LoadingAdd to favorites

Savaşçı Jadesoturi izle

124806

Savaşçı Jadesoturi Film Full Hd Divx izle
Seçenek: Türkçe Dublaj izle
Filmin Yapımı: 2006 ~ Çin, Estonya, Finlandiya, Hollanda
Filmin Türü: Aksiyon, Fantastik, Macera
Film Süresi: 1 saat 50 dk
Oyuncu Kadrosu: Jingchu Zhang , Krista Kosonen , Elle Kull , Markku Peltola , Taisheng Chen
Filmin Konusu: Bu olaganüstü Uzak Ddğu filminde binlerce yıl önce Çin ‘de yaşamış bir savaşcı sevdiğine kavuşmak için bir şans daha istemiştir o şansıda bugünün Finlandiyasında bulur. Uzak Doğu Çin dövüş filmi sevenler için ideal bir film vizyonkolik.com farkıyla direk izle.

Yorumlar

hd film izle

6 sene önce

LUTFEN KUFUR ETMEYIN

hd film izle

6 sene önce

en yeni filmler bu sitede her zaman

netten izle

6 sene önce

ben bu filmi sevdim

ramazn akalp

5 sene önce

arkadaşlar filim acılmıyor lütfen yardımcı olun..

Film partları yenilenmiştir sorunsuz izleyebilirsiniz iyi seyirler…

kenan

5 sene önce

admin film açılmıyor ne biçim yenilemissiniz partları 2 saattir uğraşıyom.

bodrum

5 sene önce

açılmıyor

Admin Cevap: Partlar yenilenmiştir sorunsuz izleyebilirsiniz..

adanal01

5 sene önce

kardeşim qercekten cok iyi bir site tbrler bu arada film süper :D

ramazan aklap

5 sene önce

şimdi bu filim sadece16 44 saniyemi arkadaşlar
yazzık yai

Yns Gnt

5 sene önce

Admin sonsuz teşekkürlerimi iletiyorum

celaptasli

5 sene önce

super

halim aydin

5 sene önce

bu siteyi beyenmeyen varsa muhakkat hic bir sey anlamiyor demektir cok sitelere giriyorum bence en iyi burasi bunu bilin siteyi hazirliyanlari kutlarim hepsini her sey bol burada

halim aydin

5 sene önce

bu sayfaya kurban olayim kimse sikayet etmesin elinden geleni yapiliyor butun arkadaslari buraya toplamam lazim guzel yer burasi tesekkurler butun elamanlara sag olun

büşra Kim You SHİK

4 sene önce

ya yeni kore filmleri yükler misiniz?bu kore filmlerinin HEPSİNİ İZLEDİM DE…

emrah

4 sene önce

film çok güzel olduğunu söyleyebilirim

kerem

4 sene önce

film güzel fakat 2. ve 3. partlar aynı olduğu için orada biraz kopukluk oldu. bunların haricinde çok iyi emeğinize sağlık.

cemal erbey

4 sene önce

sadece zaman kaybı……………….

cengiz

4 sene önce

saçma sapan bir film. gerçektende zaman kaybı. 2. partı bitmeden bıraktım izlemeyi.

tarık ensar

4 sene önce

2 ve 3 cü partlar aynı admin dostum, yani 3 part yok .. kolay gelsin ..

Admin cevap: Partlar yenilenmiştir..

isyan

4 sene önce

nasıl yenıleme bu ya bu işle ugrasma yada düzgün yap işini

admin

4 sene önce

Yenilendi

şevki

4 sene önce

anlamsız bı fılm ızlemeye gerek yok bıtımı nde ne oluyo bı bok yok yazık zamana o kaltak aaldatıyo adamı ıste kusura aj-kmayın

cCcTuRaNcCc

4 sene önce

zaman kaybı

hayrettin kaba

3 sene önce

saçma hemde ne saçma