1. Demir Adam 2 – Iron Man 2 Filmini izle

    Demir Adam 2 – Iron Man 2 Filmini izle

    Demir Adam 2 – Iron Man 2 Filmi Full Hd Online izle Seçenek: Türkçe Dublaj izle Filmin Yapımı: 2010 ~ ABD Filmin Türü: Aksiyon, Fantastik Film Süresi: 1 saat 57 dk Oyuncu Kadrosu: Scarlett Johansson, Robert Downey Jr., Samuel L. Jackson, Gwyneth Paltrow, Mickey Rourke Filmin Konusu: Milyarder mucit Tony Stark’ın zırhlı Süper Kahraman Iron Man olduğu tüm dünya tarafından bilinmektedir. Teknolojisini orduyla paylaşması için hükümetten, basından ve halktan baskı gören Tony, bilginin yanlış ellere geçmesinden korktuğu için Iron Man zırhının sırrını açıklamak istemez. Tony, yanında Pepper Potts ve James Rhodes ile birlikte yeni ittifaklar kurar ve büyük güçlerle yüzleşir. Vizyonkolik.com farkıyla filmi full hd kalitede online izle
    5.0
    ( Toplamda 0 oy verildi. )

      29

Background
Demir Adam 2 – Iron Man 2 Filmi Full Hd Online izleSeçenek: Türkçe Dublaj izleFilmin Yapımı: 2010 ~ ABDFilmin Türü: Aksiyon, FantastikFilm Süresi: 1 saat 57 dkOyuncu Kadrosu: Scarlett Johansson, Robert Downey Jr., Samuel L. Jackson, Gwyneth Paltrow, Mickey Rourke Filmin Konusu: Milyarder mucit Tony Stark’ın zırhlı Süper Kahraman Iron Man olduğu tüm dünya tarafından bilinmektedir. Teknolojisini orduyla paylaşması için hükümetten, basından ve halktan baskı gören Tony, bilginin yanlış ellere geçmesinden korktuğu için Iron Man zırhının sırrını açıklamak istemez. Tony, yanında Pepper Potts ve James Rhodes ile birlikte yeni ittifaklar kurar ve büyük güçlerle yüzleşir. Vizyonkolik.com farkıyla filmi full hd kalitede online izle
Adblock Tespit Edildi! Adblock ile bu partı izleyemezsiniz. Lütfen reklam engelleyici eklentinizi devre dışı bırakınız ve sayfayı yenileyiniz!
Yorum Alanı 21 Yorum Yapılmış
  1. avatar
      karamaske 25 Eylül 2010 20:38:09

    film süper artı sitede cok iyi takılmadan filim izleyebiliyorum

  2. avatar
      REAPER 26 Eylül 2010 12:59:39

    film güzel ve sitenizde çok güzel kaliteli teşekkürler..

  3. avatar
      kupa_vale 07 Ekim 2010 14:50:46

    serinin devamı yine harika bi film olmus mutlaka izlemenizi tavsiye ederim ewt kaliteli bir site tskler..

  4. avatar
      ümit 07 Ekim 2010 19:36:41

    harika ama bazı filmleri yarım izletiyor neden

  5. avatar
      herkul 16 Ekim 2010 22:15:54

    filmler güzel partlarda bazen sorun oluyor ama genelde hepsi açıyor beyler…..bir günde çok film izleyincemi oluyor acaba ..ertesi gün kalanını izliyom olsun yine güzel

  6. avatar
      indirmeden film izle 28 Ekim 2010 06:01:53

    harika, cok tesekkur admin

  7. avatar
      tunç 07 Aralık 2010 21:31:15

    siteniz harika filmler akıcı yayın kalitenizi lütfen bozmayın.
    tşk

  8. avatar
      Mirza 10 Aralık 2010 07:19:30

    Üyelik sisteminin getirilmesini istiyorum. Emeginizi karşılıksız bırakmamak adına.

    Filme gelince daha izlemedim. Ama yorumları referans alarak izleyicem ilk fırsatta.

  9. avatar
      Hasan 11 Ocak 2011 13:40:01

    Ya bunun 1 inci kısımında ses ayrı görüntü ayrı gidiyor yani ses ve görüntü aynı anda ilerlemiyor sadece bu filmde dgl bazı 2.3 film dede böyle oldu Neden böyle oluor??

  10. avatar
      gülay 06 Şubat 2011 21:30:59

    iyi

  11. avatar
      olcay 04 Mart 2011 19:06:55

    valla site bi harika tebrikler ederim başarılarınızın devamını dilerim bütün arkadaşlara güzel seyirler dilerim….!

  12. avatar
      zülkarneyn şen 08 Mart 2011 14:23:29

    süper dün birincisini izledim bu gün 2.ncisi ikiside süper uyuyo yönetmene çok saol :):)

  13. avatar
      Ramazan 10 Nisan 2011 16:28:13

    Filme bayıldım. 1.’sini de izlemiştim. 2’si de harika. En sevdiğim filmler arasına girdiler. Admine çok teşekkürler.

  14. avatar
      veda 20 Nisan 2011 14:40:06

    siteniz çok güzel tşk ayrıca film mükemmel

  15. avatar
      spartaküs 04 Ekim 2011 20:03:49

    partlar calısmıor daha dogrusu baslamıor donup kalıor 0 da sorun benim pc demi acaba yoksa sizdede bole oluormu

    Admin Cevap: Film tek parça olarak yenilenmiştir iyi seyirler..

  16. avatar
      ekrem 17 Ekim 2011 22:53:44

    valla bana göre sıradan bir film çok etkiliyici değil izlenmesede olur

  17. avatar
      BjKLeee 19 Ekim 2011 18:31:48

    fılmın tekparca guzel ama tam ortasında cıban gıbı reklam var kapanmıyorda yda ben mı acele edıom reklamın kapanma konusunda :) el at admın bı zahmt

  18. avatar
      mertkey 17 Kasım 2011 23:17:03

    Wow harika. Filmi geçtimde ileri teknolojiyi çok ıyı kullanmıslar:) bu kadar ince ayrıntısına kadar teknoloji etkileyici bişeyı keşif etmeden nasıl kullanmışlar garip ;) yoksa icat etmişlermi? .d

  19. avatar
      fenerli 30 Kasım 2011 17:03:50

    varya fil çooooook güzel tırnak içinde söylüyorum bu flm izelnmeli yaniiii

  20. avatar
      melek 17 Ocak 2012 12:07:40

    teşekkürler

  21. avatar
      melek 26 Ocak 2012 18:19:34

    güzel

Sitemizde bulunan film, videolar, film fragmanları ve diğer tüm videolar çeşitli paylaşım ortamlarında da bulunmaktadır. Sitemiz sadece youtube.com, video.google.com, yahoo.com vb. sitelerde eklenmiş ve paylaşıma açılmış videoları yayınlamaktadır. Serverımıza kesinlikle yükleme yapılmamaktadır. Bu yüzden Aymovie sitesi hiç bir yasal hükümlülüğe tabi tutulamaz. İstenildiği takdirde hak sahipleri videoların kaldırılması talebinde bulunubilirler.