LoadingAdd to favorites

Beyaz Şeytan Filmi izle

Beyaz Şeytan filmiİMDB PUANI: 7.4/10
Türü:Biyografi,Dram,Polisiye ve Suç
Vizyon Tarihi: 21 Eylül 2001 (Türkiye)
Oyuncular:Johnny Depp,Penélope Cruz,Emma Roberts,Jaime King,Ray Liotta,Cliff Curtis,Ethan Suplee,Franka Potente,Rachel Griffiths ve Jesse James oynamıştır.
Süre : 2 saat 4 dakika
FİLMİN KONUSU:George Gung küçükken maddi zorluklar çekmiş ve ileride de böyle sıkıntılar yaşamamak için yemin etmiştir.Bir çok filmden alışık olduğumuz gibi George da doğal olarak çok para kazanmak için uyuşturucu işine girer.Ve gitgide daha fazla risk alarak daha çok kazanmaya başlar.

318033
Yorumlar

harun abi

5 sene önce

linkler kurbaa olmus

Admin Cevap: Partlar yenilenmiştir iyi seyirler..

cavit

5 sene önce

güz film izlemenizi tavsiye ederim

nitrateX

4 sene önce

Film basarılı ancak parmak ısırtıcak cınsten deıl :) fakat ole olabılırdı bıraz daha calısılsaymıs 2001 yapımına gore cok olaganustu bı fılm deıl ancak ızlenmeye deger konusu oldukca guzel ancak kurgulanıs we nakledılıs basit olmus yınede 6.5 puanı hakedıyor

Berke

4 sene önce

BoyLe bi filmi Daha once nie izlemdim die kendime kizdim hayatimda izlediqim en guzel filmlerden bitanesi gercektten harika bi film

Unknown

4 sene önce

Nitratex abi sen gerizekalimisin ? Herif daha ii olabilirdi dio ya filmin basinda ne yazior “Based on a true story” dimi ??? Bence 4. sinif ingcesi bile bu cumleyi anlamaya yeter ! Nasil daha ii yapmalarini bekliorsunki. Benim hayatimda izledigim en iyi filmlerden birisidir bu ki bence 6.5 puan vermen icin filmi anlamamis olman gerekli ? Bence muhtesem bir filmdi ben oyle her filmi izlemem ama bu gercekten superdi !! Zaten facebook ta bile 1.7 milyon hayrani var daha ne olsun ….

filiz

4 sene önce

ya ben bu adama aşıkım:)))

samet

4 sene önce

nitratexx dayı adam haqlı.. kardes senide tbrk ederm güsel bi cwp werdin arkadasa.:) film warya gerceqten süper en güselide 6.cı parcanın 11inci dksndaki o 3-5 kelime kendmi bana yansıtan kelimeler cıkarttım cnki orda.. we film hakknda solyceq hçbrseim yoq harbi on numara be. ii yapmslar.. tawsiyemdir ii seyirler..;)

mira

4 sene önce

abi ilk kez bu kadar garip bir film izledim…ÇOK GÜZELDİ…tavsiye ediyorum…(=

sadad

4 sene önce

hayatımda gördüğüm en anlamlı bir film :(

AnGry

4 sene önce

sizi gidi keşş serseriler

dennis

4 sene önce

süper bir film ayrıca sondaki müzik on numara:) adını bilen varsa söLesin. Biras argo olucak ama maalesef arkadasLar cok sevdıgım birinin dedigi gibi hayat orospu ,kader fahise…

rabia

3 sene önce

çok güzel bir film olmuş özellikle son 2 part muhteşemdi

nurullah

3 sene önce

berbat bi film izleyipte guzel diyen filim den anlamıyordur deek

lost

3 sene önce

hayatımı alt üs eden film gerçek bir hikayeden ancak bu kar dar iyi bir film yapılabilir.

mokokolog

3 sene önce

arkadaşlar bu film pablo escobar ın hayatıdır yani gerçek hikaye

ESER GİRGİN

3 sene önce

herşeyin bir bedeli vardır sonu çok üzdü

soner canoglu

3 sene önce

film muhtesem kesınlıkle izleyin.tskler emeginize saglık jonny deep manyak bi adam ya

Agit

3 sene önce

Süperr!!!!!!!!!! Şiddetle tavsiye ediyorumm

kaan ışık

3 sene önce

bi süre etkisinde kalacağınız mükemmel bi film sonlara doğru çok etkileyici

yunus

3 sene önce

ON NUMARA DESEN AZ OLUR 10 NUMARA 5 YILDIZ :)

ck sari

3 sene önce

alpacınonun SCARFACESİNDEN sonrakı en dehset filmmmmm

mehmettttttttttttt

2 sene önce

anlamlı

mert

2 sene önce

son zamanlarda izlediğim en iyi filimdi diyebilirim süperrr

abdullah

2 sene önce

tek kelimeyle harika ve gerçek insan ne iş yaparsa yapsın içinde kötülük yoksa yani yanlış yapma allah o nun yardımcısı olur insanın en çok zoruna gidense bu tür olaylarda en yakınına güveip ondan en büyük yanlışı görmesidir .ikinci darbeyide ailesi sandığı varlıkta yanında olupta yoklukta yanında olmayan ANA HARİÇ kardeşler hepsi boşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşş olan kişilerden darbe yemesidir gerçek hayat bu yaşadım gördüm VARSA VARSIN YOKSA YOKSUN abdullah ÖNER

Emre

2 sene önce

Ve sonunda buna değermiydi yüce tanrım hayatım nasılda iflas olmaz bır şekilde değişmişti hep yazın son gunu gibiydi ve soğuğun ortasında geri dönebileceğim bir açık kapı bırakılmadan terkedilmiştim size paylastıgım acı anlardan daha fazlasını vericem hayat bir çok insanın onun için büyük planlar yapmasıyla geçer ve bütün hayatım boyunca kalbimin parçalarını orda burda bırakıp durdum ve şimdi hayatta kalmaya yetecek kadar bile kalmadı ama tutkularımın yeteneklerımı oldukca aştığını bilerek yüzümde bir gülümsemeyi zorluyorum artık beyaz atlarla kapımdaki güzel kadınlar yok.

burak

2 sene önce

sadece izleyin ve ders alın..

murat denız

2 sene önce

fılmı ılk ızleyı 8 yıl oldu ondan sonra hıç sıkılmadan defalarca ızledım….yanı super konu.super dram super bır fılm kısaca

mümin

2 sene önce

harıka bir film

OZZY

2 sene önce

çok güzel bi film şimdiye kadar izlediğim filmlerden bir tanesi felaket bi film harika

Coco

1 sene önce

çok başarılı bir film izlemeye değer ders almaya da

DİYAR

1 sene önce

En güzelide pablo escobarın kızı üşümesin diye şömine ye 10 bin doları atıp yakmasıdır