LoadingAdd to favorites

John Carter: İki Dünya Arasında Türkçe Dublaj izle

John Carter İki Dünya ArasındaFilmin Başlığı: John Carter: İki Dünya Arasında Türkçe Dublaj izle
Film Hakkında: Bundan kısa bir zaman önce alt yazılı olarak paylaştığımız İki Dünya arasında sinema filmini şimdi ise siz değerli izleyicilerimize türkçe dublaj seçeneği ile izleme imkanı sunuyoruz. Güzel ve alımlı prenses Dejah Thoris ve düşmanı Tars Tarkas arasındaki savaşın sonucu ve Barsoom olarak adı geçen Mars gezegeninin kurtuluşu onun ellerindedir. Carter sonunda burada olmasının bir amacı oluğuna inanır. Artık yok olmak ile yüzyüze olan bu gezegen için elinden geleni yapmaya karar verir..
Seçenekler: Türkçe Dublaj
IMDB Puanı: 7.0
Yapım: 2012 – ABD
Tür: 3 Boyutlu, Bilim Kurgu, Aile, Aksiyon, Fantastik, Macera
Yönetmen: Andrew Stanton
Oyuncular:Willem Dafoe, Mark Strong, Taylor Kitsch, Lynn Collins, James Purefoy, Daryl Sabara, Thomas Haden Church, Bryan Cranston, Polly Walker, Samantha Morton, Ciaran Hinds, Dominic West, Jonathan Hyde, Don Stark, Kyle Agnew, Johnny Yong Bosch, Daud Shah

154821
Yorumlar

hilmi

4 sene önce

tam ekran olmuyor film :s

admin Cevap: mozilla firefoxu deneyiniz.

mehmet

4 sene önce

dediklerinizi harfiyen uyguladık ama sonuç boş hiç zero yardım lütfen

Admin Cevap: Sorun partlardan kaynaklı bir sorunmuş düzeltilti.

polat

4 sene önce

yasağı kaldırdım yazıldığı gibi ama hala açmıyo

Admin Cevap: Uyguladığınız vk.vom videoları içindir film partlarında sorun vardı YENİLENDİ iyi seiyirler.

Abu Zittin

4 sene önce

Admin kardeş, 3. part açılmıyor. Bir baksan…

admin cevap: film tek parça olarak yenielnmiştir.

osman

4 sene önce

part3 te sorun var ilgilenirseniz sevinirim.. tşkler..

ercan on

4 sene önce

admin sorun çözülememiş çünkü hala tam ekran olmuyo

Admin Cevap: Mozilla firefoxtan izlersenz sorununuz çözülecektir.

Onur

4 sene önce

Google Chormede tam ekran olasılığı yokmu admin :)

Admin Cevap: Mozilla firefoxtan izlerseniz sorunsuz izleyebilirsiniz.

murat

4 sene önce

tek parça ama eksik

Admin Cevap: Film partları düzeltilmiştir.

dayı

4 sene önce

neden film 1 saat 6dk dan sonr bitiyo

Admin Cevap: Partlar yenilendi

mehmet

4 sene önce

admin bu film yarısında duruo 1 saat 6 dk de duruo burda baska partta yok napcas

Admin Cevap: Film düzeltildi 2. partıda yüklenmiştir.

arslan

4 sene önce

video çalışmıyor bi baksanz?

Admin cevap: Video sorunsuz çalışmaktadır.

volkan

4 sene önce

admin senin yerini izliyorum ama bu filmin devamını bana göstermiyomi yo anca adamın tek gittiği o küçük makineden sonra yardımcı ol yani merak ettik devamını

emre

4 sene önce

kardeş filimin diyer yarısı nerde bu filim 2saat 30dk falan sen sadece 1saat 6dk sını koymuşsun yarın tek rar bakıcam işallah diyer yarısını pack olarak koymuşsundur
ayrı pack olarak koy kardeş filimi baştan izlemek istemiyom

filim çok güzel:D

Admin Cevap: Filmin devamı olan video eklenmiştir 1. kısım 2. kısım şeklinde eklenmiştir.

srkn_g5

4 sene önce

admin devamını izleyemiyorum yardımcı olabilir misin bu film 115. dk da kesiliyor

Admin Cevap: Filmin devamı eklenmiştir…

Dqkn

4 sene önce

Filmin Yarısı Yok Laaa

Admin Cevap: Düzeltildi

ahmet turani

4 sene önce

admin 2.kısımda sorun var..

Admin cevap: 2. kısmın video player boyundaki sorunu düzelttim iyi seyirler.

mustafa

4 sene önce

süper saol admin

street.31

4 sene önce

inanılmaz yavaş bu nie böle

ölümcül

4 sene önce

admin film tamı tamına 92 dakikada yarısı bile dolmadı çok yavaş

Admin Cevap: yoğunluktan kaynaklı

yılmaz.K

4 sene önce

film gayet güzel emeğinize sağlık..

mr-58

4 sene önce

Bu günü kadar izlediğim en güzel filmlerden bir tanesi.Mftlaka izlenmeli.

MErt

4 sene önce

film sesi çok kısık kulağımı hoparlöre yapıstırıp dınlemek zorunda kaldım duzeltın sunu ne bıcım sıte yapmıssın bıraz özen bee :@

Admin cevap: partlar yenilenmiştir.

Muhammet Irmak

4 sene önce

Bence süper 4/4lük film ama tek kötü yanı ses çok az :)

rojhat

4 sene önce

Ulaşmaya çalıştığınız internet sitesi İstanbul Cumhuriyet Savcılığı 02.05.2012 55210 Sor. 55210 Sor. sayılı kararı ile erişime engellenmiştir tüm filmlerde bu hata weriyo ?

Admin Cevap: Vk.com kapatıldığı için bütün sitelerde aynı uyarıyı vericektir. DNS ayarınızı değişirseniz filmi sorunsuz izleyebilirsiniz.

novusordusseclurum

4 sene önce

ses aşırı kısık kulaklık ve hoparlör aynı anda anca kesti:D

alperen

4 sene önce

nie herkes şikayet etmiş yaw bende sorunsuz

Orhan

4 sene önce

Ya admin Bu nasıL bir ses ya hiç bir şey belli deil.

Berkan

4 sene önce

Film mükemmel ötesi :D Ben bir an başıyla sonu nasıl balıcaklar dedim göt oldum :D Admin sana teşekkür ederim türkce dublajını arıyordum herzamanki site de buldum :D

Good For Ever

4 sene önce

3.part çalışmıyor admin yardım

admin cevap: partlar sorunsuz açılmaktadır kontrol edilmiştir. özellikle 3. partı kontrol ettim bir problem yok.

kadir

4 sene önce

ya admin hala 3 ve 4 uncu partta sorun var.

Admin cevap: partlar yenilenmiştir tam ekran problemi ile karşılaşırsanız Mozilla firefox deneyiniz.

osmann

4 sene önce

admin siten iğrenç film izlenmiyo herkes şikayetçi kapat gitsin bu siteyi bune la:D

Admin cevap: film partları yenilenmiştir..

Said_GalaTaSaRAy

4 sene önce

Beyler Büyük İzlemek İçin Filimi Sayfayı CTRL Ve + İle Büyüp İzleyebilirsiniz Film Güzeldeildi Yarıda KEsildi Galiba Ve Amaçsızz

sefer

4 sene önce

film tam ekran olmuyor ve ses problemi yaşıyorum filmin sesi cıkmıyor

meriç

4 sene önce

çok güzel bir şeye benziyor

ilker

4 sene önce

film izliyorum ekranı büyültüyorum ama büyülttüğümde kasma oluyor duruyor tekrardan devam ediyor

latif

4 sene önce

kardes buyuk olmuo yhada ben bılmıom yerını yha bilgisayardan uznarak ızlıom ama keif alamıom buyuk olmuyunca ama fılme yorum olmaz :D 1 dun ızledım

ahmet

4 sene önce

kardeş 1 saat 6 dakkika izledim tek part 2 diske geçmedi sanırım

volkan

4 sene önce

admin filim izlenmiyo hataveriyo

admin

4 sene önce

Yenilenmiştir.

volkan

3 sene önce

çok teşekkür ederim admin

kusursuz16

3 sene önce

harika bir film emegine saglık admin