Kutsal Savaşçı Türkçe Dublaj İzle


Film yükleniyor, lütfen bekleyiniz...
reklamı geçmek için TIKLAYINIZ

[tab: TEK PARÇA ]


Kutsal Savaşçı Türkçe Dublaj İzle
İzlenme 102.443
Filmin Eklenme Tarihi: 27 Ağustos 2011

Kutsal Savaşçı Türkçe Dublaj İzle
Filmin Konusu: Bir Çizgi romanından uyarlanmış olan bu filmde yüzyıllar sonra tahrip olmuş dünyada geçen insan ırkı ile vampirler arasındaki savaşı anlatıyor. Filmde yeğeni vampirler tarafından kaçırılan bir papaz kiliseye karşı geliyor…
Filmin Türü: Aksiyon, Bilimkurgu, Gerilim, Korku
Seçenek: Türkçe Dublaj
Oyuncular: Cam Gigandet, Steven Strait, Paul Bettany, Karl Urban, Stephen Moyer, Maggie Q, Christopher Plummer, Lily Collins, Brad Dourif, Alan Dale, Julie Mond, Madchen Amick, Chris Brewster, Kanin Howell, Alexander Wenger, Arnold Chon, Bill Oberst Jr., Cameron Cash, Casey Pieretti, Cole Coleman


yorum

Yorumlar

" Kutsal Savaşçı Türkçe Dublaj İzle " için 31 yorum

  1. Hasan Hüseyin on 27 Ağustos 2011 11:39  ]

    Ellerinize Sağlık Mükemmel Bir Film ,Daha Önce Türkçe Altyazılısını İzlemiştim ,Türkçe Dublajı Zaten Bekliyordum,Sitede Emeği Geçenlerin Elleri Dert Görmesin

  2. hakan yılmaz on 28 Ağustos 2011 14:21  ]

    izlediğim en gzel filimlerden birisi bütün emekçilere teşekür

  3. oktay on 28 Ağustos 2011 17:16  ]

    uzun zamandır boyle fılm ızlemedım emegınıze saglık admın arkadaslar
    super bı fılm baska soz yok

  4. izleyici on 28 Ağustos 2011 23:44  ]

    elinize saglık admın bey ama bu flash tan video acılamıyor bundan tercih etmessenız cok mutlu olucazğız !

  5. muhammed on 29 Ağustos 2011 01:45  ]

    kaliteli güzel bir film izlemenizii öneririm bana göre 7.5 puan eder 10 üzerinden… iyi seyirler

  6. eren ahmet on 01 Eylül 2011 21:49  ]

    süper emeginize yüreginize saglik ama son 10 dakikalik bölüm eksik ama gercekten kaliteli bir sekilde seyrettim tekrar tesekkür

  7. cemil on 02 Eylül 2011 00:38  ]

    mükemmel harika süper diyen arkadaşlar siz hiç filim izlememişsinz bu filimin neresi süper ya saçmalıktan başka bişey değil

  8. israfil on 10 Eylül 2011 01:23  ]

    mnükemmel bir fillmdi emeği geçen herkese teşekürler beğenmeyenlere bir hatırlatma :zevkler ve renkler tartışılmaz diye bişi var değilmi..

  9. recep on 18 Eylül 2011 04:10  ]

    film güzel devamı olacaksa tabi

  10. bülent on 19 Eylül 2011 20:30  ]

    güzeldi tavsiye edilir

  11. gercekci olalım on 01 Ekim 2011 11:33  ]

    bune yaa film güzel ama hiç dövüş felen yok bune böyle film yolda geçti resmen bi vampir savaşı felen koysalar iyi olurdu filim 10 üzerinden 4 bnce size tavsiyem 1408 filmi ve benefsaneyim filmi bunları izleyin film görün.. :) tavsiyem filmi sınırsız ota olanlar izlesin ötekiler bosu bosuna kota kaybı :)

  12. ezel on 11 Ekim 2011 20:27  ]

    gerçekten mükemmelden de öte bir film ve bu filmin devamı var mı ? varsa da güzel olur bence

  13. İstanbulll… on 12 Ekim 2011 00:04  ]

    Harika…

  14. ahmet on 13 Ekim 2011 00:16  ]

    uzun lafın kısası anlatılmaz izlenir bence mükemmel herkeze tesekkürler

  15. Akif on 15 Ekim 2011 20:50  ]

    Uzun Zamndır izlediğin en qüzel film

  16. Vesaire..Ve. on 17 Ekim 2011 12:00  ]

    bence sade bir film görsel efekt beklemeyin yok zeka kurgu desen oda yok kilise üzerinden inanc başka bişe yok . kotası olanlar izlemesin . Admin site güzel kardeş Saygılar.

  17. hakan on 31 Ekim 2011 22:13  ]

    harika bi film bencede arkadaşlar begenmeyenlere sesleniyorum neden yarıda kapatmadınız çünki sizinde hoşunuza gitti degilmi sizi gidiler sizi :)

  18. kilic on 07 Kasım 2011 18:18  ]

    slm
    bu vampirler bana pkk yi hatirlatti geceleri cikiyorlar gunduzleri inlerine giriyorlar dikkatli izlerseniz bunlarda gunese cikamiyor pkk da gunese cikamiyor ayni kani tasiyorlar galiba ayni millet
    sayilarimla

  19. kasım on 08 Kasım 2011 19:14  ]

    SÜPER FİLM EMEGİ GEÇEN HERKESE TŞKLER..izlenebilicek bir film tacsiyem kaçırmayın….

  20. tarantino on 14 Kasım 2011 21:21  ]

    iyi

  21. sinan on 27 Kasım 2011 01:36  ]

    herkesin izlemesini tavsiye ederim vampir filimlerinin için de eniyi si herkese iyi seyirler

  22. [q]ueriLLa[a] on 10 Aralık 2011 11:00  ]

    ikiz vampir avcılarını ve blade’yi herkese tavsiye ederim iyi seyirler

  23. hasan huseyın on 28 Aralık 2011 17:06  ]

    ya yuruyun gıdın ısınıze zaman kayıbı fılımın sonu yok bıktım bı sıtelerden

  24. filmavcısı on 08 Ocak 2012 16:58  ]

    güzel bi film olmuş siteye tesekkurler

  25. ayazsoykan on 24 Ocak 2012 00:57  ]

    ızlenmesı deger cok guzel flım kacırmayın derım

  26. ali on 02 Mayıs 2012 00:59  ]

    ya şu fareyi nereye sürüklesem oraya kelen reklamlara uyuz oluyormmm

  27. efsane on 25 Kasım 2012 15:02  ]

    admin film acilmiyo bi el at suna

  28. admin on 27 Kasım 2012 00:59  ]

    Yenilenmiştir.

  29. zorto on 01 Aralık 2012 19:07  ]

    Filim icerik olarak güzel..Kendi KILASINDA Zirvede..Benim KILASIMDA ZIRVA…:)

  30. kemal on 30 Aralık 2012 17:54  ]

    süper bir film yapımcı arkadaşlara teşekkürler

  31. muratkuzu1960 on 13 Kasım 2013 19:00  ]

    Film güzel seyredilebilir ..teşekkürler.




Google: Kutsal Savaşçı Türkçe Dublaj İzle