filme çirkin ve saçma diyenler korku filmide izlemesin o zaman

irem

3 sene önce

bu filmde tempolu dans etmelerine saçma denmiş peki korku filmlerinde ne var getirin çığlığı göriyim ben demi me laf söyletmem

irem

3 sene önce

filme bayıldım
:) <3 <3 <3 <3

Aleyna

3 sene önce

Bencede çok güzel bir film müziği çok çünki müzikal bir fil 3.’süde çıkıcak imişş

serdar

3 sene önce

en iyi müzik filmi ve şarkıları

melike lovatic

3 sene önce

demi sen ne tatlısın öyle ya yerim film süper 3 üde çıkacak arkadaşlar :D <3

melisa yıldırım

3 sene önce

sssssssüüüüüüüüüüpeeeeerrrrrrrr hariiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiika
OLLLLLLEEEYYYYYY

aslıhan

3 sene önce

bu filme bayılıyorum kaç defa izledm ama yinede bıkmadm :)))