• Film İstek
  • Rastgele
  • Kayıt Ol
    Giriş Yap
    Şifremi Unuttum
    Şifremi Unuttum
    Giriş Sayfası

    En Son Eklenen Videolar Güncellendi

    Gizemli Adaya Yolculuk 2 Türkçe Dublaj izle
    • İzlenme: İzlenme 151.727
    • Yorum: 81 yorum
    • Tarih:

    Uzun zamandır türkçe dublaj seçeneği beklenen Gizemli Adaya Yolculuk 2 filmini siz değerli izleyicilerimizin beğenisine sunuyoruz.Sean Anderson efsanevi bir adada kayıp olduğunu düşündüğü dedesini bulmak için annesi ve annesinin yeni erkek arkadaşı ile macera dolu bir yolculuğa çıkar. Baştan sona macera dolu dakikalar ile siz değerli izleyicilerimizi baş başa bırakıyoruz. İyi seyirler.

    Film Hakkında Düşüncelerinizi Paylaşınız

    Spoiler Ekleyin

    81 yorum "Gizemli Adaya Yolculuk 2 Türkçe Dublaj izle"

    1. htzuj 20 Mayıs 2012 04:38

      yav kardes okuyan varmi burda ben burdan neden film izleyemiyorum

      Admin Cevap: Film tek parça olarak yenilenmiştir.

    2. yaliz 20 Mayıs 2012 10:17

      calismio guruntu siyah

      Admin Cevap: Düzeltildi

    3. bobikol 20 Mayıs 2012 14:15

      film açılmıyo hemen açın

      Admin Cevap: Film tek parça olarak yenilenmiştir.

    4. jaws 20 Mayıs 2012 14:16

      Film büyümüyomk

    5. maceracı kız beyza 21 Mayıs 2012 16:33

      ben şimdiye kadar bu kadar maceralı bir film görmedim bu film yeni çağa ilk adımını atmak üzere hatta attı bilene

    6. maceracı emirhan 25 Mayıs 2012 19:24

      beyza sana katılıyorum böle bir macera yaşamak için neler vermezdim ki

    7. Conqueror 27 Mayıs 2012 19:55

      film çok yavaş yüklensede güzel filmdi. izlenebilir türden bi film zaman jaybı filan değil.

    8. emre 28 Mayıs 2012 20:44

      ses çok az çıkıyo admin

    9. crazygips 31 Mayıs 2012 11:38

      bence herkezin izlemesi gerekir

    10. rohan61 06 Haziran 2012 00:28

      film yarıdan sonra çalışmıyor lütfen ilgilenirmisiniz … bir ricam daha olucak animasyonların bir çoğu açılmıyor … ilgileriniz ve emeğiniz için teşekkür edeim …

    11. Serkan 06 Haziran 2012 19:05

      Tek kelime İle muhteşem
      Kızın Kanı Tatlı ayrı bi güzel :P

    12. ercan 07 Haziran 2012 05:20

      bu sıteye öncelıkle teşekkür ederim 100 defa gırdım sadece bu flımı ızleyemedım şansa bak acılmıyo

      Admin cevap: Partlar çalışıyor fakat yoğunluktan dolayı donma oluyor sitemizdeki bütün filmleri tekrar upload edicez. İyi seyirler..

    13. ercan 07 Haziran 2012 05:21

      olayı çözdüm yorum yapılınca acılıyo DDD))))

    14. mAcErAcI 07 Haziran 2012 10:52

      ÇOK YAVAŞ

    15. batuhan 08 Haziran 2012 21:22

      ya kardes bu 1 inci 2ci deyil ki

    16. yasin 08 Haziran 2012 23:05

      çok güzel bir film

    17. Ozan 08 Haziran 2012 23:38

      Elinize sağlık Admin Kardes Tavsiye ederim arkadaşlar Çok güzel bi film…

    18. bora 09 Haziran 2012 14:07

      Teşekkürler

    19. bora 09 Haziran 2012 14:10

      Neden tam ekran olmuyo :S

      Admin cevap: Mozilla firefox deneyiniz..

    20. Maceraci pornocu 09 Haziran 2012 16:19

      Gözel film xD

    21. ibr 09 Haziran 2012 17:04

      iyi, demek ki tek seyredemeyen ben degilmisim.

    22. ibr 09 Haziran 2012 17:15

      iyi, demek ki tek seyredemeyen ben degilmisim. ilk 28000 e giremedik

    23. emrullah 09 Haziran 2012 17:18

      güzeldi

    24. burak 09 Haziran 2012 18:36

      güzellde izleyemedıkk ı

    25. xx 09 Haziran 2012 21:52

      süperr

    26. berat 11 Haziran 2012 11:06

      güzel filme benziyo admin ama bu 1 inci mi

    27. erdem 11 Haziran 2012 11:12

      açıL susam açıL .d

    28. yeliz 11 Haziran 2012 12:03

      açılmıyor napacam

    29. emre 17 Haziran 2012 12:49

      admim güncellemişsin güzel.ama ne ekran büyüyo nede ses çıkıyo şunu yeni bi player oynatıcıda atamıyormusun?

      admin cevap: mozilla firefox deneyiniz.

    30. serdar 19 Haziran 2012 13:31

      Film Neden Tam ekran izlenmiyor ? :D

    31. mahmut 25 Haziran 2012 14:23

      cok güzel

    32. dfgdg 26 Haziran 2012 11:41

      yaw neden film acılmıyo ?

      Admin cevap: Film bende sorunsuz çalışmaktadır. Mozilla firefox tarayıcısını kullanınız..

    33. emre 26 Haziran 2012 18:26

      aynen

    34. heyo 28 Haziran 2012 11:27

      neden bu kadar yavaş ?

    35. mükremin 28 Haziran 2012 11:36

      güzelmiş

    36. zeynep 28 Haziran 2012 17:55

      admin bu donuyor yaaa cevap ver.

    37. fhjdhjfh 29 Haziran 2012 03:00

      dmin bu donuyor yaaa cevap verJK

      Admin cevap: Partlar yenilenmiştir..

    38. gyujyukuyol 30 Haziran 2012 10:26

      Neden tam ekran olmuyo

    39. CEycey 30 Haziran 2012 13:25

      Yok abi Acilmiyo Ya yok yok yok Tek parca fln diyosunuz tikliyorm acilmiyo 1 ton filim aciliyo bu filim acilmiyo …

      Admin cevap: Film partlı olarak yenilenmiştir..

    40. samet 30 Haziran 2012 16:47

      güzel film

    41. gülcan 30 Haziran 2012 18:36

      bu sayfada film göremeyen tek benmiyim?? :)

      Admin cevap film tek parça ve sorunsuz çalışmaktadır…

    42. Aylin Sema 01 Temmuz 2012 19:35

      Film düzeltildi diyorsunuz görüntü bile yok simsiyah başlamıyor. Site adminleri bu işlere el atıp filmlerinizi düzeltiniz. Size daha çok üye kazandırabilirim…

      Admin cevap: Filmde en ufak bir sorun yok.

    43. dfs 02 Temmuz 2012 20:52

      açılmadı bile..

      Admin cevap: Mozilla firefox tan izlerseniz film sorunsuz açılacaktır. İnternet exporlerde siyah ekran görünmektedir..

    44. tuba 08 Temmuz 2012 13:30

      oh my god.my name is tuba.ı from amerika.çok beautiful films

    45. serkan 10 Temmuz 2012 00:28

      emegnze saglık ck gzel bır fılım

    46. Ahmet Kaç 10 Temmuz 2012 12:54

      Eğlenceli bir film

    47. ece 11 Temmuz 2012 16:24

      harika bir filim herkese tavsiye ederim admin sana çok teşekürler filimde hiçbirşey yok :D

    48. tamer 12 Temmuz 2012 20:56

      ee bizde yapalım bakalım yorumu acılcakmı hehehe

    49. pasa 14 Temmuz 2012 23:00

      guzel

    50. attal 22 Temmuz 2012 17:02

      güzel

    51. kübra 22 Temmuz 2012 21:19

      film güzelmi

    52. vld 31 Temmuz 2012 21:16

      çok güzelllll

    53. mevlüt 02 Ağustos 2012 13:34

      Film güzel izlemenizi tavsiye ederim…

    54. abuzer 04 Ağustos 2012 16:45

      yav kardeşim ne saçma bi site hani film nerde simsiyah ekran siz neye yorum yaptınız anlamıyorum .

      Admin cevap: Film tek parça olarak yenilendi tarih: 05.08.2012

    55. erhan 06 Ağustos 2012 16:59

      filim güze ama çok yavaş ilerliyo

    56. calal azerbaycan 01 Eylül 2012 21:03

      admin bir bakarmisiniz journey 2 filminin 3 4 5 6 parcalari acilmiyor.tesekkurler admin.

    57. calal azerbaycan 02 Eylül 2012 09:47

      admin tesekkurler hayatimda iki film tanirim biri dunyanin merkezine yolculuk biri gizemli adaya yolculuk.devamida olursaaa…….tesekkurler

    58. kkk 08 Eylül 2012 14:33

      manyakkkk

    59. mert 09 Eylül 2012 11:57

      çok güzel

    60. gulen 17 Eylül 2012 03:54

      hala acılmasını bekliyorum.bişey yapın

      Admin cevap: Partlı sistem alternatifini kullanabilirsiniz.

    61. zemheri 17 Eylül 2012 17:19

      güzellllllll

    62. alync 28 Eylül 2012 14:05

      güzel

    63. steve austin 29 Eylül 2012 18:04

      muhtesem bir film

    64. HackerByKratos 30 Eylül 2012 12:59

      yorum…

    65. ismail 06 Ekim 2012 19:39

      Ulaşmaya çalıştığınız internet sitesi İstanbul 30. Sulh Ceza Mahkemesi’nın 08.08.2012 tarihli 2012/444 D.İş ve / sayılı kararı ile erişime engellenmiştir
      diyoo açılmıo.

      Admin cevap: Yenilenmiştir.

    66. pınar 12 Ekim 2012 21:32

      eğer bu ikinci serisi ise 1.cisine ne oldu? aynı oyuncular aynı senaryoda aynı yönetmenle tekrar mı cevirdiler aynı filmi? gecen yıl 1 diye seyretmiştik bunu…

    67. ibrahim 04 Kasım 2012 12:35

      3 çıktı

    68. Mahir 04 Kasım 2012 22:12

      Kesinlikle muhteşem muhteşem muhteşem

    69. Şefik ERGÜN 07 Kasım 2012 19:47

      Teşekkürler kardeşim. Sayende güzel bir fantastik film izledim.Film dekoruda olsa böyle güzel manzaralara hasrettik.Çocuklara ve gençlere tavsiye ederim seyretsinler.

    70. Mecaraci edik 01 Aralık 2012 13:55

      Film neden 34 cu dakikada donuyorr

    71. devraneren 11 Aralık 2012 00:41

      izlediğiniz filmi bile bilmiyorsunuz bu 2 değilki 1 lütfen düzeştirmisniz…

    72. umut (yAnIyO) 13 Aralık 2012 13:33

      ya siz bu filmi bilmiyonuzmu ne izlediğinizin farkında değilsiniz beee.

    73. özlem 17 Aralık 2012 08:18

      verdigiiz emeklere deger bit film severk izledim herkeze tavsiye ederim tskler bizlerle paylastıgınız ıcın

    74. huseyn 19 Aralık 2012 21:27

      hocam allah razı olsun cok guzel bı fılmdı. emegı gecen herkezn gözlernden opuorm

    75. ferid 05 Ocak 2013 14:58

      ula cok guzel film ama bu birinci kahbe

    76. neco 28 Ocak 2013 00:31

      kimse izleyemiyormuş dur bide ben izleyemeyeyim:)

    77. uzaylı 28 Ocak 2013 09:06

      film gelmiyor aga neden bi bakabilirmisin admin çok güzel siten var ama daha yarısını izlemedim şimdi gezcem :)

    78. admin 29 Ocak 2013 00:31

      Dns ayarlarınızı değiştirip filmi sorunsuz izleyebilirsiniz.

    79. ahmet 03 Temmuz 2013 22:29

      yav kardeşim gizemli adaya yolculuk 2 diyorsunuz habire 1.sini iteliyonuz ayıptır yaaaa beceremiyosanız yapmayın kardeşim

    80. admin 04 Temmuz 2013 10:42

      Sorun Giderilmiştir…

    81. kahraman 15 Temmuz 2013 03:28

      filim süper izlediğim en güzel macera filmii…..

    Gizemli Adaya Yolculuk 2 Türkçe Dublaj izle