Ramona and Beezus filmi izle

[jwplayer file="filmler/Afacan.KardeSim.Ramona_clip1.mp4" streamer="rtmp://lb.vizyonkolik.org/film" provider="rtmp"]


Ramona and Beezus filmi izle
İzlenme 86.435
Filmin Eklenme Tarihi: 29 Ocak 2011

IMDB Puanı: 6.2/10
Tür: Aile, Gençlik, Komedi, Macera
Yönetmen: Elizabeth Allen
Müzik: Ingrid Michaelson
Süre: 1 saat 43 dakika
Oyuncular: Josh Duhamel, Selena Gomez,Bridget Moynahan, Ginnifer Goodwin, John Corbett
Film Hakkında Kısa Bilgi: Ramona adlı çocuk oldukça hareketli ve yerinde duramayan şımarık biridir. Bu tür davranışlarından dolayı kimse onunla ilgilenmez ve yaklaşmak istemez etrafındaki kişilere farkında olmadan zarar vermesi arkadaşlarınında ondan uzak durmasına yol açar. Ablası olan Beezus ile araları da oldukça iyidir. Küçük kız, bu yaramaz özelliğini faydalı bir iş için kullanmak ister ve ablasından da destek görür. Oturduğu evlerini kaybetmek üzere olan ailesine kendi yöntemleriyle yardım etmek ister ve ortaya eğlence dolu bir macera çıkar.


yorum

Yorumlar

" Ramona and Beezus filmi izle " için 40 yorum

  1. seni coook seviyorum selena ve joey… on 28 Mart 2011 23:54  ]

    yani söleyecek bişi yook ki süpper tıpkı ramona nın dediği gibi coook neşe bol :D

  2. simge on 22 Haziran 2011 10:14  ]

    ramona ve beezus sizlere haastayım filmi izlerken aynı ablamla kndimi hatırlıyorum bizde böyleyiz :D

  3. irem yaren taşkın on 15 Eylül 2011 17:34  ]

    valla bu filmi nerdeyse hergün izliyorum çok ama çok güzel heleki kuzenim sude buna bayılıyor

  4. Su on 30 Nisan 2012 22:13  ]

    Çok güzel bi filmdi.Ama selena gomez’den filan değil…tamam o da iyi oynamış aslında ama şu Ramona’yı oynayan kız çocuğu ne kadar muhteşem öyle ! Çok sempatik bir filmdi.Haftada en az 1 kez izliyorum.İlaç gibi geliyor,bazen sadece moralim düzelsin diye izliyorum ve işe yarıyor :)

  5. Selenatör(ece) on 02 Mayıs 2012 16:21  ]

    Bu filmde Selena olduğu için güzel selena seni herşeyden çok seviyorum harikasın!

  6. seda on 04 Mayıs 2012 20:03  ]

    seni varya selna yakalarsam dövcem justin bieber i ben seviyorum sen deil justin senden daha çok parasıı var die sevion ama ben büğünce justinle sevgili olcam bakalım ne yapcan unutmayın eeeee adım seda turgut

  7. anonim on 27 Mayıs 2012 18:30  ]

    anlamadım selenanın neresini seviyorsunuz sadece iyi düzenlenmiş bir et parçası he justin bieber çok yakışıklı değil onun gibi sanatçı olmayan ama çok yakışıklı insanlarda var istersseniz bunu bir düşünün…

  8. su on 22 Haziran 2012 09:55  ]

    video açılmıyor lütfen yardım edn

    Admin cevap: Partlar yenilenmiştir..

  9. nuray on 25 Haziran 2012 12:03  ]

    Bu film cok ama cok eylenceli ve uzucu idi.cunki kedi oldu ve ben buna cok uzuldum.cunki ben hayvanlara cok baliyimdir ve insanlardan cok hayvanlari severim.hatta insanlara nefret ederim . Bu film tam benlik. Ramona tam benim karakterimde olan bir cocuk.
    ben bu filmi cok sevdim.

  10. nuray on 25 Haziran 2012 12:07  ]

    Bu film tam benlik . burada ramona sanki benim . biz onunla ayni karakterli cocuyuz.burada ramona kedisine cok bagli.Benimde oyle bir kedim var ismide Cek.

  11. nuray on 25 Haziran 2012 12:08  ]

    cok beyendim Hatta bayildim

  12. sultan on 10 Temmuz 2012 15:38  ]

    ssssüüüüpeeeeeeeeeeeeeerrrrr tek kelimeyle harika

  13. bugraa on 02 Ağustos 2012 15:07  ]

    selena gomez gerçekten büyük bir yıldız onun her filmini izledim

  14. Hilal on 04 Ağustos 2012 11:28  ]

    Film harika zaten Selena içinde olunca olağanüstü oluyor Hayatımın Anlamı oyş! -,- <3 !!??

  15. tuğba on 11 Ağustos 2012 23:10  ]

    süpeer bi film bayıldım

  16. Nil Yağmur on 17 Ağustos 2012 18:42  ]

    Sena on Sen büyüdüğünde Justin eminim kendinden 20 yaş küçük biriyle sevgili olmaz!

  17. selena gomez on 19 Ağustos 2012 19:19  ]

    bence bu film duygulandırıcı ve çok neşebol :D ama selena ya laf yok justin le yakışıyorlar ve ramona ile beezus a hastayım . . .
    tabi justini görmeyi kim istemez . neyse filmden bahsedelim çok çok çok güzeldi ama kedi öldüğü zaman üzüldüm çünkü benim de bir köpeğim vardı ve tavuk yumurtalarını yediği için babam verdi tabii bende ağladımm SELENA sen 1 tanesin . selenanın bütün filmlerini fırsat buldukça izlerim yatıp kalkıp selena ve justin NEYSE F İ L M S Ü P E R ………

  18. selena gomez on 19 Ağustos 2012 19:20  ]

    BEN ONDOKUZ yaşındayım on değil !!

  19. ayşe on 25 Ağustos 2012 22:39  ]

    harik bir film ellerinize sağlık

  20. selenator on 26 Ağustos 2012 16:07  ]

    Bu filmi çok seviyorum bu ve prenses koruma programı çok güzel ve selenaya ölüyorumm

  21. selena gomez on 11 Ekim 2012 13:41  ]

    film çok güzeldi çok beğendim:) :) :) :) :) :) :D :D :D: D :D :D :D

  22. burcu on 14 Ekim 2012 22:03  ]

    fazla güzel değil ama yinede çok başarlı :)

  23. GAMZE on 23 Ekim 2012 15:11  ]

    çok güzel!!!

  24. anıl on 25 Ekim 2012 03:02  ]

    yaw kardeşim ne ugraşıyonuz cıkıyolarsa cıkıyolar bide yazıları okurken bişi dikatimi cekti bi kız selenayı bulunca dövcek miş kolatdı sanki bide sizden güzel die kimseyi yargılıyamasınız haddinizi bilin adamı deil etmeyin lan :D

  25. zeynep on 04 Kasım 2012 21:52  ]

    gömleğinde bir şey kalmış muck :D

  26. nalan saglam on 29 Kasım 2012 13:49  ]

    lütfen hollywodda randevu yu da eklermisiniz bi türlü bulamadım tükçesini

  27. xxxxxxxxxx on 18 Aralık 2012 15:38  ]

    bence süperrrrrr en sevdiğim rol selena gomez SELENA GOMEZ selena gomez

  28. jelena on 06 Ocak 2013 10:05  ]

    acılmıyo :( lütfen yardım et admin

  29. admin on 07 Ocak 2013 19:22  ]

    Yenilenmiştir.

  30. cebeayk on 13 Ocak 2013 10:27  ]

    bncede harııkulade bır fılm selenada oldugundan fılme ayrı bır guzellık gelmıs

  31. sevde on 30 Ocak 2013 15:59  ]

    yaaaa ben selena gomez in tüm filmlerini seviyorum monte karlo-ramona beezus hepsini hepsini

  32. talitha on 02 Şubat 2013 18:53  ]

    beatiful but derfa ger and jelena gomez beatiful girl sorry but herti deri berjamen

  33. sinem on 02 Şubat 2013 18:56  ]

    güzel bir film seyretmiş oldum ne diyebilirim ki güzeldi izlediğim kadarıyla

  34. sinem on 02 Şubat 2013 19:00  ]

    ehhhh diğil çok güzel bu arada ekinerkanı seviyom

  35. Nilay on 15 Şubat 2013 18:37  ]

    film güzel ama selenayı hiç sevmiyorum iyiki justin’le ayrıldılar ama üzüldüm biraz

  36. derin on 10 Mart 2013 18:17  ]

    vov süper ve mütüs bir filim ama romana salak gibi

  37. deniz on 19 Mart 2013 17:12  ]

    bnce gzl selena da herşeyim

  38. selenatorgirl on 12 Nisan 2013 08:50  ]

    bence çok güzel selena da iyi oynamış ama ben Romano’ya bayıldım :)

  39. BÜŞRA on 12 Nisan 2013 15:34  ]

    selena ya can kurban ya çok sewiyorum onu onu sevmiyenler ölsün justin yerinde ben olmak isterdim kız olduğum halde bu arada film süperrrrrrrrrr e selena var sonuçta

  40. selanator on 29 Nisan 2013 19:09  ]

    selena kalp ben




Google: Ramona and Beezus filmi izle