• Film İstek
  • Rastgele
  • Kayıt Ol
    Giriş Yap
    Şifremi Unuttum
    Şifremi Unuttum
    Giriş Sayfası

    En Son Eklenen Videolar Güncellendi


    Tetikçi 2: Yüksek Gerilim Crank 2 Filmi Full Hd izle
    • İzlenme: İzlenme 775.613
    • Yorum: 55 yorum
    • Tarih:

    Film Hakkında Düşüncelerinizi Paylaşınız

    Spoiler Ekleyin

    55 yorum "Tetikçi 2: Yüksek Gerilim Crank 2 Filmi Full Hd izle"

    1. fenıks 24 Eylül 2010 22:20

      komık olmus ama sonu olmamıss devamı var gıbı

    2. LoLo 05 Ekim 2010 00:59

      inşallah 3 gelır Valla superyha ızlıyınce 2-3 kere ızleyısım gelıo gunluk

    3. canli filmler 28 Ekim 2010 06:25

      cok ama cok tesekkurler

    4. filim izle 28 Ekim 2010 06:32

      admincim sagol opucukler

    5. netten izle 28 Ekim 2010 06:45

      en yeni filmler bu sitede her zaman

    6. m.emin 28 Mart 2011 00:55

      bu siteyi çok sevdim hem donmuyor hemde yarım kalmıyor

    7. mehmet 18 Nisan 2011 17:18

      çok güzel

    8. mehmet 19 Nisan 2011 17:13

      çok güzel bir flm

    9. tarık 21 Haziran 2011 03:35

      coook sacma bır fılm aksiyon yok heyecan yok 8 yasındaytke n ızlemek ısterdım bu fılmı

    10. onur 22 Haziran 2011 16:07

      3 de cıkacak kesin yine gözünü actı bizimki :D

    11. sena 22 Haziran 2011 21:53

      ya en sonDa adam çıkıo ya çok korktum ben ya

    12. rıdvan 23 Haziran 2011 00:25

      süper bi film…

    13. doganay 23 Haziran 2011 14:26

      bence 3 çıkar çünkü kendi kalbi takıldı ve gözünü açtı :D
      ben 25 yaşına gelince tetikci olacağım aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!

    14. burak 24 Haziran 2011 10:59

      film bittikten sonra 5.bölümün alt yazı emeği geçenler kısmındaki heryere bakın kamera arkası videoları var cekım hataları cok süper izlemenızı tavsiye ederim…

    15. TeTikÇi 24 Haziran 2011 22:52

      Cıkacak Ya Kesın Çıkmalı 3u Cunku Kalbını Bulamadı Dha Bide Olmedi :)))))))

    16. elif 17 Temmuz 2011 21:33

      filim süper bayıldım nolur 3 de yapınnnn ama türkçe olsun
      :-*

    17. bune 18 Temmuz 2011 19:11

      bu ne sonu bi grp

    18. matkap 08 Ağustos 2011 02:31

      manyak bişi yawwww adamı alentirik çarpiyi adam fırlayiii izliyin haa vallah gardaş mihteşon….
      (gülücük)

    19. SoysaL 30 Ağustos 2011 01:49

      admıncıgım ızleyemıyorum bı yardımcı olsan

    20. furkan 14 Eylül 2011 12:05

      harika vede çok sexsi bi filim

    21. hüseyin 15 Eylül 2011 14:55

      ççççççççççoooooooooooooooooooooooooooooooookkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk gggggggggggggggggggggggggggggggggüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzeeeeeeeeeeeeeeeeeelllllllllllllllllllllllllllllllll

    22. Oğulcan Gedik 17 Eylül 2011 16:17

      tetikçii bam bam yehu D:

    23. samet 30 Eylül 2011 10:55

      tetikçi pornodan farkı yok

    24. nisa 01 Ekim 2011 11:17

      bence çok güzel flim hemde site güzel ve hızlı donmuyor :)

    25. ebrar 02 Ekim 2011 11:11

      cooooooooooooooooooooooookguzel 3 cıktı izleyin

    26. ebrar 02 Ekim 2011 11:12

      cooooooooooooooooooooooookguzel 3 cıktı izleyin harikaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

    27. ater 02 Ekim 2011 16:39

      haketen kendine yüksek gerilim veriyo ve ateş adam olyo cok abartlmış ama filim güzel özelirlkle kizil derili arkadaşla taışıb o şarkının anlamını bilirsen. :)

    28. ater 02 Ekim 2011 16:40

      :)3

    29. asu 02 Ekim 2011 16:45

      filim cok güzel
      :p

    30. rack now 03 Ekim 2011 15:12

      sonu kötü olmuş adamın beyni yanıyo adam e hareketi yapıo

    31. hakan 06 Ekim 2011 01:22

      harrbiden güzel benim pc tam bir leş ama ona rağmen mükemmel hiç donmuyo ;) eline sağlık kim tasarlamıış ve bakımını yapmışsa …

    32. şafak 08 Ekim 2011 17:38

      filmde çoq gzl sitede çoq gzl ne diyim bşka o ye

    33. serdar 16 Ekim 2011 10:30

      süper 3.
      kısımda 2ci dakika

    34. gizem 17 Ekim 2011 18:33

      en bayılıyorum bu filime süper birşey herkeze tavsiye ederim

    35. hebun 21 Ekim 2011 11:35

      :D:D:D çok guzel bi r film

    36. ilhan 10 Kasım 2011 12:40

      tetikçi 2 şarkısı ve flimi çok güzel

    37. deniz 26 Aralık 2011 22:58

      amarikan filmi daha ne olsun oldumu böle olacak…

    38. azeeee 25 Şubat 2012 18:36

      awkimda.red.az

    39. ali 05 Mart 2012 19:58

      tetikçi 3 var ki

    40. Yiğitcan 26 Mart 2012 13:02

      ya 2-3-4 partlar aasagıdadır dıyo ama yok arkadas

    41. admin 26 Mart 2012 22:51

      Videonun altında reklam var reklam altında Sayfalar: 1.Parça 2.Parça 3.Parça 4.Parça 5.Parça <--< bu şekilde partlar

    42. emre 14 Nisan 2012 22:13

      admin abi teşükürler

    43. emre 14 Nisan 2012 23:40

      kardeş sen nası tettikci oluncan en az onu cekti yaptı seyler ne kadar onu olman icin 20 sn karate dersi alman lazı

    44. emre 14 Nisan 2012 23:47

      filim cok güzel izlesin herkez özlikle dövüş sahnelerinin izleyin süper süperi süperi adm cok hızlı

    45. cRzy crank 08 Mayıs 2012 13:55

      o teylonun kardesi şarkısı varya fack you diorya o şarkı adı tm ne :D carnkkkkkkkkkkkkk

    46. selim gük 21 Mayıs 2012 22:19

      şahane bi filim ve cok seksi

    47. mustafa 23 Mayıs 2012 10:16

      güzel bir filim engüzel tarafı at yarışıolan taraf tı

    48. :( 31 Mayıs 2012 15:52

      len bi film izleyek dedik açılmıyo böyle sitenin

      Admin cevap: partlar yenilenmiştir.

    49. :() 03 Temmuz 2012 00:07

      Admin film AÇILMIYOR ..

      Admin cevap: Partlar yenilenmiştir..

    50. hakan 15 Temmuz 2012 12:25

      admin ses görüntüden çok önde…

      Admin cevap: partlar yenilenmiştir.

    51. bayran 29 Temmuz 2012 12:31

      admin tüm part larda 1. kısım açılıyor

      Admin cevap: Partlar yenilenmiştir.

    52. sedat 30 Temmuz 2012 13:47

      walla cok ii bir film ,

    53. babailyas 08 Ağustos 2012 00:27

      cok güzel

    54. utkan 15 Ağustos 2012 22:05

      güzel :D

    55. ahmet yıldız 23 Haziran 2013 10:08

      güzel filllllllllllmmmmmmmmmmmmmm

    Tetikçi 2: Yüksek Gerilim Crank 2 Filmi Full Hd izle