• Film İstek
  • Rastgele
  • Kayıt Ol
    Giriş Yap
    Şifremi Unuttum
    Şifremi Unuttum
    Giriş Sayfası

    En Son Eklenen Videolar Güncellendi


    Film Hakkında Düşüncelerinizi Paylaşınız

    Spoiler Ekleyin

    16 yorum "Karayip Korsanları: Gizemli Denizlerde Türkçe Dublaj İzle"

    1. ömer 26 Ağustos 2011 16:29

      yav filim müt hiş hata mütiş ötesi ama benim aaklım hala şu peder ve deniz kızında yav onlara ne oldu birbirlerini sevmişlerdi en son suya girdiler o peder öldümü boguldumu ne oldu daha dogrusu deniz kızına bişe yapabildimi xDD bu filmin 5 inci serisinde bunu yapmalarını istiyorum :)))

    2. orhan 28 Ağustos 2011 00:42

      harbi peder deniz kızını denizkadını yapmıstır belki mk :D

    3. yasin 06 Eylül 2011 00:52

      Beyler özel hayata Saygı .P

    4. Can 08 Eylül 2011 06:01

      Harbi süperdi bende deniz kızını ve pederi cok merak ettim kızın güzelliği gercekten büyüleyiciğiydi :P 5 bekliyoruz :D

    5. asi çakır 13 Eylül 2011 16:55

      serilerin hepsini izledim heyecanla devamını bekliyorum zaten jonny deap oynarda qüzel olmaz mı film yaa :)

    6. gürkan 15 Eylül 2011 13:17

      ya filim süper 2. kere iziliyişim karayip korsanlarının en iyisi bence gizemli denizlerde :D

    7. BERKAN 16 Eylül 2011 16:52

      EN GÜZEL FİLİM BU HELE ŞARKISI AMA 1.2.3. GİBİ MACERA DOLU OLMASA BİLE YİNEDE SÜPER

    8. JAck Sparrow :D 20 Eylül 2011 17:35

      ya film süper ötesinden de güzel çooooooooooooooooooookkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk müthhhiiiiiiiiiiiiiişşşşşşşşş kaptan jack sparrow a hayranım ya mükemmmeeeelllllllllllllllllll :D süper tavsiye ederm

    9. mercan 29 Eylül 2011 12:31

      çok güzel bir flim neden televizyonda yayınlamıyorsunuz acaba söyleyebilirmiyim

    10. mercan 29 Eylül 2011 12:33

      jack sparovu seviyorum flimin arkası gelir inşallah

      karayip korsanları 5i bekliyorum

    11. İstanbulll... 12 Ekim 2011 00:05

      Harika…

    12. fatih 01 Kasım 2011 00:08

      BEN SYRENA YA AŞIK OLDUM COK GÜZEL FİLMİN 5 DE OYNAR İŞŞALLAH

    13. MERT 07 Ocak 2012 23:43

      yav bu zaten filimib 5. serisi değil mi? Ayrıca adam kızı yaptımı filan ne saçmalıyonuz tmm bende merak ettim onalra noldu ama o kadar ayrıntıya kaçmayalım beyler!

    14. ismail 31 10 Ocak 2012 13:53

      yav bu zaten filimib 5. serisi değil mi? Ayrıca adam kızı yaptımı filan ne saçmalıyonuz tmm bende merak ettim onalra noldu ama o kadar ayrıntıya kaçmayalım beyler!

    15. Jaasna 22 Mart 2012 09:12

      hayırlı akşamlar benim size bir sorum vardı. iki gfcn f6nce sağ ayağıma kfce7fck parmağıma kına yakılmış sabah uyandığımda kınayı gf6rdfcm sizce bu ne olabilir e7ok teşekkfcr redeim. lfctfen cevaplayın e7ok merak ediyorum!!!!!

    16. ali 03 Mayıs 2012 02:34

      akadaşlar buy premium diyor izetmiyor ne istir yav,

      Admin Cevap: Film partları yenilenmiştir.

    Karayip Korsanları: Gizemli Denizlerde Türkçe Dublaj İzle