• Film İstek
  • Rastgele
  • Kayıt Ol
    Giriş Yap
    Şifremi Unuttum
    Şifremi Unuttum
    Giriş Sayfası

    En Son Eklenen Videolar Güncellendi


    Tepenin Gözleri ~ The Hills Have Eyes Filmi Full izle
    • İzlenme: İzlenme 93.716
    • Yorum: 21 yorum
    • Tarih:

    Film Hakkında Düşüncelerinizi Paylaşınız

    Spoiler Ekleyin

    21 yorum "Tepenin Gözleri ~ The Hills Have Eyes Filmi Full izle"

    1. yeni film izle 28 Ekim 2010 06:36

      cok tesekkurler admin

    2. ANIL 26 Kasım 2010 20:42

      muhteşem bir film

    3. isa 27 Kasım 2010 01:47

      super fılmdi herkese tavsiye ederım

    4. M 07 Ocak 2011 03:17

      HAYATIMDA BÖYLE SAÇMA BİR FİLİM DAHA İZLEMEDİM VE DUYMADIM.

      BU NE BİÇİM SENERYO BU NE BÖYLE YAAAA.

      İNANIN BİR BOK ANLAMADIM .

      ULAN BÖYLE SAÇMA FİLİMLERDE VARMIŞ DEMEK…..

    5. hasan 22 Ocak 2011 15:18

      salak herif ne güzel film yapmış adamlar emege saygı duy biraz

    6. kadir 26 Mart 2011 23:23

      lütfen filmden anlamayan geriler yorum yapmasın

      (M on)

    7. emre 09 Nisan 2011 03:11

      elinize saglık super fılm

    8. cengiz 28 Ağustos 2011 19:35

      muhteşeeem

    9. arzu 01 Ekim 2011 18:58

      süper

    10. ferhat 07 Ekim 2011 12:28

      ben 2snide izledim süperdi bunuda şimdi izlicem 2sinide izleyin heyecanli süper

    11. alii 08 Ekim 2011 10:18

      cok bütn bölümlerini izledk tam bi gerilim

    12. İstanbulll... 16 Ekim 2011 22:52

      Güzel…

    13. kazım 10 Kasım 2011 19:49

      gercekten bayıldım inanılmaz ve muhteşem teşekkürler admin

    14. deniz 05 Ocak 2012 19:12

      harika bir film cok gerilimli vavvvvvvvvvvvvvvvvvvv

    15. faruk 29 Ocak 2012 21:30

      admin emeğine sağlık başarılar

    16. ömer 05 Mart 2012 15:12

      admin film açılmıyo

    17. admin 05 Mart 2012 15:47

      Partlı sistem yenilenmiştir ..

    18. shorik 22 Mart 2012 14:57

      sadece superrr bir filim !! tewekkur ederim

    19. sıdı es gmz 01 Mayıs 2012 21:56

      süper bi film acayp qerlim muhtesem bla bla bla bn az sölim sz çok anlyn es <3 gmz <3 sıdı <3 qecenin bu saatnde wrsa bzm qbi çılqn olanlar izlyn derm kaçırmayın ( sonnda birbrnz korkutmayı unutmayın ;)

    20. izmir 11 Mayıs 2012 00:08

      film çok saçma diyen kişiye sesleniyorum o kadar saçma bir filmse sen yönetmen koltuğuna otursaydın veya seneryosunu sen yazsaydın bizde izleseydik emeğe saygı denen bişi var duymaduysan öğren

    21. Amir 02 Ağustos 2012 19:16

      guzel bi filmdi…emege saglik..twkler admin

    Tepenin Gözleri ~ The Hills Have Eyes Filmi Full izle