Alien vs Ninja izle


Alien vs Ninja izle
İzlenme 146.802
Filmin Eklenme Tarihi: 7 Mart 2011

Filmin Konusu: Üstün yeteneklere sahip olan bir grup ninja ormanda gezinirken dev bir alev topunun ormanın tam ortasına düştüğüne Şahit olurlar. Daha sonra merak içinde olay yerine giden savaçcı ninjalar gördükleri karşısında şaşkına dönerler alev topunun bulunduğu yerde uzaylı yaratık sürüsü karşılar.
Bu saldırıdan kurtulmayı başaran çok azının artık tek hedefi vardır: intikam.Tek sorun kılıç ve ninja yıldızlarının bu uzaylı yaratıklara vız gelmesidir.
Filmin Başlığı: Alien vs Ninja izle
Seçenek: Türkçe Dublaj
IMDB: 4.6 (279 Oy)
Sürüm: 2010 ~ Japonya
Tür: Aksiyon, Bilim Kurgu, Komedi, Macera
Yönetmen: Seiji Chiba
Oyuncular: Ben Hiura, Donpei Tsuchihira, Masanori Mimoto, Mika Hijii, Shuuji Kashiwabara, Yuki Ogoe
Yazar: Yuji Shimomura, Seiji Chiba
Yapımcı: Yoshinori Chiba
Yönetmen: Yuji Shimomura


yorum

Yorumlar

" Alien vs Ninja izle " için 34 yorum

  1. mcblade23 on 07 Mart 2011 06:05  ]

    arkadaşlar 2.part neden açlmıor video bile yok ?

    Admin Cevap: Partlardaki sorun düzeltilmiştir. İyi Seyirler…

  2. kayador on 07 Mart 2011 14:38  ]

    usta böyle saçma film görmedim.japonlar gün geçtikçe daha kötü film yapıyorlar.

  3. Baris on 08 Mart 2011 20:01  ]

    Admin nasıl iş yapıosunuz siz ? Türkçe dublaj filmler bölümünde ki filmlerin çoğu alt yazılı nasıl iş bu ?

    Cevap: Filmde türkçe alt yazı diye yazıyor.

  4. izleyici on 09 Mart 2011 02:47  ]

    rezalet:) sadece ninja filmi olsaymış daha iyiymiş

  5. zazar on 13 Mart 2011 02:42  ]

    Kardeşim böyle salak rezalet filim olmaz be ya.Saçmadan da öte

  6. omur on 14 Mart 2011 01:41  ]

    ömrumde izledgim en berbat cizgi film :D

  7. 1980bozkurt on 14 Mart 2011 23:05  ]

    hayatımda izledigim en saçma filim bu yinede emeginize teşekkürler

  8. Adminin Kopyası xD on 16 Mart 2011 04:27  ]

    beyler ben cok mutlu biriydim bu filim hayatımı karartı allah belasını versin ne la bu bu filimmi bu benim tuvalate gitmemi cekseniz nette 999.45456 milyonu aşar xD

  9. tarık on 16 Mart 2011 19:16  ]

    bence çok keyifliydi çok komikti herkese tavsiyemdir :D

  10. onur on 18 Mart 2011 20:18  ]

    gerçekten çok berbat emege saygıda kardeşim işin gücün yokmu bole saçma film yapyon :)

  11. Serkan on 19 Mart 2011 21:05  ]

    boyle sacma bır fılm olamaz dıcem aama adamlar usenmemıs yapmıs… tamamen zamn kaybı ıqrenc bır fılm:d

  12. şamata on 24 Mart 2011 06:20  ]

    allah yarappim ben evde daha güzelini çekerim yapan salak garanti bunu tsunamiden sonra çekmiş :D

  13. tumburlek on 25 Mart 2011 21:03  ]

    Herhalde çok radyasyon yediler kafayı buldular bu kadar berbat film olmaz

  14. hasan on 09 Nisan 2011 11:00  ]

    Alien bile ağzının tadının biliyormuş.

  15. hasan on 14 Nisan 2011 04:02  ]

    bi yaratıktan beklenebilecek güzel bi kovboy hareketi :D

  16. kinq on 14 Nisan 2011 10:08  ]

    Cevap: Filmde türkçe alt yazı diye yazıyor.

    Filmin Başlığı: Alien vs Ninja izle
    Seçenek: Türkçe Dublaj tr dublaj kırmısı yazmısınız ama hayla alt yazıllı admın kafanmı guzel :D

  17. oğuzahan on 16 Nisan 2011 19:19  ]

    GÖRDÜĞÜM EN ŞAÇMA FİLMLERDEN BİRİ ADMİNE BİR TAVSİYE BU FİLMİ KALDIRSIN ÇOK SAÇMA VE UYGUNSUZ SAHNELER DE VAR

  18. Can on 24 Nisan 2011 07:10  ]

    yazık gerçekten şu filmi 26bin kişi izlemiş :D

  19. EMRE on 29 Nisan 2011 17:13  ]

    SONUNU ANLAMADIM HEMDE Bİ BÖLÜMDE CANAVAR NİNJADAN İYİ DÖVÜŞTÜ MATRİX HAREKETLERİ FİLAN YAPTI XD .

  20. kubi on 13 Mayıs 2011 00:54  ]

    arkdaşlar daha izlemedim ama başı güzel gibikomediye benziyor bide kötü yorum yapan arkdaşlara sölüyorum arkadaşlar burası türkiye orası jponya adamlar çıkarıcak filim bulamadıkları için ne geçse yapıyorlar artık filim çekmek için için konukalmadı ellerinde fukaraarın

  21. ewfs on 22 Haziran 2011 14:26  ]

    daha izlemedim ama resmi filan güzel görüno ama admin ben bunu acarken türkçe dublaj diodu insanları böle kandırırsınız siz insanı ozmn bende bi tane film cekeyimk böle

  22. serhat on 17 Ağustos 2011 01:30  ]

    film çok iğren bu kadar sacma bişi görmedim ben alien diolar sacma sapan bi yaratık var flimde vede kostüm oldu çok belli açıkcası 10/1 veriorum çok sacma tam bir vakit kaybı tavsiye edilemez

  23. m.b. on 18 Ağustos 2011 21:07  ]

    arkadaşlar admin ne yapsın zavallı film bildiğimiz çin malı

  24. BARYIL on 04 Eylül 2011 22:28  ]

    arkadaslar daha ızlemek nasıp olmadı ama bukadar yorumdan sonra hayırrrrrrrrrrr ızlemıucem gercekten cok ıgrencmıs stop

  25. soner on 09 Eylül 2011 14:18  ]

    açıkcası filim güzel olabilir ama hiç gerceklil payı yok bazı arkadasların dedgi gibi çizgi filim gibi bişi :S

  26. hasan on 30 Eylül 2011 00:04  ]

    kardeşim hepinizle aynı fikirdeyim ama bi baksanıza yorumlara filimi ne kadar cok kişi seyretmiş yahuuu ))))

  27. halim aydin on 30 Ekim 2011 23:53  ]

    ben beyendim boyle flimler biraz sisirme oluyor idare edicez hic yoktan iyidir arkadaslar bedava flim izliyoruz daha ne sikayet ediyorsunuz selamlar

  28. ali on 03 Ocak 2012 22:50  ]

    orta filim
    :D
    muheşem yüzyı bile bu filimden güzel ama emeginize 989898 kere yteşekür ediyorum

  29. Efe on 18 Ekim 2012 15:25  ]

    Vallaha Benim Hoşuma Gitti
    Çok Teşşekkürler Admin

  30. kartal on 03 Mart 2013 17:42  ]

    ve film çok saçmaaaaaaaaaaaaaaa

  31. nuri on 30 Mart 2013 02:36  ]

    bu güne kadar çok dandik filim izledim ama bu en şaçmasıydı filmi ben çekmiş olsam ben izlemeye gitmez gala günü hastalanırdım. :=)

  32. ahmet on 09 Şubat 2014 13:20  ]

    idare eder.

  33. vildan on 18 Nisan 2014 17:03  ]

    karşı köyün askerleri bizim köyün ninjalarını korkutmak için kostum giymiş :D bu izlediğim en saçma film sadece ninja film mmi olarak bile izlenirdi :D

  34. Felon De Jure on 22 Temmuz 2014 10:17  ]

    film yaxwiydi ama onnanda gozel bir wey var idise oda yorumlardi qarnim agridi gulmeyden
    :D




Google: Alien vs Ninja izle