• Rastgele
  • Kayıt Ol
    Giriş Yap
    Şifremi Unuttum
    Şifremi Unuttum
    Giriş Sayfası

    En Son Eklenen Videolar Güncellendi

    • Fragman
    Ölü Gelin ~ Corpse Bride Filmi Full Hd izle
  • Tür: Animasyon Filmler, Türkçe Dublaj Filmler
  • İzlenme: İzlenme 82.543
  • Yorum: 26 yorum
  • Tarih:
  • Ekleyen:
  • Etiket:
  • Film Hakkında Düşüncelerinizi Paylaşınız

    Spoiler Ekleyin

    26 yorum "Ölü Gelin ~ Corpse Bride Filmi Full Hd izle"

    1. umtbrkuzl 22 Mart 2011 20:17

      bu film islenebilecek en iyi animasyonlardan biriydi konusu basit ama karakterlerin hayattaki rolleri bunun üstesinden geliyor etkilici olmasını yanında bir okadar da düşündürücü bir film başlarda ne olcağını pek anlamasanızda sonunda her şey açığa kavuşuyor bence kesinlikle izlenmeli

    2. HayaliGerchex 24 Mart 2011 09:19

      anımasyon fılmlerı pek sewmem ama bu cok guzeldı emegnze saglk..

    3. ardddaaa 30 Mart 2011 15:11

      cok tesekurler admın cok guzel bir filim

    4. semiha 02 Nisan 2011 14:37

      bence filmdeki en üzücü olay çocuğun ölen babasına sarılmasıydı…:(

    5. XxkralerdemxX 13 Nisan 2011 17:34

      süper bi film bayıldım <3 asıklar <3

    6. aybuke 13 Nisan 2011 19:04

      çok güzel bi film herkes izlesin

    7. Sena 01 Mayıs 2011 14:42

      Ben çok beğendim herkes izlesin vakit kaybı olmaz emin olun. Müzikal tarzı şeyleri sevmem yer yer müzikal kısımlarda vardı ama oolsun :) Genel olarak güzeldi bence kurgusu falan..

    8. yusuf 30 Mayıs 2011 18:08

      abimle bi kere izlemiştik ve yine izledim çok güzel bir film herkezi izlemesini iştiyorum :):):):):):)…

    9. misafikriye 21 Haziran 2011 13:59

      bence filmdeki en üzücü olay açılmamasıydı
      Neyin?
      Filmiiiiiiiiin

    10. hatice 25 Haziran 2011 15:46

      süperrrrrrrdi ellerinize sağlık

    11. gönül 05 Ağustos 2011 15:19

      süperdi ama bence ölü gelinle evlenmeliydi

    12. hevin 11 Eylül 2011 20:29

      film çoook güzeldi
      ama gönülün dediği gibi ölü gelinle evlenmeliydi

    13. serap 01 Ekim 2011 20:49

      manyak süper yaaaaaaaaaaaa bencede çok güzel aynen katılıyorum

    14. lili 16 Ekim 2011 09:25

      çok güzel ben ayda bir bu filmi izlyorum ama emily e yaık oldu bence

    15. bilinmeyen çok sapık erkek var dedmi 06 Kasım 2011 23:48

      izliyemiyorum

    16. velma 28 Kasım 2011 18:12

      süper yha ama duygulandım valla yha sen ölü gelinle evlensene sinirlendim adama ama süper cok güzel tavsiyem herkez izlesin herkez

    17. ece 12 Aralık 2011 15:13

      bayıldım ya süperrrrrrrrrr böyle birşey yapılma z laan süperrrrr

    18. merve 24 Nisan 2012 10:50

      gzlll……..

    19. bogart1905 14 Mayıs 2012 02:13

      film silinmiş videoo noot found yazıyor admin filmlerin bu aprtiden olanalrını bazıları böyle

      Admin Cevap: Partlar yenilenmiştir.

    20. josh 23 Mayıs 2012 16:15

      açilmio..

      Admin Cevap: Buradaki linki takip ederseniz filmi sorunsuz izleyebilirsiniz. http://www.vizyonkolik.com/13716/onemli-duyuru-okuyunuz/

    21. sdkacn 08 Eylül 2012 19:19

      berbat bır fılm
      hıckımseye tavsıye etmıorum mal mal tıpler var saten

    22. Ölü Gelin (Emily) 25 Eylül 2012 14:12

      Görüşleriniz beni çok mutlu etti…Teşekkür ederim…

    23. sude 19 Kasım 2012 21:46

      çok güzel herkesin izlemesini tavsiye ederim

    24. zehra şebnem 01 Şubat 2013 10:18

      beğenmeyenler hey siz niye izli yosunuz o zaman izlemeyin kardeşim
      İZLEYENLER YETER DE ARTAR ZATEN

    25. Asi 26 Kasım 2013 23:07

      Çok beyendim. Film harikaydı. En doğru şekilde bitti zaten. Ama keşke Emily de yeni bir ölü bulup evlene bilseydi)) ve arkadaşın dediyi gibi filmde en üzücü sahne çocuğun ölen babasına sarılmasıydı. duygulandım vallahi :(

    26. seda 30 Kasım 2013 02:00

      Mükemmel bir filmdi.keşke daha önce izleseymişim

    Ölü Gelin ~ Corpse Bride Filmi Full Hd izle
    Bedava film izle, Divx film izle,Vizyon film izle, Film izle