LoadingAdd to favorites

Bay Evet Filmi izle

Bay Evet
İMDB PUANI: 7.0/10
Türü:Romantik ve Komedi
Vizyon Tarihi: 16 Ocak 2009 (Türkiye)
Oyuncular:Jim Carrey,Zooey Deschanel,Bradley Cooper,Terence Stamp,Molly Sims,Luis Guzmán,Fionnula Flanagan,Sasha Alexander,Danny Masterson,Roni Meron,Carrie Reichenbach,Jenn Gotzon,John Cothran Jr. ve Rocky Carroll oynamıştır.
Süre : 1 saat 50 dakika
FİLMİN KONUSU: Kendi kendine yardım programı yapan Carl Allen’i canlandıran Jim Carey’nin programındaki tek ve basit bir ilke her şeye ” evet ” demektir.Evet gücünü açığa çıkarmak insanların hayatını inanılmaz şekilde değiştirir.

312885
Yorumlar

özden

5 sene önce

süperrrdi:)) son ana kadar güldüren bir film:)))))

ibrahim

5 sene önce

süperrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr kesinlikle tavsiye ediyorum!

güler

5 sene önce

açılmıo
yaa hiç anlamıom niye siteler böle bütün sitelere baktım nerdeyse.

Admin Cevap: partlar yenilenmiştir iyi seyirler dileriz..

Selim

5 sene önce

Açılmıyor.

Admin Cevap: partlar yenilenmiştir iyi seyirler dileriz..

ahmet

5 sene önce

ya bütün partlar acılmasa neyse part 3 yarısına kadar gösterio kapanıo gece gece sinir oluyosun eğlenmek yerine..

Admin Cevap: Mozilla firefox ta denerseniz sorunsuz izleyebilirsiniz kesilme olayı internet exporlerden kaynaklanıyor.

AYŞEGÜL

5 sene önce

süper ötesi….acayip güzellllllllll….bayıldımmmmmmmm

rasim

5 sene önce

guzel bir fim

cicis

5 sene önce

çok güzelbir film güldürücü

eremeza

4 sene önce

kahkihkohkoh mikemmel :)

LUCKYSTRRIKE™

4 sene önce

Gercekten kacirmamaniz gereken bi film JIM Carey oLmasi yetiyor zaten.

gökhan

4 sene önce

part3 de kızın söyLedigi sarkıların ismini bilen varmı ?

warlike23

4 sene önce

glcn

4 sene önce

süperr ya öldüm gülmktennn

halil

4 sene önce

en sonu manyak lütfen sonuna kadar izleyin xD

alimert

4 sene önce

son güzel evt de snde cıplk kal abi süper filim ve bn kıza aşık oldm ya nys emeği gecn herks tşk admin.. :)

yusuf

4 sene önce

bence müthişşşşş

justin

4 sene önce

iii

Yusuf

4 sene önce

Bü ne ya, admin Mozilla firefox donup duruyo bence kötü bi site hep donupturuyo Mozilla firefox da dadonuyo, bunun bi çözümü bulunursa sevinirim /:

admin

4 sene önce

Arkadaşım filmin donması sizin internet bağlantınız ile alakalı

Milla Jovovich

4 sene önce

Tek Kelime İle Süper Başarılar Jim Carrey

berker gürgen

4 sene önce

filmi harika buldum ama bu kadar ewet biraz fazla :)

Merve

4 sene önce

Baştan sona mukemmel bir filmdi özellikle Harry Potter’lı kısıma bayıldım :D :D

Serhat Denli

4 sene önce

super

Furkan Demirbozan

4 sene önce

abicim bu film hayatımda izlediğim en iyi filmm

cem

4 sene önce

süper bir filim tavsiye ederim ama son son sahnede motorla giderken müzikgin adini bilen varmi :)

elif

4 sene önce

Ya benim bilgisayarımdan mı kaynaklanıyo bilmiyorum ama 5. partın yarısına doğru takıldı ve başa döndü. Devamını izleyemiyorum. İlgilenirseniz sevinirim :)

Admin Cevap: Başka bir tarayıcı deneyin google crome, mozilla firefox gibi

burak

3 sene önce

bana 1 trilyon ver evet xD

edaaa

3 sene önce

hayatmda izledigim en iyi filmdi :)

Bayevetci

3 sene önce

Yaa bu ne kadar süper ötesi komedi bi film gülmekten bayıldım artık ya hele motor sahneleri :))

Adem

3 sene önce

Superrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

fatih

3 sene önce

harika bir film süperdi tşk.ler admin

gurur

3 sene önce

çok güzeldi. mutlu olmak ve karşımıza çıkacak fırsatları değerlendirmek adına yapılmış çok iyi bir filmdi.

Yılmaz

3 sene önce

Süper bir filimdi her dakikasında güldüm :)

Baran

3 sene önce

EVET kesinlikle izledigim en iyi filmlerden biri Jim Carrey sen bi tanesin EVET .

EMEGİ GECEN HERKESE COK TESEKKURLER

Ahmet

3 sene önce

Sonunu acayip bağlamışlar pencereden düşüyodum gülmekten. :]

hakan

3 sene önce

FİLİM HARİKA EMEYE SAYGI TŞK GERÇEKTEN COK GÜZEL İZLEYİN TAYSİYE EDERİM

efe

3 sene önce

süperrrrr :) (sadece 5.partta takıldı o kadar)

merve

3 sene önce

sıradışı ve keyifli…

nilda

3 sene önce

çokkk güzeldi süperrr

milkam

3 sene önce

evetttttttttttttttttttttttttttt

ilker byks

3 sene önce

sonlardaki motordan ses dışında :) harika bir film

seda

3 sene önce

bence komik insanları son ana kadar güldüren bir film fakat ben fazla begenmedimmm hatta hiç begenmedim tavsiye konusuna gelirsekkk sakın izlemeyin !!!!