Kaybedenler Kulübü İzle



Kaybedenler Kulübü İzle
İzlenme 131.093
Filmin Eklenme Tarihi: 23 Nisan 2011

Filmin Konusu: Alternatif kitaplar basan yayınevinin sahibi olan Kaan yani Nejat işler ve mete (Yiğit Özşener) hayatların bir radyo programı ile tamanen değişir. Yaptıkları program zaman içinde hem onların hem de dinleyenlerin hayatını değiştirecektir. Programın şöhreti hızla yayılırken Kaan ve Mete eski hayatlarına aynen devam ederler.
Seçenek: Yerli Film
Tür: Müzik, Dram,


yorum

Yorumlar

" Kaybedenler Kulübü İzle " için 12 yorum

  1. adare09 on 24 Nisan 2011 03:21  ]

    Sonu hiçte beklediğim kadar olmasada , film beklediğimden güzel çıktı… Aslında komediyle karışık bir dram var filmde ve izlerken keyif alarak izliyorsunuz… Tavsiyemdir 10/8

    Siteye yöneyiminede ii çalışmalar diliyorum , ellerine sağlık …

  2. cihan hepsen on 24 Eylül 2011 02:35  ]

    son yıllarda izledigim en güzel filmdi teşekkürler…

  3. hakan yılmaz on 08 Kasım 2011 01:05  ]

    neja işlerden bukadar saçma bi film izleyecegim aklıma gelmezdi o turkiyenin ekolu bu tur filmler kariyerini zedeler.. çok pasif bi film ..

  4. zehra on 12 Mayıs 2012 01:51  ]

    kaliteli film izleyicisi olarak izlediğim en sacma filmdi ve aldığım en aptalca öneriydi bu filmi öneren arkadasımla konusmayacağım

  5. bebe ruhi on 07 Haziran 2012 09:06  ]

    Güzel bir film Çoğu sahneler +18 o biraz kötü ama düşünce bakımından iyi bir film her ne kadar sonu iyi olmasada.

  6. erdal on 24 Haziran 2012 18:10  ]

    çok güzel film sonuda kötü değil her güzel şeyin birde sonu olur

  7. selin on 04 Temmuz 2012 21:48  ]

    her güzel şey zirvedeyken bırakılmalı. çok anlamlı bir film anlayana tabi. hani dediler ya düşünceleride sansürlesek die zehra snnkileride sansürlesek kşke :D düşünebilene anlamlı bir film herkese tavsiye ederm özellikle yalnızlara

  8. seymaauslu on 06 Temmuz 2012 17:59  ]

    ben geçen gün ölüyorum sandım yalnızlıktan.. ‘kesinlikle tavsiye ederim fazla söze gere yok’

  9. kaybedenler kulubü on 06 Temmuz 2012 21:42  ]

    hayatım da izlediğim en güzel filmlerden biriyde keşke gerçektede böle bir radyo olsa kent fm 101.1………..

  10. ertan on 12 Eylül 2012 14:32  ]

    değişik egzotik sürükleyici izlenebilecek bir film tabii zevkler tartışılmaz bence hoş sevdim

  11. siyah on 28 Eylül 2012 00:00  ]

    müthiş bir flim olmuş açıkcası izlerken insanı düşündürüyor

  12. yunus on 10 Mart 2013 00:14  ]

    vayy bee yıllardır izlediğim hızlı ve öfkeli serisi kadar beğediğim bir film oldu hazırlayan herkese teşekkürler müthişş ti..




Google: Kaybedenler Kulübü İzle