LoadingAdd to favorites

Şeytanın Oteli 3 izle

Şeytanın Oteli 3 filmiFilmin Konusu:1980′li yıllarda geçen bu hikayede bir grup genç terkedilmiş bir otele giderler, daha sonra nelerle karşılacaklarını bilmeyen bir grup genç böylece psikopat bir katil tarafında Norweç ormanlarında avlanacaklardır. Nefes kesen sahneleri ile hafızalarınızda yer edecek bir sinema filmi.
Filmin Başlığı: Şeytanın Oteli 3 izle
IMDB Oranı:4,8 (146 OY)
Sinemalar.com Puanı:6.0
Yapım:2010 – Norveç
Tür:Gerilim, Korku
Yönetmen:Mikkel Brænne Sandemose
Oyuncular:Arthur Berning, Endre Hellestveit, Hallvard Holmen, Ida Marie Bakkerud, Julie Rusti, Kim S. Falck-jørgensen, Nils Johnson, Pål Stokka, Sturla Rui, Terje Ranes, Trine Wiggen

110029
Yorumlar

engin

5 sene önce

beş para etmez 1,2, serisine bak3. seriye bak sacmalamışlar ayrıca ikiyle ozaktan yakından alakası yok

harun

5 sene önce

harika bir film.şahane bir film.

alaattin

5 sene önce

berbat bencede bu ne yaaa

sibel

5 sene önce

bu filmin 1ve 2. serilerilerini izlemiş olmasaydım eğer ewt ozaman güzeldi derrdim; ama malesef saçma geldi bu serisi bana. biraz değiştirmişselerde yine aynı hikaye…eminim bunun 4. derisi de gelirr

mert

5 sene önce

uzak durun iğrenç ötesi..offf

Ergün

5 sene önce

aslınıda film çok güzel ama biras ters olmus bu 3. filmi aslında ilk filmi olması gerekiyordu. çünkü 1 ve 2 de anlatılanlardan önce yaşananlarr var aslında bu 1 diğerleri ise 2,3 olması laazım

lalala

5 sene önce

bence 1 ve 2 daha güzeldi

pınar

5 sene önce

film’in 1 ve 2 si güzel di 3 ü sabırsızlıkla beklemiştim oysa hep aynı konuya temas edilmiş izlerken şimdi burada bu olucak diye tahminde bile buluna bilirsiniz…. ayrıca sanırım yöneten ve yazan’ın hanımlara karşı zafı var okadar erkek arasından katil ile hep kadınlar mücadele içerisinde çok ilginç :)

nitekim kötü bi film değil ama biraz değişime ihtiyacı var sanırım.!!!

aslı

4 sene önce

çok saçms vakit kaybı :/

bbas

4 sene önce

1le 2 daha guzel bunu begenmedım alakası bıle yoqq

gsddddddd

4 sene önce

bu ne biçim bir filim hiç beyenmedim 1.cisi daha güzeldi bunuda güzel yapmaya çalışmışlar ama bok gibi yapmışlar bide iğrenç olmuş mide bulandırıcı bir filmdi

elif

4 sene önce

1 ve 2 superdı:S

muhammed

4 sene önce

bencede niye olayı 3. seride anlatmışlarki

servet

4 sene önce

3’süpermiş harika korku

ToprakY

4 sene önce

Bu film Prequal.

DOGU

3 sene önce

bunu bastan anlatmalari gerekiyordu 1 ve 2 inin devami olabilirdisacmalamislar sona dogru 1ve 2 superdi yani 3 idare eder diyelim

htce

2 sene önce

bu filmin serileri çok iyi faKat 1 2 kDr guzel oldugunu söyleyemıcem ..