• Film İstek
  • Rastgele
  • Kayıt Ol
    Giriş Yap
    Şifremi Unuttum
    Şifremi Unuttum
    Giriş Sayfası

    En Son Eklenen Videolar Güncellendi


    Paylaş
  • Loading...

    Film Hakkında Düşüncelerinizi Paylaşınız

    Spoiler Ekleyin

    11 yorum "Gir Kanıma Filmi izle"

    1. çaw bellam 02 Şubat 2011 22:23

      sinemada izlemiştim girdiğime pişman oldum pek beğenmedim açıkçası :)

    2. umut 07 Mart 2011 20:45

      madem yorumlarımızı değerlendirmiyeceksiniz neden yorum yapın diyorsunuz. eğer filmle ilgilenmeyecekseniz birdaha sitenizi ziyaret bile etmeyeceğim.

      Admin Cavap: Film Partları yenilenmiştir sorunsuz izleyebilirsiniz…

    3. doğa 10 Mart 2011 22:16

      vidyo yok diyo madem yok neden koyuyosunuz anlamıyorum..filmler açılmıyo olaya bakın.

      Admin Cevap: Arkadaşım nasıl video yok nereye gitmiş video biraz önce kontrol ettim yerinde duruyor :) Yahoo video partlı şekilde sorunsuz çalışıyor ben sizin bu yorumunuzdan bişey anlamadım.

    4. Selma 06 Nisan 2011 04:00

      filmi sorunsuz izledim, tskler. degisik bir filmdi.

    5. tuba 23 Eylül 2011 13:35

      ya üf niye açılmıyo çıldıracam

    6. Nur 31 Mart 2012 22:56

      VİDEO GERÇEKTEN AÇILMOOOOOOOO…!

      Admin cevap: Partlar yenilenmiştir iyi seyirler.

    7. Tutuklu 25 Ekim 2012 14:13

      açılmıyoo

    8. admin 26 Ekim 2012 00:04

      Yenilendi

    9. Tutuklu 26 Ekim 2012 09:17

      ooo cok teşekkürler. Dün açılmıyo diye yazdım bugün yenilenmiş açılıyo. ilginize tekrar teşekkürler. Tek part olması daha da güzel. Ayrı ayrı partları yataktan kalk part değiştir hoşuma gitmiyo valla

    10. hankıları 22 Aralık 2012 19:19

      Hayatımda izlediğim en berbat filmdi zamanıma yazık oldu. piii.

    11. hankıları 19 Ocak 2013 23:00

      izlediğim en kötü filmdi.

    Gir Kanıma Filmi izle