Gözü Tamamen Kapalı Eyes Wide Shut Filmi Full Hd izle


Gözü Tamamen Kapalı Eyes Wide Shut Filmi Full Hd izle
İzlenme 438.184
Filmin Eklenme Tarihi: 14 Ağustos 2010

Gözü Tamamen Kapalı – Eyes Wide Shut Film Full Hd Divx izle
Seçenek: Türkçe Altyazı izle
Filmin Yapımı: 1999 ~ ABD, İngiltere
Filmin Türü: Dram, Erotik, Gerilim
Film Süresi: 2 saat 39 dk
Oyuncu Kadrosu: Tom Cruise , Nicole Kidman , Leelee Sobieski , Alan Cumming , Sydney Pollack
Filmin Konusu: Tom Cruise ve Nicole Kidman ‘ın sex ve sevişme sahneleri olan film de, evli bir çiftin psiko-seksüel maceralarını konu alıyor. Doktor William Harford yani Tom Cruise eşinin o güne dek gizlediği cinsel sapkınlıkları keşfedince hayatında şüphe ve cinsel keşiflerle dolu bir sayfa açılır. bu filmi vizyonkolik.com farkıyla full hd olarak izleyebilirsiniz.


yorum

Yorumlar

" Gözü Tamamen Kapalı Eyes Wide Shut Filmi Full Hd izle " için 33 yorum

  1. filim izle on 28 Ekim 2010 05:54  ]

    harika, cok tesekkur admin

  2. online film izle on 28 Ekim 2010 06:03  ]

    harika site tesekkurler

  3. film seyret on 28 Ekim 2010 06:07  ]

    cok sagolasiniz admin

  4. online film izle on 28 Ekim 2010 06:17  ]

    admincim tesekkur

  5. Mehmet on 10 Temmuz 2011 16:17  ]

    İşte günümüz çağdaşlığın aile yapısındaki çarpıklıklarını delilleyen ve Amerikadaki erotizmin insanlara olan etkisini vurgulayan harika bir yapıt.

  6. küresel baronlar on 08 Ağustos 2011 15:23  ]

    bu filmin yönetmeni stanley kubrick filmi yapımcılara teslim ettikten 4 gün sonra öldürüldü ve kalp krizi diye sizin gibi koyunlara yutturuluyor mehmet bey siz bu filmi sadece kadın-erkek ilişkisi mi zannettiniz yazık çok yazık filmdeki ayin sahnesindeki malikhane rothschild ailesine aittir merak edenler araştırsın bu filmde küresel baronların inançları deşifre edilmiştir ve bu yüzden öldürülmüştür ama filmin gösterimine izin verildi çünkü korku politikasının bir ürünüdür tabi anlayana

  7. emre on 23 Ağustos 2011 20:50  ]

    bu film tamamen illiminati gerçeğinin olduğunu söylemektedir ve hemen hemen her karede illiminati deşiffre edilmişştir…filmi ii izleyin ve hem kübrick hemde film hakkında çok ii bilgi edineceksiniz…

  8. asdfasf on 11 Eylül 2011 01:30  ]

    eyv

  9. alperen on 10 Ekim 2011 19:10  ]

    çok güzel bi paylaşım teşekkürler

  10. nlnjkb on 05 Aralık 2011 11:08  ]

    illuminati… !!! sıradan bir film değil işte. yönetmeni sözde kalp krizi geçirdi ve öldü(rüldü)…heryerimiz sarılmış aldığımız nefesi bile sayıyorlar uyanın artık..

  11. yaser on 31 Aralık 2011 04:08  ]

    filim açılmıyor cok uğraştım tam 2 saat ama malesef izleyemedim sanırım sorun var

  12. admin on 06 Ocak 2012 15:56  ]

    Tek parça olarak eklenmiştir..

  13. melda on 15 Ocak 2012 00:13  ]

    Siz bu filmi oylesine bir şey zannediyorsunuz fakat birazcık blog okusaydınız altında ne şifreler yattıgını bilirdiniz.Tamamen illuminati içerikli bilinçaltı psikolojisine dayalı bir film.

  14. zehra on 25 Mart 2012 18:53  ]

    Ben izleyemiyorum. Açılmıyor.

  15. admin on 26 Mart 2012 23:10  ]

    Partlar yenilenmiştir. iyi seyirler.

  16. serdar on 02 Nisan 2012 11:23  ]

    bu siteye izleyebileceğimiz filim koysanıza hiçbiri açılmıyor

    Admin Cevap: Vk.com ekli ve sorunsuz açılıyor

  17. burcu on 04 Nisan 2012 23:15  ]

    admin eksik sahneler var bu filmde??

    Admin Cevap: Partlar yenilenmiştir.

  18. and on 12 Nisan 2012 22:10  ]

    şimdi siz fight club a dövüş filmi diyen tayfasınız değilmi.kubrick şu yorumları görse mezarında takla atar yani yorumları şöyle bi okudum sığır kaynıyor.öyle yok amerikadaki aile sistemindeki çarpıklıkmışta yok erotzimde yav olum izlemeden önce biraz araştırın sorgulayın ben neyi izliyorum diye komik yani ne diyeyim bu arada kubrick 1999 da yapıyor bu filmi ve kubrickin doğum yılını çıkarttığınızda 666 elde ediyorsunuz bi tür ritual yani.öyle 1 kerette anlaşılacak film değil banane ya ne haliniz varsa görün

  19. Altair on 11 Mayıs 2012 19:57  ]

    “uyanın artık” diyen arkadaşlar eminim ki müslümandır. bu ne güzel bir ironi böyle. “koyun gibi yönetiliyosunuz” diyorsunuz ancak koyun olanlar sizlersiniz. her şeyi çözecek kadar zeki olduğunuzu sanıyorsunuz ama müslümansınız. sizi izlemek gerçekten çok eğlenceli. illuminati falan bir şeyler saçmalamışsınız. önce bi gidin illuminatinin ne olduğunu öğrenin. yalnız, öyle her önüne gelen kişinin yazdığı internetten değil, kanıtlanmış bilgilerden öğrenin. illuminatinin ne olduğunu bilmeden her önünüze çıkana illuminati diye bağırmanız gerçekten çok komik.

  20. kolow on 24 Haziran 2012 15:56  ]

    küresel baronlar doğru söylüyor..adam 4 senede msaon kardşleriyle filmi yaptı.biz güçlüyüz demiyorlar bu adamlar çok güçlü dedirtiyorlar hak hukuk bize işlemez gibisinden haltı yriz anlıyacan.alice in (nicole kidman) beynini ve ruhunu onu görmeden ele geçirdiklerini ona rüyalarda hüküm ettiklerini gözümüze sokuyorlar iyi bill(tom cruisse) ise tüm iyileri görmelk istdikleri gibi aciz güçsüz hak bilmeyen ağlayan adam.sonu kübrick in ölüm senaryasonuna ne kadar benziyo ama iyi kahramanları(sözüm ona kübrick)
    biz yok ederiz diyolar.laddy gaga şarkı sözlerinde işte bu sanal kahramanı(iki yüzlü en iyisi bence) bulun diyo ona benzeyin diyo ahhhhhhhhh iyi niyetli gagam benim!!!! ikiyüzlü asi feryat eden adam sonunda ölür.öyle olun diyorlar bize ağanızı bilinde ona göre diyolar.irennç bu insanlar

  21. semiha on 03 Temmuz 2012 17:36  ]

    michael sikkofieldin blog sayfasına girip illuminatiyle ilgili gerçekleri görebilirsiniz.bu film için tek tek bütün kareleri yorumlamıştır.illuminatinin ta kendisidir bu film ve arkadaşların dediği gibi yönetmeni 4 gün sonra öldürülmüştür.filmdeki her detayın bi anlamı var aslında.filmin konusunda yazıldığıyla ilgisi yok

  22. arif on 09 Ağustos 2012 21:49  ]

    bence güzel olmuş film

  23. demir on 30 Eylül 2012 14:32  ]

    filmin konusunun günümüz aile hayatındaki çarpık ilişkiler vs vs. falan gibi şeylerle hiç alakası yok film nerdeyse tamamen illüminatiyle alakalı ayrıca şu illüminatinin ne olduğunu bilmediğimizi söyleyen arkadaş madem sen çok biliyosun illüminatinin ne olduğunu açıkla da öğrenelim bizde zeka küpü arkadaşım.Sizler isminize altair, dexter vs vs. gibi şeyler yazan izledi diziden , oyundan dahi etkilenen rüzgar nereye eserse oraya giden şizofrensiniz.

  24. alinda on 14 Ekim 2012 16:30  ]

    arkadaşlar, eleştiri yaparken bence biraz daha fazla seviyeyi korumalıyız. ayrıca ‘altair’ denen arkadaşım sen Müslümansan eğer o zaman sana acırım yok eğer değilsen de gülerim. Sen kimsin de Müslümanlara laf ediyorsun? Böyle laflar edeceğine bildiklerini Müslümanlarla, Türklerle paylaşsan daha iyi olmaz mı? Buradan bakıldığında bu koyun sürüsüne sen de dahilmişsin gibi görünüyor..

  25. Hayri on 03 Kasım 2012 19:46  ]

    Güzeldi.Teşekkürler.

  26. melissap on 06 Kasım 2012 10:50  ]

    illüminati gerçeğinden kesitler gerçekten önemli bir film

  27. Ebru on 15 Aralık 2012 20:02  ]

    Alinda arkadaşım yorumunu çok haklı buluyorum ve seni destekliyorum her şey ortada zaten illuminatiyi anlatıyor ve bu filmi bana en az 5 arkadaşım illuminatiyi anlatıyor diye tavsiye ettiler

  28. zoti on 27 Aralık 2012 10:08  ]

    admin 4.parta bakarmısın hata veriyor.

  29. admin on 28 Aralık 2012 19:24  ]

    Sayfayı yenileyip tekrar deneyiniz bir sorun görünmüyor.

  30. dila on 03 Ocak 2013 12:09  ]

    Film Traumnovelle roman’ından uyarlanmıştır.

  31. Oğuzhan on 09 Nisan 2013 16:32  ]

    Bu Bill i kurtaran kadın kimdi ? Orayı çözemedimde :)

  32. Cansu on 27 Nisan 2013 22:08  ]

    Güzel bir film

  33. saıt on 13 Ocak 2014 18:33  ]

    süper çok güzel




Google: Gözü Tamamen Kapalı Eyes Wide Shut Filmi Full Hd izle