LoadingAdd to favorites

Conan the Barbarian İzle

Conan the Barbarian filmiConan the Barbarian İzle
Filmin Konusu: Hyboria’nın hayatta artık tek bir umut için yaşamaktadır Kimmeryalı savaşçı Conan, babasının ve talan edilen köyünün intikamını almak için dehşet verici canavarları, güçlü rakipleri ve kötülüğün her türünü yenmek zorundadır.

Filmin Türü:Aksiyon, Fantastik, Macera
Seçenek: Türkçe Alt Yazı
Yönetmen: Marcus Nispel
Senaryo: Robert E. Howard, Sean Hood, Joshua Oppenheimer, Thomas Dean Donnelly
Senaryo (Kitap): Robert E. Howard
Müzik: Tyler Bates, Selena Arizanovic
Oyuncular:Rose McGowan, Ron Perlman, Rachel Nichols, Said Taghmaoui, Stephen Lang, Jason Momoa, Leo Howard, Shelly Varod, Marco Khan, Bashar Rahal, Bob Sapp, Alina Puscau, Birol Tarkan Yildiz, Katarzyna Wolejnio, Milton Welsh, Nonso Anozie, Raad Rawi, Raicho Vasilev, Raw Leiba, Stanimir Stamatov, Steven O’donnell

316278
Yorumlar

Burak

5 sene önce

Film tek anlamıyla berabt çekimi iyi deil zaman kaybı denemeyin bile …

nazli

5 sene önce

super bir film

serhat

4 sene önce

guzel

hidir

4 sene önce

harika

ümit

4 sene önce

güzel film

kaan

4 sene önce

mükemmel bir film siz demekki filmden anlamıyosunuz

Uğur

4 sene önce

Vakit kaybı. Eski konanların tadını arayanlar hayal kırıklığına uğrar.
Kum adam sahneleri hariç koca bir sıfır

semih

4 sene önce

çeviri berbat ama film çok güzel

ekin

4 sene önce

bu altyazıları ilkokul ögrencisi falan mı ceviriyor? Berbat alyazılar

dart

4 sene önce

harika ve bi sozle muhtesem bi filim

saint

4 sene önce

fantastik film sverler için harika bir film.tşkrlr

koloni

4 sene önce

valla super

fatin

4 sene önce

emeyinize saglık

fatin

4 sene önce

elinize salık

kadir

4 sene önce

burak sn demmekki filmden anlamıyon

sadık

4 sene önce

kesınlıkle ızlemeyın bosuna zman kaybı cok daha guzel fılmler war.

serdar

4 sene önce

Daha iyi çekilebilirdi mesala karayip korsanları formatında ama yinede tarzında izlenmeye değer olduğu kanaatindeyim.Konu güzel,mekanlar güzel savaş sahneleri gerçekçi yaşam ortamları itina ile hazırlanmış dönemini yansıtıyor.Öncekiler gibi Devamı olabir.HD seyredin dahaa keyifli.paylaşım emeği için teşekkürler.

ali

4 sene önce

arkadaşlar film berbat ötesi zamanınızı boşa harcamayın.

ali

4 sene önce

afiş güzel sadece :)yükleyenlerede tşk borcumuz.

sezer

4 sene önce

mukkemmel bır fılm izlenecek bır fılm

Süleyman

4 sene önce

Çok güzeldi film izlemeniz için tavsiye ederim. :)

kamo

4 sene önce

bence fena deıl izlenmeye değer

SELÇUK

4 sene önce

güzel ama tek farça ve türkçe duplaj olsa daha güzel olurdu yinede admin eline sağlık

Kimbo size

4 sene önce

bu filme berbat deyen gitsin bali alvin ve sincaplari seiretsin lan neresi berbat super bi film 10 numara arkadaslar bence sakin kacirmain

ali

4 sene önce

film çok güzel kesinlikle vakit kaybı vs yakışıksız olur bu filme konusu uyumu akıcılı sıkılmadan zevkle izlenebilecek bir film 10 üzeri 9 diyeyim zevk renk olayından bence 10..

coskun

4 sene önce

super otesi yalan valahi muhtesem bir film bravo

memet

4 sene önce

izlemeye deyer bir film:)

sexs koc

4 sene önce

sevişme sahnesi cok güzel izlemeye deyer bir vilim

haci

4 sene önce

uzun zamandır böyle güzel bi film bekliyordum mutşlaka izleyin

kandemir

4 sene önce

daha bunun devamı var

raonka

4 sene önce

Sonu çok saçma kızı neden bıraktı ki :D

berra nur

4 sene önce

bence harika bir film. sırf leo howard hayranı olduğum için harika bir film olduğu için ve vakit kaybı diğenler:siz gidip başka filmlerle uğraşsanıza vakit kaybediyorsunuz diye diğer kişilerdemi izlemeyecek. ben çok beğendim ve herkeze tavsiye ederim. bu arada leo howard ın en yeni dizisini izleyin disney XD de veya disney chenal da izleyebilirsiniz adı:uçan tekme ve çok güzel ve komik….

Şefik ERGÜN

3 sene önce

Conan filmlerini herzaman zevkle seyrederim. Bu filmde bence seyredilmeye değer bir film. Yıldız verecek olursam ben üç yıldız verdim. Saygılarımla