• Film İstek
  • Rastgele
  • Kayıt Ol
    Giriş Yap
    Şifremi Unuttum
    Şifremi Unuttum
    Giriş Sayfası

    En Son Eklenen Videolar Güncellendi

    Ölümcül Saplantı Türkçe Dublaj izle
    • İzlenme: İzlenme 43.313
    • Yorum: 19 yorum
    • Tarih:

    Film Hakkında Düşüncelerinizi Paylaşınız

    Spoiler Ekleyin

    19 yorum "Ölümcül Saplantı Türkçe Dublaj izle"

    1. fatih 12 Nisan 2012 19:07

      güzel bir film tşk.ler admin
      bu arada açılmayan filmler var ilgilenirseniz sevinirim

    2. Turan 13 Nisan 2012 20:40

      idare eder yinede izlemeye değerdi…

    3. aysen 18 Nisan 2012 13:23

      teK SOZNEN HARIKA BEN BUNU 3 DEFE SEYR ETDIM TELEVIZYONDA SIMDIDE BURDA BULDUM YAA COK SEUPER….IZLEYIN MUTLAKA….

    4. derya 18 Nisan 2012 17:23

      ıdareeder

    5. ahmet 03 Mayıs 2012 01:30

      benim hoşuma gitmedi bu benim düşüncem filmle hiç bir alakası yok boşa gecen zaman bence

    6. özge 05 Mayıs 2012 21:32

      flim fena degil ama ilk başı ne alaka onu anlamadım

    7. ayşegül 10 Mayıs 2012 20:10

      film fena deil ama bence o hikayeler çok gereksiz bu filmin baş karakteri sürekli değişti :(

    8. sibel ilker 11 Mayıs 2012 23:22

      çok iğrenç-saçma-berbat-sakıııııııııın izlemeyin.aptalca anlamsız yani berbat adına olan ne varsa hepsi burda sinir olduk ya bide iyi güzel diye yorum yazmışlar

    9. Prof. Dr. Memduh Çolak 24 Mayıs 2012 23:20

      Über şahane bir filmdi. Yapımda ve yayında emeği geçen herkese teşekkürler.

    10. melisa 11 Temmuz 2012 23:14

      fılm guzeldı ama sunu belırtmem lazım bı fılmı bulmak ıın en az 10 sıte gezıodum bu sıtede acamadıgım tek bır fılm bıle yok cok TEŞEKKURLER :)

    11. özge 11 Temmuz 2012 23:24

      hayatımda izlediğim en saçma sapan salak film..bir de güzel yorumlar yapmışlar…kesinlikle izlemeyin derim..zaman kaybı…

    12. özge 11 Temmuz 2012 23:25

      hayatımda izlediğim en saçma sapan salak film…kesinlikle izlemeyin derim..zaman kaybı…

    13. oktay 09 Ağustos 2012 12:22

      kahretsin ne diye böyle filim yapıyolarki elimde olsa siteden çıkarıb çöpe atacagım

    14. oktay 09 Ağustos 2012 12:23

      çok kötü seçim

    15. ziya 26 Ağustos 2012 14:44

      benim düşüncem bir film değil

      anlamsız ve çok sıkıcı kesinlikle izlenmeye deger

    16. bahar 22 Ekim 2012 16:27

      çok saçma zaman kaybi

    17. AYSEL22 03 Kasım 2012 20:09

      Simdiye kadar qorduyunuz yorumlari unutun ben korku filmleri uzre uzmanim izleyip de size fikrimi bildirirm.)) simdi izleyelim bakalim

    18. AYSEL22 03 Kasım 2012 22:45

      FENA DEGIL.KORKUTA BILIR SIZI ama KARANLIKTA VE SESSIZ BIR ORTAMDA IYI SEYIRLER

    19. pıtırcık 10 Kasım 2012 22:00

      fena değildi ama başı çok saçmaydı alakası yoktu çok yoruyo film insanı kafa karıştırıyo ama gayet güzeldi..

    Ölümcül Saplantı Türkçe Dublaj izle