• Film İstek
  • Rastgele
  • Kayıt Ol
    Giriş Yap
    Şifremi Unuttum
    Şifremi Unuttum
    Giriş Sayfası

    En Son Eklenen Videolar Güncellendi

    Astro Boy Filmi Full Hd izle
    • İzlenme: İzlenme 186.322
    • Yorum: 70 yorum
    • Tarih:

    Dahi bilimadamım Dr. Tenma tarafından yaratılan x-ray görüşü, hızı ve uçma yeteneği inanılmaz güçlere sahip olan Astro Boy çevresinden kabul görme isteğiyle bir yola çıkar. Bu yolculuk sırasında birbirinden farklı karakterlerle tanışacaktır. Arkadaşları ve ailesinin tehlikede olduğunu öğrendiğinde Metro City geri dönüp müthiş güçlerini kullanmak isteyecektir. Vizyonkolik.com iyi seyirler diler.

    Film Hakkında Düşüncelerinizi Paylaşınız

    Spoiler Ekleyin

    70 yorum "Astro Boy Filmi Full Hd izle"

    1. direk izle 28 Ekim 2010 06:31

      Burasi guzel bir videyo izlenme sitesi, neden kufur ediyorsunuz arkadaslar,

    2. fatih 25 Ocak 2011 22:10

      3.ncü partın başında bozukluk var ilerlemiyo kontrol edilmiyomu

    3. admin 28 Ocak 2011 23:40

      Fahih Hocam partta herhangi bir problem yok sadece biraz geç geliyor play dedikten sonra 10 15 sn beklerseniz videonun açıldığını göreceksiniz..

    4. ismimi yazmam 03 Mart 2011 17:50

      neden sadece filmin accığıni izleyebiliyoruz

    5. baba 28 Mart 2011 21:09

      bunu gerçekten izleyipte beğenen var mı?

    6. Ferit 01 Nisan 2011 17:43

      çooooookkk güzelll astro boy

    7. nazmiye 02 Nisan 2011 16:15

      bu site ve film çok güzel

    8. nazmiye 02 Nisan 2011 16:16

      bence bunu herkes beğenir

    9. burak 05 Nisan 2011 17:21

      süper

    10. Furkan 15 Nisan 2011 01:52

      bence astro boy super hic bir sorun yok gayet guzel 10 dan 1 0veriyorum D

    11. zigon 28 Nisan 2011 03:05

      film gayet güzel ve başarılı iyi seyirler

    12. zara 02 Mayıs 2011 11:50

      süperdiii

    13. enes 02 Mayıs 2011 16:14

      cok guzel filim

    14. serkan. 06 Mayıs 2011 21:54

      sıte gercekten harıka emeyı gecenlere tesekkurler ama bu fılmı bıturlu ızleyemıyorum bırıncı part yarıda kesılıyop ve 3uncu part hıc acılmıyo ılgılerınıze sunarım

    15. oğulcan 22 Mayıs 2011 07:04

      ben bu film çok güzel herkesin izlemesini tercih ediyorum

    16. tolga 22 Haziran 2011 09:01

      ben ce süper bir flim

    17. aybike naz 02 Eylül 2011 00:24

      bence güzel film ama birde şu kesintiler olmasa daha iyi olabilirdi:d

    18. fatma 03 Eylül 2011 18:40

      bu şey nasıl çalışıyor???

    19. ufuk 03 Eylül 2011 23:18

      çok kaliteli bir film
      sırf animasyon diye çocuk filmi deyip geçmek kesinlikle hata
      filmin senaryosuda çok iyi
      kaliteli bir film

    20. Emre 04 Eylül 2011 14:37

      vay cakal hamek seniii :B

    21. merve7898 04 Eylül 2011 15:46

      bence süper bi çizgi flim ama beklemek çok sıkıcı

    22. talha 04 Eylül 2011 21:46

      iğrençç

    23. kader 05 Eylül 2011 08:46

      bence ben çok beğendim süper

    24. defne 24 Eylül 2011 13:21

      ama bu tek part
      veee çokta güzelllll

    25. ali 04 Ekim 2011 13:17

      bok gibi birsey izleyen altınasıçar

    26. ali 04 Ekim 2011 13:20

      çok saçma bir filim

    27. ali 04 Ekim 2011 13:21

      o kadar kötüki hiç güzel değil

    28. NECATİ100 25 Ekim 2011 20:44

      ÇOK SÜPER

    29. merve elmas 09 Kasım 2011 20:10

      tekkelimeyle harika ben çok sevdim izlemayenlere tavsiye ederim

    30. sonic 11 Kasım 2011 20:11

      çok güzel :)

    31. barış 12 Kasım 2011 14:56

      film süper ve sitede çok güzel kötü diyenler salaktır süper bi film

    32. furkan akbaş 06 Aralık 2011 17:17

      bu film mana göre çok güzel bu filmi zaten 23 nisan 2009 da da izlemiştim kısacası harika bir film en sevdiğim filmm…

    33. cem 19 Aralık 2011 21:36

      süper film :D xD

    34. mustafa onur 09 Ocak 2012 15:47

      bu harika bi film

    35. ugur 19 Ocak 2012 11:08

      bence çok güzel bizim bilgisarayda hiç donmadı

    36. ugur 19 Ocak 2012 11:08

      super

    37. mücahid 22 Ocak 2012 22:00

      ÇOK GÜZEL BİR FİLM 3DSİNE GİTTİM DAHA SÜPER BİŞEY OLUYOR.

    38. ERCUMENT 31 Ocak 2012 18:18

      ya tek parca ve buy premium now yazio ne demek simdi

    39. admin 31 Ocak 2012 18:46

      Partlar yenilenmiştir.

    40. serdar 24 Şubat 2012 17:41

      dünyanın en güzel filmi bence.

    41. isim 14 Mart 2012 13:44

      eee filmin başındaki çocuğa noldu
      robot o şimdi saçma bea

    42. elif 15 Mart 2012 20:49

      bence çooook güzeldi

    43. azra bb 23 Nisan 2012 09:43

      çok güzel sinemada 3 d izlemiştim

    44. Fatma 07 Haziran 2012 19:04

      neden açılmıyor ya çoğu film böyle lütfen kontol edin

      Admin cevap: Film tek parça olarak yenilenmiştir.

    45. serkan 10 Haziran 2012 19:33

      bi türlü açılmadııı

      Admin cevap: Mahkeme uyarısı ile karşılıyorsanız DNS ayarlarınızı değiştirmeniz gerekmektedir..

    46. sperrr 14 Ağustos 2012 16:33

      coooooooooooook ama coooooooooookkkkkkkkkkk gzeellllllllllll

    47. kaan 09 Kasım 2012 22:08

      film acılırken cok bekliom

    48. efe kurt 10 Kasım 2012 09:02

      güzel filmmiiş.

    49. merve 10 Kasım 2012 17:26

      ASTRO boy süper ama bence biraz duygusal izlerken aladım . ama müthiş

    50. şahin 14 Kasım 2012 10:58

      film guzeldi :))))

    51. aliye 17 Kasım 2012 18:45

      ben bu filimi benim 2.defa izleyişim çünkü bunu okuldada izlemiştim bizim okulda sinama salonu varda her cuma bir film geliyor ve ben bunu sün izledim

    52. astro boysuz 22 Kasım 2012 20:20

      saaaaaaaaaaper

    53. sudenaz 28 Kasım 2012 10:20

      Mütiş çooooooooooooooooooooooookkkk güzelllllllllllllllll .

    54. selami 28 Kasım 2012 15:30

      süper bir film hep izleri küçüklerime bile

    55. ARZELA 28 Kasım 2012 17:57

      çok güzeldi ve bn de tek parttı bayıldm…..

    56. uğur eren 29 Kasım 2012 18:56

      çok güzel bir film

    57. kadir 30 Kasım 2012 17:34

      cok güzel filim

    58. hilal 01 Aralık 2012 09:21

      astro boy bir robot olsada çok güçlü yani kırılmayanbir robot varya bende öyle olmak isterdim :))

    59. irem 01 Aralık 2012 09:25

      astro boy bir çocuk ken birden robot mu oldu neyse öyle bişeydi ama ne insan hatırlamıyo ama robotlar hatırlıyo bu hiç adil deil :|

    60. feneralemi 01 Aralık 2012 18:25

      ÇOOOK güzel

    61. hazal fisun 02 Aralık 2012 18:32

      igrenc zorla aciler….

    62. diyar 15 Aralık 2012 23:55

      bu film dünya üzerindeki en güzel film

    63. hasan 13 Ocak 2013 17:43

      bence çok güzel en güzel yeride ölmemesi

    64. iremnur 26 Ocak 2013 11:30

      çok güzel öğretmenimiz izleti yeminederimmmmmmmm

    65. ulaş 27 Ocak 2013 09:23

      eskiden oğretmenim izletti ama yarısını. o yuzden intarnetten izlemeye karar verdim

    66. aslı 25 Şubat 2013 21:56

      çok güzeldi ya :)

    67. eren 28 Mart 2013 22:43

      çok güzel bunu diğer

    68. yunus emre 19 Şubat 2014 18:27

      çok güzel bir film her gün izliyorum herkese tavsiye ederim bu filmi ASTRO BOY sen çok yaşa

    69. Alphan 26 Mart 2014 16:19

      İlk defa seyrediyorum. Ama doğduğumdan beri bu kadar iyisini görmedim.

    70. Enes ATEŞ 26 Nisan 2014 15:32

      abi süper poposunda makineli tüfek var

    Astro Boy Filmi Full Hd izle