Doom Filmi Full Hd izle


Doom Filmi Full Hd izle
İzlenme 75.304
Filmin Eklenme Tarihi: 27 Eylül 2010

Doom Filmi Full Hd Online izle
Seçenek: Türkçe Dublaj izle
Filmin Yapımı: 2005 ~ ABD, Almanya, ÇekCumhuriyeti, İngiltere
Filmin Türü: Aksiyon, Bilimkurgu
Film Süresi: 1 saat 40 dk
Oyuncu Kadrosu: Dwayne Johnson, Karl Urban, Rosamund Pike, Doug Jones, Dexter Fletcher, Razaaq Adoti
Filmin Konusu: Mars’ta kurulu olan Olduvia uzay istasyonu özel bir labaratuvardır. aniden istanyondan sinyallerin kesilmesiyle Olduvia uzay istasyonuna bir komanda timi gönderilir. Bu labaratuvarda yapılan deneyler sonucu korkunç yaratıklar ortaya çıkmıştır çavuş ve ekibinin görevi ise bu yaratıkların dünyaya sıçramasını önlemektir ne pahasına olursa olsun. vizyonkolik.com iyi seyirler diler.


yorum

Yorumlar

" Doom Filmi Full Hd izle " için 31 yorum

  1. online film izle on 28 Ekim 2010 06:12  ]

    bu siteyi seviyorum cunku takilma yapmiyor tesekkurler

  2. öznur on 28 Kasım 2010 16:00  ]

    süper film

  3. ferhat on 09 Aralık 2010 23:20  ]

    teşekkürler demeyi adet edindik ama nezamandır film izliyorum ve ilk ilk defa part1 tam part2 tam part3 tam vesayire hepsi full tam izleyebiliyorum ilgilenen ve emegi gecen teknik ekibe allah zeval vermesin daha çok kazanın diye sitedeki her reklama tıklayacagım saolun vizyonkolik

  4. admin on 09 Aralık 2010 23:57  ]

    Sizleri bu konuda mağdur etmiyorsak ne mutlu bize ferhat kardeş. Biz tşk ederiz.

  5. hayri on 15 Aralık 2010 11:13  ]

    admin abi tsklr cok guzel site hiç takılmıyo ne mutlu adminsiniz diyene ii yayinlar

  6. TayfunEfe on 04 Ocak 2011 11:52  ]

    Ben cepten girdım sitenize iyi site cep telefondan seyredebiliyorum emegi geçen herkeze tşkkür ederim birde cok üzgünüm çok çok sevdigim kedi araba carptı öldü adı efeydi bu mesajı okuduktan sonra Allah rızası için bir fatiha okursanız cok sevinirim onsuz artık evde duramıyorun cok tuhaf birsey banada msj yazarsanız sevırım.

  7. KADİR on 10 Mart 2011 03:40  ]

    ÇOK GÜZEL BİR FİLM SONNLARI BİRAZ OYUN GİBİ OLMUS BEN KADİR HERKEZE SLM LAR METİN2 OYUNCULARINA SLM LAR :) :P

  8. KADİR on 12 Mart 2011 02:15  ]

    BU SİTEYİ SEVİYORUM YHA TÜM FLMLERİ AÇIYO VE HİÇ BOZUK ÇIKMIYO SAĞOLUN :DD

  9. doomcu kolik on 29 Nisan 2011 15:21  ]

    doma bayılıyorum hatta arkadaşta demosu vardı onu bil bitiremedik çok zorlu bu oyun doom 3 tam var bende hatta

  10. YAHYA on 30 Nisan 2011 23:02  ]

    vallahi ben reklama tıklayınca para kazandığınızı bilmiyordum artık bende her reklama tıklayacağım . ki sizlerde bizlerde isteğiğimiz hizmete kavuşalım .hayırlı işler hepinize

  11. serkan on 11 Mayıs 2011 12:53  ]

    ya flm spr oyunu canlandırmışlar ama gzl oyunu nu da oynadım 5 ayda bitti bütün seri çok zordu :D sitede spr kadir arkadaşın dediği gibi hepsini açıyo :D

  12. Umut on 12 Haziran 2011 15:11  ]

    Videolar biraz geçmi acılıyor.yoksa benim bilgisayarımdanmı kaynaklanan teknik bir sorun mu cozemedim.ama iyi bir site…

  13. adem on 10 Mart 2012 10:20  ]

    siz diyorsunuz çok güzel çok güzel ama açılmıyır filim ben sididen gördüm

  14. admin on 11 Mart 2012 01:23  ]

    Partlar yenilenmiştir.

  15. Serkan on 07 Mayıs 2012 12:27  ]

    admin doom u izlemek için geldim batman çıktı bu. düzeltir misin

    Admin cevap: film doğru film nasıl BATMAN çıktı

  16. revan azeri on 15 Mayıs 2012 04:06  ]

    admin ben azerbeycandan revan.ben ve arkadawlarim hep bu siteden film seyrediyoruz.tesekkurler sana

  17. ahmet on 29 Mayıs 2012 22:07  ]

    Millet film güzel diyor bu batmanin çizgi filmide neyin nesi.Anlaşılan film nedir bilmeyenler çok.

  18. huseyin on 09 Haziran 2012 09:38  ]

    of ya ne gıcık bi site tıklıyom açmıyo filmi

    Admin cevap: Film tek parça olarak yenilenmiştir.

  19. constantine on 24 Ağustos 2012 14:51  ]

    super film bu site gibisi yok

  20. Tutuklu on 02 Ekim 2012 15:59  ]

    Sahneler karanlık olmasaymış daha güzel olabilirmiş

  21. sayim on 23 Ekim 2012 13:08  ]

    filim güzeldi emegi gecen herkeze saygılar hamitabat lüleburgaz

  22. loki on 13 Kasım 2012 19:24  ]

    ben yeniyim site cok guzele benziyor amma nedense bu film bende acmiyooo

  23. admin on 14 Kasım 2012 01:26  ]

    DNS ayarlarınızı değiştirirseniz filmi sorunsuz izleyebilirsiniz.

  24. AYKUT on 08 Aralık 2012 19:03  ]

    güzel filim ve site de iyi tek takılması bile olmadı :D

  25. savas on 19 Aralık 2012 21:58  ]

    süper bir film kesinlikle izleyin arkadaslar

  26. erdogan on 31 Aralık 2012 08:45  ]

    güzel filim hepsi baştan sona kadar öliyö tek bir kişi kalıyor :)

  27. waffen on 17 Ocak 2013 13:01  ]

    Askerlere üzüldüm,film çok iyi olmuş…İzlemenizi isterim

  28. red river on 19 Mart 2013 18:26  ]

    manyak bir film aynen oyunu gibi…

  29. ahmet on 13 Eylül 2013 14:44  ]

    admin part2 yok film sadece 18 dakika

  30. admin on 15 Eylül 2013 23:38  ]

    Partlar yenilenmiştir.

  31. Murat Can on 09 Mart 2014 16:14  ]

    admin eline sağlık çok güzel bir film siteniz var ALLAH emeklerinizi boşa çıkartmasın inşallah




Google: Doom Filmi Full Hd izle