• Film İstek
  • Rastgele
  • Kayıt Ol
    Giriş Yap
    Şifremi Unuttum
    Şifremi Unuttum
    Giriş Sayfası

    En Son Eklenen Videolar Güncellendi


    Rango izle
    • İzlenme: İzlenme 270.635
    • Yorum: 37 yorum
    • Tarih:

    Film Hakkında Düşüncelerinizi Paylaşınız

    Spoiler Ekleyin

    37 yorum "Rango izle"

    1. Diren 16 Mart 2011 19:56

      filmi ekledikten sora kontrol etmediniz sanırım….

      admin cevap: Ekledikten sonra kontol ediyoruz Filmin orjinal dili ing alt yazı yok.

    2. DESTAN 18 Mart 2011 21:29

      ELİNE SAĞLIK ADMİN TŞK GÜZEL ANİMASYON AMA KALİTELİ GÖRÜNTÜ VE TÜRKÇE OLDUĞU ZAMAN SEYREDERİZ.

    3. kukuu 21 Mart 2011 12:05

      Sitenizde Türkçe dublaj yazıyor ama dil ingilizce neden gerçeği yazan olmuyor anlamış değilim yau .

      Admin Cevap: Arkadaşım seçenek orjinal ingilizce yazıyor.

    4. ersin 21 Mart 2011 19:36

      hayır onu anladım da ne den ingilizce:))

    5. drgon 26 Mart 2011 12:53

      bari alt yazılı olsaydı türkçe degilde ingilizce Türkçe dublaj olursa tekrar izleriz :D

    6. drgon 26 Mart 2011 14:02

      :)
      :D
      :)

    7. saner 20 Nisan 2011 06:55

      admin dublaj yapsana

    8. uğur 24 Nisan 2011 13:25

      türkçe dublaj değilmiydi bu

    9. hasan 02 Mayıs 2011 19:42

      çok berbat türkçe istiyorum bulamıyorum

    10. osman yılmaz 23 Haziran 2011 12:56

      ben bu filmın sinemasın gittim cok mutis bi rşwy tavsiye ederim ama türkçe değil

    11. ilay 23 Temmuz 2011 08:44

      ben bunu televizyonda izledim babam storye indirdiydi

    12. selin 23 Temmuz 2011 08:45

      niye öyle diyosunuz zaten türkçe

    13. alex 08 Ağustos 2011 12:23

      very beatiful

    14. murat 08 Ağustos 2011 13:50

      bişey söyliyimi arkadaşlar artislik yaparsın ama bir gün çatar we senin adın kötiye çıkar we ondansonra ocek denen yılanı haklıcağı yere rango serbest bırakır

    15. ghandi 10 Ağustos 2011 21:03

      yooo türkçeeeeeee….xd zaaaaaaaaa

    16. ghandi 10 Ağustos 2011 21:03

      hohohohohohhohohoyohohohohhooohohohohoho

    17. HERA 21 Ağustos 2011 18:12

      süperdi ve sonu da mükemmel

    18. aybars 28 Ağustos 2011 03:26

      h0cam şimdi heralde eskiden bunu ingilizce olarak koymussunuz ama türkçe şimdi izleyebilirsiniz. (evt belkide adminlik tasladım :D:D:D)

    19. ®@ng0 11 Eylül 2011 10:45

      bu film mütiş bişi yapımcı yönetmen ve sunan sper yapmış sizce ¿¿

    20. yağmur 22 Eylül 2011 15:48

      bence harika bir film ve en sonunda attan düşmesi çok komiktin :D

    21. İsim 30 Eylül 2011 20:46

      Türkçe dublaj oldu harika izleyin.Çok güzel

    22. melisa nur çınar 07 Ekim 2011 17:09

      bence süper bi film çok beendim ama eleştirmek hoşuma gitmedi

    23. tanju 14 Ekim 2011 17:28

      flim harika beyler bence izlenmeli türkce düblaj da süperolmuş bence her şeyin türkcesi iyidir bence :))

    24. yiğit aslan 06 Kasım 2011 17:29

      BENCE İYİ ÇOK İYİ AMA FAZLA İYİ DEĞİHAAAA

    25. yiğit aslan 06 Kasım 2011 17:30

      biraz iyi kızlar tatlım

    26. Melike 13 Kasım 2011 10:07

      Görüntü kalitesi çok iyi denemez ama yinede güzeldi.Bide keşke altyazılı olsaydı..Yine de emeğinize saygı duymak lazım.Teşekkürler güzel paylaşım. :)

    27. Naz 20 Kasım 2011 21:31

      Arkladaşlar Şuan Türkçe izliyorumm be görüntü ksllitesi süpr

    28. mustafa(abiniz) 02 Ocak 2012 18:18

      çok kısa sürdü ama izledigime deydi::) :D

    29. Crazy_frOG 11 Ocak 2012 12:45

      türkçe işte daha ne istiyorsunuz:)zaaaaaaa xD

    30. OĞUZHAN 25 Ocak 2012 11:12

      ÇOK GÜZEL BİR FİLM TÜRKÇE DÜBLAJ

    31. ALPARSLAN 10 Mart 2012 04:55

      güzel ve komik :D

    32. furkan 17 Nisan 2012 03:24

      ne güzel türkçe dublaj hem çok komik

    33. tuğçe kara 28 Mayıs 2012 12:10

      bence çok güzeldi ses efektleri filmin canlılığı gerçekten muhteşemdi … izlediğim en güzel animasyonlardan bir tanesiydi… :D

    34. ZreZ 17 Haziran 2012 21:47

      Açılmıyo :-|

      Admin cevap: partlar yenilenmiştir..

    35. shuo wang 30 Haziran 2012 21:59

      çok beğendi

    36. alex 25 Ocak 2013 10:07

      çok güzeldi birdahaki filmde benide çağırın

    37. mert 23 Mayıs 2014 20:43

      bu filmi ilk izledimde bayıldım süper

    Rango izle