Yüzüklerin Efendisi iki Kule Filmi Full Hd izle


Yüzüklerin Efendisi iki Kule Filmi Full Hd izle
İzlenme 2.903.230
Filmin Eklenme Tarihi: 19 Ağustos 2010

Yüzüklerin Efendisi iki Kule Film Full Hd Divx izle
Seçenek: Türkçe Dublaj izle
Filmin Yapımı: 2002 ~ ABD , YeniZelanda
Filmin Türü: Aksiyon Filmi, Fantastik Filmi, Macera Filmi, Savaş Filmi
Film Süresi: Orlando Bloom , Elijah Wood , Liv Tyler , Cate Blanchett , Viggo Mortensen
Oyuncu Kadrosu: 3 saat
Filmin Konusu: İki kule, Emyn Muil tepelerinde başlar. Yollarını kaybetmiş Hobbitler, Frodo ve Sam, esrarengiz Gollum’un kendilerini takip ettiğini farkederler ve onu kıskıvrak yakalarlar. Bir zamanlar bir Hobit olan ve beş yüz yıl sahip olduğu Yüzük tarafından bozulup bir yaratığa, dönüştürülen Gollum, kendisini serbest bırakmaları karşılığında, Hobbitleri Mordor’un Kara Kapıları?na götürmeye söz verir. Sam, bu yeni yol arkadaşına güvenmemektedir. Frodo ise bir zamanlar kendisi gibi bu yüzüğü taşıyan Gollum’a acımaktadır. Vizyonkolik.com farkıyla filmi full hd kalitede izle

Not: Partlar Yenilenmiştir..


yorum

Yorumlar

" Yüzüklerin Efendisi iki Kule Filmi Full Hd izle " için 254 yorum

  1. harun on 08 Kasım 2010 20:08  ]

    emeğinize sağlık çok güzel olmuş anlaşılır görüntüler net ama 4 parça açılmadı

  2. emre on 05 Ocak 2011 18:45  ]

    lutfen parclar calışmıyo bir duzeltbilrimi acba ya

  3. emre on 06 Ocak 2011 18:53  ]

    tşkr

  4. CengizHan on 19 Şubat 2011 23:51  ]

    Part 11’den sonrası açılmıyor acil yardım,film yarım kaldı :S

  5. ersin on 17 Mart 2011 16:25  ]

    düzeeltin şu filmi !

  6. mehmet muhcu on 20 Mart 2011 17:55  ]

    ben bunları acamadım bı problem var sanırım cok ıstegım bı fılmdı aslında admın bı bakabılırmısın.

    Admin Cevap: Partlar yenilenmiştir sorunsuz izleyebilirsiniz açılmayan part olursa F 5 yapın sonra tekrar deneyin açılacaktır. İyi seyirler..

  7. yunus emre on 01 Mayıs 2011 15:37  ]

    fenaya tam 500 kere izlemişimdir hiçde sıkılmıom

  8. gamze on 28 Mayıs 2011 15:46  ]

    harika bayildim keske hic bitmeseydi 100 defa izlesem bikmam

  9. gamze on 28 Mayıs 2011 15:47  ]

    cok guzel harika

  10. hami küçükkaya on 21 Haziran 2011 16:39  ]

    harika bir film ellerinize saglık

  11. hatice on 22 Haziran 2011 08:57  ]

    Harry potter ve bu çok güzel :D

  12. buğa on 24 Haziran 2011 07:30  ]

    20 yıldır izliyom

  13. buğra on 24 Haziran 2011 12:43  ]

    24 yıldır
    izliyom bıkmadım

  14. benjamin erkut on 03 Eylül 2011 21:19  ]

    bu filmi küçük yaştan beridir izliyorum hala bıkmadım filmde oynayan bütün oyuncuların emeğine sağlık..!

  15. benjamin erkut on 03 Eylül 2011 22:54  ]

    ya admin bazı bilinmeyen kelimeler söleniyo onları türkçe altyazı olarak geçermisin geçersen çok mahbule geçer :)

  16. ARAGON-Legonas-CücexD on 04 Eylül 2011 00:46  ]

    Elinize kolunuza sağlık sorunsuz izliorum,hemde bu filmin hastasıyım umarım bu site böyle devam eder sorunsuz izleme keyfini veriyo….ve ayrına süper bir film Perfect..!

  17. tron on 11 Eylül 2011 20:46  ]

    arkadaslar sorun yok partlarda hepsini kesintisiz izledim:D
    ayrıca cok tesekkurnederim sesler ve goruntu kalitesi cok guzel

  18. raşit ayd on 14 Eylül 2011 14:46  ]

    süper bi Film eme saygı süper :))

  19. Nilxx on 25 Eylül 2011 23:03  ]

    Leogas <3 filmi kac senedr izledim ve bıkmadım asla süper ötesi bir film

  20. zaza on 01 Ekim 2011 18:21  ]

    allah razı olsun elinize sağlık çok güzel olmuş kardeşlerim

  21. legolas on 02 Ekim 2011 17:53  ]

    bu filim çok güzel 6yaşından beri izliorum bıkmadım

  22. ruhinmin on 05 Ekim 2011 21:29  ]

    film cok güzel en az 50 kez seyrettim

  23. Kaan on 06 Ekim 2011 10:39  ]

    Bu filme hayranım. Çocukluğumdan beri izlerim.Hiç de bıkmam.Ezberledim ama genede izliyorum..

  24. oğuzhan on 06 Ekim 2011 22:26  ]

    süperrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr baba bir filmmmmm

  25. ege öztürk on 09 Ekim 2011 17:21  ]

    sprr :D

  26. efe öztürk on 09 Ekim 2011 17:23  ]

    abimin dedği gibi spr xd

  27. ege on 09 Ekim 2011 17:23  ]

    sprrr :D :)

  28. ramadan on 19 Ekim 2011 16:16  ]

    co0o0o0k iyi bir film bunun gibi film yokkk ama dabee filmine bakis :@ co0o0o0k korkuncc

  29. lord of the rings on 21 Ekim 2011 15:25  ]

    güzel ama yabancı sözlerin türkçeleri yok

  30. ahmet on 03 Kasım 2011 04:01  ]

    simegolun daşşa çok ggüzeldi bakıp bakıp asıldım :)

  31. kerima bdul cabbar :D on 14 Kasım 2011 18:33  ]

    Süper Film Helal Olsun Emeqenize sağLıK. ;))

  32. Eren on 18 Kasım 2011 18:42  ]

    SÜPERDİ :) BÜTÜN PARCALAR AÇILDI ELLERİNİZE SAGLIK KRALIN DÖNÜSÜNÜ İZLEYEN VARMI (:

  33. eren toklu on 18 Kasım 2011 18:43  ]

    SÜPER (:

  34. Eren Toklu on 18 Kasım 2011 18:44  ]

    SİZİN FAVORİNİZ KİM ? BNMKİ LEGOLAS ADAM SÜPER YÜZÜK KARDESLİGİNDE

  35. ali on 02 Aralık 2011 13:43  ]

    yo bende hepsi açılıyo weeeeee çok güzel tşk lerrrrr

  36. cemal on 06 Aralık 2011 23:15  ]

    Ben bu Filmi 2003 den beri bakarim serini ezberledim nerdeyse halada izlerim öyle güzel bi filim bikmadim yani :)

  37. maria on 08 Aralık 2011 21:26  ]

    very nice film

  38. hüseyin on 09 Aralık 2011 22:23  ]

    bu film gercek bir olaymış ama bu kadar dil orklar yok ama yabani yamyam gibi kalıplı orklara cok benziyr nerdeyse aynı diyeceksiniz bu film mö.985 yılında bu savaş gercekleşmiş cok büyük orda 10.000 askerden bahsediyor ama gercekde 25.000 asker cok güzel bir film bütün partlarınızı calışıyr ben cok begendim

  39. adnan on 16 Aralık 2011 18:40  ]

    en sevdiğim filmkerden bir tanesi hepinize sonsuz teşekkür uoru

  40. Aragorn on 23 Aralık 2011 14:28  ]

    Çok güzel şimdiye kadar üç bölümünüde izledim ‘Kralın Dönüşü-Yüzük Kardeşliği ve İki Kule Butun Bolumlerını tamı tamına 24kere izledim çok güzell..

  41. ahmed on 26 Aralık 2011 18:53  ]

    çok korkunç ama güzel olmuş

  42. ozan on 29 Aralık 2011 19:26  ]

    tek şekilde bir söz : süper :P
    ablam bile bunun hayranı her oldugu zaman izlerim mutlaka :P

  43. mustafa on 30 Aralık 2011 00:28  ]

    superrrrrrrrrr!!!!!!!!!!!!!

  44. tarık on 01 Ocak 2012 16:13  ]

    Ben bu film çok seviyorum hergün ecde bunu izliyorum

  45. fırat on 09 Ocak 2012 14:36  ]

    bu film süper arkadaşlar oyunu da güzel süper

  46. batuhan on 09 Ocak 2012 22:02  ]

    güzel film

  47. Mert on 13 Ocak 2012 09:14  ]

    Filmin Seslendirilmesi çok güzel.. sesler çok detaylı ve çok anlaşılır çıkıyo emeğe saygı

  48. ramazan on 15 Ocak 2012 10:06  ]

    yüzüklerin efendisi kralıgın dönüşü iki kule yüzük kardeşligi en az 45 kere izlemiligim vardır yalan yok hata evde sidisini aldım

  49. serdar on 15 Ocak 2012 14:26  ]

    bu filmi yaklaşık 100 kere izledim ama her seyredişimde ayrı bir zevk alıyorum.. ellerinize sağlık…

  50. Lord 0F THE RİNQS on 15 Ocak 2012 22:53  ]

    spr bi film sorunsuz çk gzl.

  51. legolas on 20 Ocak 2012 22:48  ]

    legolas hastasıyız dede

  52. Recep Tayip Erdoğan on 24 Ocak 2012 21:26  ]

    hüseyin on 09 Aralık 2011 22:23 ]

    da bi yorum yapmış çok sevdim bu arkadaşı çok komik güldük :D Film güzelde kitabını okuyun o daha güzel :)=

  53. MİRAÇ on 25 Ocak 2012 15:41  ]

    ÇOK GÜZEL İZLEMELİSİNİZ :)

  54. cemdeniz on 28 Ocak 2012 11:56  ]

    arkadaşlar ben bu flimi 6 yaşımdan beri izliyorum şimdi 14 yaşindayım ama hala bıkmadım vee tüm bölünleri ezberledim

  55. tugay ataman on 29 Ocak 2012 18:45  ]

    Bu filme karşılık bir film yok .. Harika bir film

  56. Mehmet on 12 Şubat 2012 19:49  ]

    COK GUZEL!

  57. HALO on 23 Şubat 2012 23:27  ]

    İYİ FİLM YHA

  58. ekrem kaya on 03 Mart 2012 09:34  ]

    süper filim geçekten izledigim en iyi film diye bilirim

  59. gandalf on 04 Mart 2012 22:20  ]

    ya film süper !!!!!!!!

  60. oğuzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz on 05 Mart 2012 13:50  ]

    çok süper. 100 kere izledim sıkılmadan. tek kelimeyle harika. böyle savaşlı filmleri çok seviyorum zaten. legolasın hastasıyım (((((((((:

  61. burakkkkkkk on 06 Mart 2012 18:52  ]

    bayılıyorum bu filime ve habbıtler cıkıcak ınsallah merakla beklenıyor…

  62. mehmet cihat on 07 Mart 2012 15:50  ]

    cok süper 1234 izlemisim

  63. sergen on 08 Mart 2012 09:34  ]

    admin çok güzel film küçüklümdne beri izliorum ama 6 parta sorun var galba
    bi bak istersen

  64. yusufhan on 09 Mart 2012 21:05  ]

    film süper.1.000000 kez izlemişimdir

  65. bati_99 on 09 Mart 2012 23:32  ]

    cok guzel bakiliyo herse co iyi legolas hastasiyim 50 kere izledim bu filimi yuzuklerin efendisi butun oyunari butun fulimleri var bende kim on cok bu filimi seviyorsa lutfen benne balanti kursun hele ki legolas hastasi olan var sa bana yazsin cok iyi bi filim bu !!!

  66. bati_99 on 09 Mart 2012 23:36  ]

    7 yasimdayken bu filime bakiyordum halya bakiyorum cok iyi bir filim hele ki legolas sa onun hastasiyim harika bir fillim yapmislar

  67. admin on 10 Mart 2012 01:44  ]

    Sorun tam olarak nedir bilmiyorum ama ben genelde mozilla firefox kullanıyorum ve bi sorun ile karşılaşmadım sonuna kadar izledim.

  68. mss_asena on 11 Mart 2012 11:16  ]

    55 yasindayim cok film ler izledim bu ise bambaska 1 numara

  69. DurmuŞşŞ on 11 Mart 2012 15:15  ]

    Süper Bir Filim Bu Kdr GzL Olmaz :D :D

  70. aragorn on 11 Mart 2012 15:23  ]

    süper ötesi

  71. mahir on 19 Mart 2012 20:38  ]

    cok güzel bende acılıyo sorun yok güzel site gercekten :)

  72. Muhammed Taha Dinç on 21 Mart 2012 20:49  ]

    Admin arkadaşa ve bütün yardımcılarına teşekkür ederim bu filmi 3-4 yaşlakırımda ilk izledim ve o yaşta hayranı oldum şimdidie filmi izlemeden bırakamıyorum aksiyon filmi sevenler için ideal bir film herkese tavsiye ediyorum

  73. mert on 23 Mart 2012 21:00  ]

    7.kez izliyom süper bi film

  74. AratornogluAragorn on 30 Mart 2012 03:34  ]

    ya Bu Aragorn Olmassa İzlemem Yemin Ediyorum Oyunculuk 10 da 85

    okadar aşmış kendini

    Helebi Elfçe Konusuyo ya amıttega :D

    Saygılarımla AratornOglu Aragorn

  75. cem on 31 Mart 2012 12:36  ]

    bu film bence fetih 1453 den sonra en güzel,en harika film kim yaptıysa ellerine sağlık

  76. yaşamsa gelde yaşa on 31 Mart 2012 15:50  ]

    bence bu filmin korkunç bi yanı yok çok zevkli simyogo çok komik yaa :)))

  77. Kardem on 01 Nisan 2012 17:22  ]

    partlar açılmıyor lütfen düzeltin..

    Admin Cevap: Partlar yenilendi

  78. Ali on 01 Nisan 2012 22:50  ]

    2012 de bile hala izleyenler ? :))) bence bir baş yapıt !

  79. 123 on 02 Nisan 2012 18:34  ]

    süper ötesi y

  80. murat on 05 Nisan 2012 17:09  ]

    güzel ama biraz daha cok ses gelse ama güzel tşk

  81. alper on 07 Nisan 2012 15:48  ]

    cok güzel keşki o filimde yer alsam

  82. dogu on 07 Nisan 2012 16:24  ]

    olum heri potırı felsefe tasını mutlaka izleyin bu arada filim cok guzel kucuk bi adam varya çokkomik

  83. baran on 07 Nisan 2012 16:49  ]

    muthis bir film

  84. FRT_BYZGL on 07 Nisan 2012 18:29  ]

    spr bir flim bylesni hiçç görmedm

  85. dogu on 08 Nisan 2012 10:13  ]

    çokkuzel ama yuzuklerrin efendisi kim ? buyucumu yoksa kralmı
    analamadım bi soyleseniz

  86. dogu on 08 Nisan 2012 10:37  ]

    aragornu çok seviyordum ama oldu galibaaa

  87. myemre on 14 Nisan 2012 07:23  ]

    baaooooooooooooooooooooooooooo

  88. HALİL on 14 Nisan 2012 08:49  ]

    film çok güzel ama haldir ölmese daha iyi olurdu hiç sorunsuz izledim vala oyununuda hep oynuyorum

  89. Silmarillion on 14 Nisan 2012 14:15  ]

    arkadaşlar bazı yabancı kelimeler var onlar elfçe yani türkçe karşılığı yok lütfen bundan sonra bunu düşünerek izleyiniziyi seyirler!

  90. tugay on 14 Nisan 2012 14:48  ]

    cok guzel elerine sağlık admin

  91. ogün on 14 Nisan 2012 23:01  ]

    çok süper bir film bu adamlar gerçekten çok güzel film çekmişler adamlara helal olsun. admin ellerine sağlık

  92. BİLAL on 15 Nisan 2012 11:53  ]

    ÇOK SÜPER FİLM DÜNYADA İLK İZLEDİĞİM EN GÜZEL FİLMDİ HELAL OLSUN O SAVAŞÇILARA

  93. Onur on 15 Nisan 2012 13:07  ]

    Çok gzl bir film yapmışlar emeği gecen herkeze tşk ederim harika bu benim 1000 izleyişimdir kesin !

  94. özgür on 20 Nisan 2012 13:01  ]

    admin senden çok çok teşekkür ediyorum allah senden razı olsun kesintisiz izliorum saol

  95. tuğberk on 22 Nisan 2012 12:36  ]

    1. si sıkıcıydı ama 2.si güzel olmuş

  96. eray on 24 Nisan 2012 07:46  ]

    super bır fılım yapmıslar gecen sene tumunde 123 izledim :D ama halan bıkmadım bıde ben gobusters i seviyom o da guzel bence

  97. eray on 24 Nisan 2012 07:47  ]

    bu fılmı yapanlara tesekkur ederım superrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

  98. eray on 24 Nisan 2012 07:48  ]

    ben daha 11 yasındayım 3 yıldır izlıyorum tam 432 kez izledi
    m

  99. eray on 24 Nisan 2012 07:49  ]

    ben bunun oyununu da oynuyorum onu da guzel yapmıslar

  100. eray on 24 Nisan 2012 07:50  ]

    adı da the battle four mıdle earth

  101. eray on 24 Nisan 2012 07:51  ]

    ben bu dılımde en cok legolası sevıyorum

  102. DeadMan on 26 Nisan 2012 09:34  ]

    Benim en sevdiğim kişiler:1 GANDALF 2 SARUMAN 3 GİMLİ 4 BOROMİR 5 FARAMİR VE SEXY ELF ARWEN

  103. mustafa utku on 26 Nisan 2012 18:36  ]

    sıkmayın
    film sorunsuz çalışıyor

  104. Asan Ozturk on 30 Nisan 2012 01:06  ]

    Filim gercekten guzel olmus ama beni su simiyagon denen pislik ajayip sinir edyor ve en iyi oyuncu da Aragon dur …..

  105. dilara ataş on 02 Mayıs 2012 16:54  ]

    süper flm harbden :)

  106. yusuf on 04 Mayıs 2012 16:48  ]

    Cok GÜzel İşte ^0 defa izliyorum ama bıkmıyorum cok güzelll

  107. kissofdeath on 06 Mayıs 2012 15:43  ]

    süpermiş tüm serisini izledim :D hary pottery den daha fantastik ve daha güzel tüm seriyi kesin izlemenizi tavsiye ederim ha bu arada hepinizin anasını sikem zaaaa :X

  108. ibrahim göll on 06 Mayıs 2012 22:55  ]

    harika olmus ya 100 kere izledim ama hala bazı bölümlerde heyecanlanıp gülümsetiyor 17 dalda oskar almıs olan bu filim harika

  109. mesut on 07 Mayıs 2012 20:54  ]

    yaw dehşet verici bir film 10 numara hayatımda izledigim en güzel film büyülendim knk ya afsgsfgdhsjgjd

  110. kerimcan on 10 Mayıs 2012 19:17  ]

    siz ona birşey mi diyiyorsunuz ben bu filmi 4 yaşında dayımla izledim şu anda 12 yaşımdayım hesabıma göre tam 12.867 kere izledim

  111. ples on 12 Mayıs 2012 15:59  ]

    mukemmel bir film

  112. veysi on 15 Mayıs 2012 09:46  ]

    harika bi film sadece bu kadar süylüye bilirim

  113. Rüçhan on 18 Mayıs 2012 23:45  ]

    film çok güzel emeğinize sağlık.Ama bazı bilinmeyen kelimeler söyleniyo onları bi altyazı geçersek süper olur :D

  114. zorlu on 20 Mayıs 2012 17:06  ]

    renk güzel ama görüntü çok zayıftır

  115. arsız bela on 26 Mayıs 2012 18:11  ]

    film çok güzel aralarından en çok legolas la aragornu seviyorum.

  116. bora on 27 Mayıs 2012 21:59  ]

    simogon dan çok korkuyorum

  117. ali on 30 Mayıs 2012 18:42  ]

    çok kotu hep durdu

  118. osman on 31 Mayıs 2012 16:55  ]

    lan en güçsüzü frodo sonra smiegol sonra sem diye gidiyo işte… ama çok güzel bir film bütün serisinide izledim… yarın saat 20:00’da yüzüklerin efendisi iki kule war duyduk duymadık demeyin!:D

  119. muhammed on 02 Haziran 2012 08:22  ]

    bu mütişse kralın dönüşünü izleyim mükkemmel

  120. avatar on 02 Haziran 2012 10:09  ]

    çok güzel bir filim filimdeki hiçbir kızı laf atmayın hepsi benim

  121. kadir on 02 Haziran 2012 14:39  ]

    Size Çok Çok Tşkür Ediyorum Hiç Bi Sitede Film Bulamadım İzlediğim Tüm Filmler BU siteden İzledim Size Çok Tşkür Ediyorum Saygılarr…

  122. Abdulkadir on 02 Haziran 2012 15:03  ]

    film güzel ama parçalar 30 25 dk içinde başlıyor yani bu film güzel ama içine ettiniz kardeşim film yanetirseniz yani parçaları düzenli yapın yoksa boştur yani .

  123. metehan on 02 Haziran 2012 18:02  ]

    türkiyede bir çok güzelim sahne kesilmiş dublajı yapılmamış.vay kırolar

  124. Caner AYIK on 02 Haziran 2012 19:57  ]

    ben bu simiyegöl danda çok gıcık alıyom geceliri onun yüzünden uyuyamıyom :(.ha bide bi ahne var pattes giyo ya kıpppppırrrrr kıpırrrrrr pattes kalsınn diyo
    :DD

  125. edanur on 04 Haziran 2012 10:37  ]

    film çok güzeldi ama 8. part bozuktu admin.

  126. sinem on 04 Haziran 2012 18:38  ]

    çok güzel

  127. FURKANNNN on 06 Haziran 2012 06:50  ]

    HARKİKA Bİ FİLM

  128. Soner Doğan on 06 Haziran 2012 12:50  ]

    Çok güzel bir filmdi macera tutkunları için 1 numaralı filim diyebilirim.

  129. mehdi ercan on 06 Haziran 2012 14:30  ]

    izlediğim en iyi filmdi

  130. mehdi ercan on 06 Haziran 2012 14:31  ]

    çok iyiydi

  131. ENVER AŞKIN on 06 Haziran 2012 16:45  ]

    bende oyunlarının 4 seriside var müthiş bişey ama arven le
    aragornun konuşması elfçemi ne anlamadım tüh
    AMA SÜPER OLMUŞ

  132. kara_kıral_55 on 06 Haziran 2012 19:06  ]

    cok güzel ya ben beyendim admin sağol

  133. SAVAŞ on 07 Haziran 2012 09:18  ]

    arkadaşlar çok süper bi film belki 1000 kere izledim ama bi 1000 kere daha izlerim yapan herkesin eline koluna sağlık cok tşk süpeeeeeeeeeer…. bi fim xd

  134. teoman on 08 Haziran 2012 12:09  ]

    süüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüpppppppppppppppppppppppppppeeeeeeeeeeeeeeeerrrrrrrrrrrr ve korkunç

  135. ORHAN KÜLPINAR on 09 Haziran 2012 15:12  ]

    GERÇEKTEN DE ÇOK SÜPER BİR FİLM ADMİNELLERİNE SAGLIK DERT GÖRME 1000 DEFA OLSUN YİNE İZLERİM RŞKÜRLER…

  136. LEGOLAS on 10 Haziran 2012 13:41  ]

    YUKARIDA BU OLAYIN GERÇEK OLDUĞUNU SÖYLEYEN BİR YORUM VAR BU OLAY GERÇEK AMA YORUMU YAZAN ARKADAŞ MİKTARIN BELİRTİLDİĞİ KISMI İYİ İZLEMEMİŞ ORADA 10000 DEĞİL 10000LERCE ASKER DİYOR 25000 10000LERCE SINIFINA GİRER DİKKATLİ İZLEMEDEN YORUM YAPMAYIN

  137. ibrahim on 13 Haziran 2012 21:18  ]

    eray tek the battle for midle earth sen oynamuyorsun bu oyunu ve bu filmi her izleyişimde ve oynayışımda heyecanlanıyorum sonucta 17 dalda oskar alan ve dünyanın engüzel ilk 50 filminde 6,7,8 kapan bir filim ve oyunuda dünyada türkiyenin gurubu 3 oldu

  138. yusuf on 14 Haziran 2012 20:03  ]

    bu filim çok güzel ya hahahahahahahahahahahahahahajajaj bu filmn hayranıyımhahahahahahahahahahahahahahahahahahahah

  139. beyza on 17 Haziran 2012 11:35  ]

    tam ekran olmuyoo

  140. ali on 19 Haziran 2012 15:10  ]

    Bence bu film dünya’nın en güzel filmi

  141. gotik prenses on 21 Haziran 2012 19:53  ]

    çok kaliteli ve güzeldi emeğinize sağlık:)

  142. can on 21 Haziran 2012 22:41  ]

    cok super kes ke yenıbır bolumu cııksa

  143. ahmet on 23 Haziran 2012 11:37  ]

    çok güzel yapmışınız amk

  144. mert on 27 Haziran 2012 08:40  ]

    legolas ve aragorn süper

  145. memet emin polat on 27 Haziran 2012 09:55  ]

    gerçekten muhhhhtttteeeeşşşşşşeeeeemmmm bir film bu filme bayılıyorum hiç takılmadan izledim elerinize sağlık yeni bölümlri bekleriz

  146. admin on 27 Haziran 2012 11:47  ]

    böle bi film yok yaha

  147. legolas ve elf on 28 Haziran 2012 14:43  ]

    harikaaaa bunun üstüne film tanımam..emeğinize sağlıkk.süper olmuş…

  148. lord on 30 Haziran 2012 12:32  ]

    10000 kere izledim . :D bu 10001. izleyişim o zaman ama hala sıkılmıyorum :))

  149. emin on 02 Temmuz 2012 20:28  ]

    gerçekten inanılmaz favorim aragorn,legolas,gimly üçlüsüdür

  150. ahmet on 06 Temmuz 2012 23:07  ]

    Bn 46 YASındayım hiç bıkmadım bıkmadımda bu bnm 1000 izleyişim en az

  151. murat on 11 Temmuz 2012 14:43  ]

    ELLERİNİZE SALIK GERCEKTEN GZL OLMUŞ :S

  152. SUAT on 17 Temmuz 2012 00:05  ]

    WALA BÖYLE GÜZEL FİLİM YOK LAN ALAH ÇARPSIN 150 KERE İZLSEM SIKLMAM KEŞKE DAHASI ÇIKSA

  153. devran on 19 Temmuz 2012 21:35  ]

    hd kalitesi diye acıyorum görüntü çok kötü..

  154. admin on 21 Temmuz 2012 14:25  ]

    sölediklerinizi yapıcaz

  155. burak on 31 Temmuz 2012 20:52  ]

    tek kelimeyle süper emeğe saygı

  156. beytullah on 02 Ağustos 2012 13:47  ]

    çok süper bir film

  157. yüzüklerin efendisi on 08 Ağustos 2012 08:37  ]

    admin filmin bu serisi açılıyo ancak yüzük kardeşliği neden açılmıyo ona bi baksan iyi olur..

  158. murat on 13 Ağustos 2012 21:06  ]

    on numara çok ciks bir film olmuş

  159. efekan on 13 Ağustos 2012 22:28  ]

    çok üzeldi

  160. muharrem on 25 Ağustos 2012 16:53  ]

    çok güzel yapmısınız muthişti teşşkkürler aragor benim adamımdı :)

  161. emre on 27 Ağustos 2012 22:15  ]

    beyler yuzuk kardeslıgınden sonra hangı bolum gelıyordu acıl yazarmısınız admınn cevap beklıyorum

  162. aziz on 02 Eylül 2012 00:28  ]

    film çok harika lakin hd deil umarım devaamı çıkar

  163. engin on 02 Eylül 2012 09:00  ]

    çok güzel olmuş elinize sağlık tşkrler harikasınız ama görüntü biraz soluk ama harika.

  164. mert on 03 Eylül 2012 13:00  ]

    film harika ama keşke elf dilinde konuşurlarken türkçe veya ingilizce altyazı olsaydı ama süper

  165. mikail on 03 Eylül 2012 18:36  ]

    filim supr devamını beklıyorum

  166. mikail on salak mısın? on 09 Eylül 2012 13:41  ]

    mikail zaten film bitti :D yorumum: tüm bölümleri harika çok güzel bir film bence

  167. zehra sek on 09 Eylül 2012 13:43  ]

    film bitti ki mikail :D :)))

  168. mrt on 11 Eylül 2012 00:57  ]

    site kalitesi güzel ama secenek az

  169. hortkuluk on 12 Eylül 2012 16:42  ]

    elinize sağlık çok iyi yalnız elfçe konuşmalarda altyazı olsaydı daha iyi olabilirdi, yinede çok iyi, teşekkürler.

  170. isim on 12 Eylül 2012 17:59  ]

    bazı bölümlerdeki elf dilinde ne söylendiğini ankayamıyoruz admin, filmin orjinalindeki ingilizce altyazı olsa bile makbule geçer bence.

  171. akan on 13 Eylül 2012 19:51  ]

    süper yapmışlar yılardır izliyom canım sıkıldıkcada yine izliyorum bıkmıyorum filmden.

  172. dsgfdfgd on 23 Eylül 2012 10:07  ]

    en iyisi legolas gimli aragorn gandalf

  173. akın on 26 Eylül 2012 15:20  ]

    ben bu filmin hepsini ezbere biliyorum çok güzel bütün partlar ise tıkır tıkır çalıiıyor.

  174. erkan on 01 Ekim 2012 16:22  ]

    the hobbit cikiyo bakalim ordakiler napcak ordada legolas var ama fragmanlarda çıkmıyor arada sırada cıkcakmış filmde yani bunlar kadar cok gözükmücek izleyin ordada warg lar var ama binicileri yok sadece warg

  175. enes on 01 Ekim 2012 19:50  ]

    ellerinize sağlık yaa çok bayılıyorum bu filme bu filmi 1 sınıftan beri izliyorun sitede çok güzel teşşekkürler :) bide 4 çıktımı ?

  176. enes on 01 Ekim 2012 19:57  ]

    tabi şu an lise 1 gidiyorun :D

  177. ArAgOrN72MURAT on 06 Ekim 2012 09:45  ]

    bu filmi tam 10 yıldır izliyorum biri bana filmi anlat dese kesintisiz hepsini anlatırım ve yazıya dökerim hemde 3 bölümünü birden.okadar izledim ve hiç bıkmadım süper süper süper(gollum gollum gollum)

  178. Emergency on 07 Ekim 2012 03:19  ]

    filimin geri kalanında var ama yinede güzel olmuş emeği geçen herkezin iline sağlık

  179. mehmet on 07 Ekim 2012 16:27  ]

    harika birr film olan yüzüklerin efendisi iki külee büü siteye bayıldımm

  180. Burak on 09 Ekim 2012 15:28  ]

    süper bir film ya 1000 kere izledim ve hakkatten süpeer

  181. TheLordOfTheRings on 13 Ekim 2012 13:13  ]

    dünyanın en güzel filmi

    HASTASIYIZ DEDEEEEEE!!!!!!!!!

  182. abdullah köse on 13 Ekim 2012 13:54  ]

    bu film en iyi film 4 yaşımda başladım hala bıkmadım en sevdiğim karakterde legolas

  183. MUSTAFA YAKAR on 13 Ekim 2012 20:44  ]

    şimdi izledim çok güzelllllllll hadi güle güle

  184. MUSTAFA YAKAR on 13 Ekim 2012 20:47  ]

    10 senedir bunu izliyorumlan sikerim ha ona göre

  185. arda doğu on 22 Ekim 2012 15:21  ]

    ben bu filmi38 defa baştan sona kadar izledim 100bin defa bile izlesem sıkılmam

  186. heval doğu on 22 Ekim 2012 15:24  ]

    legolas bu filmde çok yakışıklı ama diğer fotolarına baktığımda fazla güzel değil legolasa hayranım

  187. muhacir encu on 24 Ekim 2012 12:30  ]

    valla müthiş bir film özellikle legolas ve aragorn

  188. sanane on 27 Ekim 2012 19:40  ]

    süperrrrrrrrrrrr

  189. ayhan altay on 28 Ekim 2012 15:44  ]

    gercekten dehset birfilm bu 21 yıllık ömrümde bu ana kadar hiçbir film we kategorisi kadar bu film kadar güzel yayınlanmamiş……..emeğinize değmiş helal olsun.

  190. ososo on 03 Kasım 2012 13:04  ]

    yaa boyutu büyümüyü

  191. yok zorunlu değil on 04 Kasım 2012 10:24  ]

    eline salık admin hiç donmadı hiç te problem olmadı eline salık

  192. tufan on 15 Kasım 2012 16:22  ]

    film qüzel ama hd lik yerlerde biraz daha HD sini koyarsanız sewinirim ??

  193. ALİ on 17 Kasım 2012 13:42  ]

    çok güzel

  194. berkcan on 21 Kasım 2012 22:03  ]

    ya son partta ses yok

  195. seyhan on 24 Kasım 2012 07:56  ]

    benimdamım sizinkine bin çeker
    sizde oyunları varmı yok bende ise bütün oyunları var benim adamım legonas

  196. Hüseyin Özer on 01 Aralık 2012 18:01  ]

    çok güzel film zaten en sewdiğim film bu

  197. Orkun OKÇU on 01 Aralık 2012 23:00  ]

    Arkadaşlar elnize sağlık süper olmuş…

  198. kakaleyte on 13 Aralık 2012 02:48  ]

    çok kötü bir film

  199. cimbom on 15 Aralık 2012 22:31  ]

    en sevdiyim filmlerdendir twk

  200. burak on 02 Ocak 2013 22:47  ]

    süperkolik bir film olmuş

  201. aragorn on 13 Ocak 2013 17:07  ]

    abi tam 500 kez izlemişimdir bıkmadım bıkmam da aragorn hastasıyız

  202. Erkut on 15 Ocak 2013 20:45  ]

    admin ben partları izliyodum film 9. partta kapattım uyudum kalınca 9. parta tekrar bastım simdi hiç bi part açılmıyo yardım eder misin?

  203. admiiiin on 16 Ocak 2013 08:10  ]

    admin çok geç açılıyor help me !

  204. barış on 16 Ocak 2013 09:56  ]

    filmi izlerken yerimde duramıyorum çok heyecanlı bir film

  205. DORUK on 19 Ocak 2013 10:31  ]

    ADMİN HARİKASIN YAA

  206. burak on 22 Ocak 2013 09:53  ]

    emeğinize sağlık çok güzel film herhalde 100 falan oldu izlediğim

  207. Eren on 24 Ocak 2013 16:20  ]

    Buğra filmi 24 yıl izleyemezsin çünkü bu film çıkalı nerden baksan 10 11 yıl flan olmustur ve bu arada bu seriyi çok seviyorum The hobitt ide izledim oda çok güszel yüzüklerin efendisi serisinden biridir oda admin elerine sağlık

  208. Mustafa on 24 Ocak 2013 20:49  ]

    Hayatımda izlediğim en güzel film 148 sefer tam izledim admin güzel olmus ama elf dilini türkce alt yazı yapsaydın güzel olurdu

  209. Eren on 25 Ocak 2013 08:26  ]

    Arkadaslar bu film 2001 vea 2002 yılında çekilmis öle hatırlıyorum orjinalini izledim de 2001 ve 2002 yılında o efekler varsa simdi çekilse nasıl olurdu bi düsünün:)

  210. abraham on 25 Ocak 2013 19:39  ]

    admin ellerine sağlık gerçekten güzel birsite

  211. gfdx on 25 Ocak 2013 20:20  ]

    Mal gibi bakılmaz çok saçma filmlerin yüz karası zaman kaybı

  212. ali on 27 Ocak 2013 23:08  ]

    film on numara süper zaten film2002 de cıktı nasıl24 yılizliolar anlayamıyorum

  213. ismail on 04 Şubat 2013 10:29  ]

    bu filme bayılıyorum harika kaç kere izledim artık bilmiyorum

  214. ert on 04 Şubat 2013 18:18  ]

    son part acılmıo

  215. admin on 04 Şubat 2013 18:46  ]

    Düzeltilmiştir.

  216. admin on 05 Şubat 2013 22:16  ]

    Arkadaşlar film hakkındaki düşüncelerinizi anlıyorum sorunları en kısa zamanda düzeltmeye çalışacağız (çözülenler umrumda değil)

  217. berat on 05 Şubat 2013 23:19  ]

    8. part açılmıyo konuya ilginizi bekliyorum

  218. admin on 06 Şubat 2013 01:42  ]

    8. Part kontrol edildi herhangi bir sorun görünmüyor

  219. ali on 08 Şubat 2013 00:13  ]

    film güzel ama bu filmin gerçek yüzünü bi araştırın

  220. lexsy on 09 Şubat 2013 18:56  ]

    oo yeeaa ı m kool betıfool

  221. lexsy on 09 Şubat 2013 18:57  ]

    valla yıkıyo

  222. Kaan on 10 Şubat 2013 20:14  ]

    Bazı Yerleri İngilizce Söylüyorlar ama film Süper .

  223. Hachico on 11 Şubat 2013 17:02  ]

    Sam’in konuşması çok güzel ve çok anlamlı belkide 50 defa dinlemişimdir :)

    İyilik üzerine yapılmış en iyi filmlerden izleyip anlamayanlar varmış artık nasıl izledilerse filmi yazık hiçbirşeyin değerini gerektiği kadar vermiyoruz ne yazıkki:)

  224. hhhjhj on 14 Şubat 2013 17:11  ]

    Güzel film

  225. oğuzhan on 16 Şubat 2013 11:59  ]

    legolasın hastasıyız

  226. uğur cemal kurt on 17 Şubat 2013 04:19  ]

    adamlar mütiş film ypmışlar kardeşim 57. kere izledik ve bıkmadık devamını bekleriz saruman köpeğinin sonunu merak ediyoruz .

  227. ABDUALLAH on 17 Şubat 2013 13:44  ]

    harika bir flim izlerim bıkmam sanki sigara bağımlısı gibiyim ben filime bağımlı oldum admin harika bişi elfler ok atarken harikallar yaw :D

  228. hakan on 18 Şubat 2013 19:23  ]

    istanbulun fethi gibi

  229. mehmet on 18 Şubat 2013 20:12  ]

    ne film bee 500 değil 5000 defa izlesem yine bıkmam

  230. hakan on 19 Şubat 2013 22:40  ]

    uzun zamandır böyle film seyretmedim harikasın

  231. Burak on 20 Şubat 2013 16:34  ]

    Süper bir film ve süper bir site çok teşekkür ederim bu siteye

  232. emre on 23 Şubat 2013 14:14  ]

    Guzel filmmmmm ya :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-)
    :-)

  233. emre on 23 Şubat 2013 14:18  ]

    Bugun trt1 de 21:30 da baslio

  234. eyup on 01 Mart 2013 16:39  ]

    6.partın ortasında donup kalıyor

  235. admin on 01 Mart 2013 18:06  ]

    Bağlantınızdan Kaynaklıdır

  236. zeynep on 01 Mart 2013 23:14  ]

    işte ölumsuz bır yonetmen şahane bir eser

  237. CR7 on 03 Mart 2013 15:14  ]

    7 böüm de donukluk oluyor

  238. Görkem on 16 Mart 2013 01:10  ]

    Kalite çok kötü bütün partlar takıla takıla gidio bu nasıl bir site madem böyle sayfayı kapat gitsin

  239. admin on 16 Mart 2013 01:53  ]

    Kalite kötü değil izlenebilecek derecede bu birincisi İkincisi kullandığınız hat ile kaynaklı 1 mbit net kullanlar bile bunu sorunsuz olarak izlersen siz izleyemiyorsanız sorunu kendinizde arayın bizlerde değil

  240. ömer06 on 18 Mart 2013 21:23  ]

    ADMIN PARTLARI YENİLEYA BİŞEY YAP DONUYO İZLENMİYORRR

  241. admin on 19 Mart 2013 01:37  ]

    Kendi bağlantı hızınızı kontrol ediniz partlarda en ufak bir sıkıntı yok.

  242. saruman on 19 Mart 2013 20:43  ]

    film gzel kşke dewamı glseydi

  243. özkan özbayy on 24 Mart 2013 21:15  ]

    cok quzel bı fılm leqolasa hastayım :)

  244. SENA VATAnNSEVER on 31 Mart 2013 00:06  ]

    çok müthiş bnce çok güzll

  245. Yahya Kızılkaya on 03 Nisan 2013 15:24  ]

    Beyler bu orta dünyada yaşanmış ve bunu anlatan bir film.En sevdiğim film filmle tanışmadan önce oyunu olan “lord of the ring the battle for middle-earth”ile tanıştım arkadaşlarım yüzüklerin efendisi oyunu olduğunu söyledi oyunu bitince bir zaman sonra tevizyonda yüzüklerin efendisi kralın dönüşü filminin reklamını izledim izlediğimde bile heyecanlandım yaklaşık 4 gün sonra başladı ve heyecandan ölüyordum bu filmi herkese tavsiye ederim.Film de emeği geçen herkese çok teşekkür ediyorum.

  246. Erdem on 16 Nisan 2013 21:46  ]

    bu film silkroad atlı bi oyun üzerine kurulmuş yasal bi sitede okumuştum muhteşem bi film dewamı dilerim elinize saglık

  247. aragorn on 27 Nisan 2013 22:13  ]

    admin bazı partlarda donup kalıyo bişey yap ama film cok guzel

  248. WHİTE OF GANDALF on 30 Nisan 2013 22:00  ]

    bu film mükemmel bir yapıt. Gandalf’ın evrimi de çok iyiymiş.

  249. WHİTE OF GANDALF on 30 Nisan 2013 22:00  ]

    film mükemmel

  250. furkan on 07 Mayıs 2013 14:13  ]

    fiilm cok güzelde tek 1 bölümmü var

  251. hasan44 on 21 Temmuz 2013 14:41  ]

    başta calan müzik bile beni bastan cıkarıyor 50 kere izlemişimdir :D

  252. furkan on 12 Eylül 2013 17:37  ]

    Olağan üstü bir film ya bir sürü dalda bir çok ödül almış film ve gerçekten bu ödülleri hakeden ve dünyanın 1. filmi olması lzm ya

  253. admin on 26 Eylül 2013 01:37  ]

    Film tek parça olarak yenilenmiştir.

  254. çakır-16 on 01 Ocak 2014 15:34  ]

    film güzel görüntüler iyi donma falan yok ama dublaj berbatfilmin ara ara çoğu yerinde dublaj yok




Google: Yüzüklerin Efendisi iki Kule Filmi Full Hd izle