• Film İstek
  • Rastgele
  • Kayıt Ol
    Giriş Yap
    Şifremi Unuttum
    Şifremi Unuttum
    Giriş Sayfası

    En Son Eklenen Videolar Güncellendi


    Faster filmini izle
    • İzlenme: İzlenme 76.011
    • Yorum: 20 yorum
    • Tarih:

    Film Hakkında Düşüncelerinizi Paylaşınız

    Spoiler Ekleyin

    20 yorum "Faster filmini izle"

    1. burak 05 Şubat 2011 03:36

      sıkılmadan izleyebilceniz bir filim… biraz kopukluklar olsada konu anlatımında genede fena sayılmaz

    2. ego 06 Şubat 2011 22:11

      güzel bir film…paylasım için tesekkürler

    3. fettah 07 Şubat 2011 19:56

      güzel mükemmek bir film teşeşkür ederim

    4. daywalker 08 Şubat 2011 02:02

      the rock sadece bu isim bile yeterli izlemek icin harika bir film ve paylasim icin tsk. film 10/10

    5. vedat 09 Şubat 2011 19:14

      harika bir filimdi zevklen izledim herkesin emegine saglık.

    6. ponti55 11 Şubat 2011 06:05

      Ya bendemi bir sorun var yoksa sizin sitedemi sayın sıte sorumlusu arkadasım hıç linkleri tıklıyormusun türkçe dublaj filmler – aksıyonu aç bu fılme tıkla türkçe dublajmı acaba

    7. admin 11 Şubat 2011 17:57

      Sorun sizde değil bizim kategorilerden en kısa zamanda bu düzelecektir. Vermiş olduğumuz rahatsızlıktan ötürü özür dileriz.

    8. cihan 06 Mart 2011 21:49

      film güzelde türkçe izleyemedim anlamak zor oluyoo okuma yamam da yokk :) he he he

    9. ihsan 12 Mart 2011 13:44

      kardesim filme basıorum ama açılmıor ne ayak.

      Admin Cevap: Arkadaşlar hepinizin yorumuna elimizden geldiğince hızlı cevap vermek istiyoruz bu arada ne ayak demişsiniz ya onu bize değil Facebook <--< buraya sormanız gerek videoları biz düzeltiyoruz facebook engelliyor. Not: Film Partları yenilenmiştir iyi seyirler...

    10. isa 21 Mart 2011 02:56

      size tesekkür ediyorum cogu sıteden daha iyisiniz duraklamadan izleme imkanı var bu arada bu adamın fılımlerını sevıyoru inikam sogukyenen bır duygudu bunu anımsatıyor…

    11. eto 24 Mart 2011 05:39

      süper… ben olsam aynı şeyleri gözümü kırpmadan yapardım… TŞK ADMİN…

    12. qReLiHaLiTzz 30 Mart 2011 05:01

      site güzel her zman buraya takılıom ama bide filmler tr dublaj olsa daha güzel olacak herkesin izlemesini tafsiye ederim

    13. mercury 11 Nisan 2011 02:01

      bazı arkdaşların söyledklerine katılıyorum bi kaç hususta 1-türkçe dublaj die giriyoruz ama malesef alt yazılı çıkıyo neden acaba?? 2-film kalitesi idare eder iyinin kötüsü diebilirim 3- film izlenebilir ama çok ağım şahım değill..İzlemdn nönce birz düşünn derimm:DDD

    14. dragon 13 Nisan 2011 18:41

      bence adına yakısır bi film degildi yinede berbatta değil canınız sıkılıyo ve izliycek düzgün bir film yoksa seyredin du arada admin acaba birazda yeni filmler koyabilirmisiniz bu siteye ne zaman girsem aynı filmler

    15. kinq 14 Nisan 2011 10:03

      slm admın bu flim tr dublajlı tarafında alt yazılı cıkıyo simdi neyse tr dublajlısını koyarsanız sevinirim..

    16. emre 22 Nisan 2011 02:59

      mukembel bir film şiddetle tavsiye..

    17. yiğit 24 Nisan 2011 21:25

      güzel ama macera bunun neresınden hikaye mükemmel baslangıcta aynı ama gelişme ve sonuc çok kotu hiç anlam tasımıyor

    18. ibrahim 24 Haziran 2012 00:14

      film izlenmeye değer tşkler sayın admin .. bide film bitince bir şarkı var şRKI filmin sonundaki şarkıyı müzüğü bilen varsa paylşabilrmi şimdiden tşk ederim.

    19. Kenan 28 Haziran 2012 15:08

      Film açılmıyor admin.

      Admin cevap: Partlar yenilenmiştir..

    20. nazın 12 Mart 2013 23:35

      super fılım

    Faster filmini izle