LoadingAdd to favorites

Thor Türkçe Dublaj izle

Thor filmiThor Türkçe Dublaj İzle
Filmin Konusu: Kralın iki oğlundan büyük olan yüce Thor asil yakışıklı fakat bir okadarda hırslı biridir.Kralın yıllar önce buzul dünyasının kötü ruhlarıyla imzaladığı barış anlaşmasını bozan Thor babasının kurallarına karşı gelir ve dünyaya sürgüne gönderilir.Dünyada bir uzay araştırmacısının araştırmaları sırasında karşına çıkan Thor ve jane için işler iyice karışır…
Filmin Türü: Aksiyon, Bilimkurgu, Fantastik, Macera, Savaş, Tarih
Seçenek: Türkçe Dublaj
Oyuncular: Natalie Portman, Anthony Hopkins, Samuel L. Jackson, Stan Lee, Jeremy Renner, Jaimie Alexander, Ray Stevenson, Kat Dennings, Chris Hemsworth, Stellan Skarsgård, Dominic Cooper, Rene Russo, Idris Elba, Tadanobu Asano, Joshua Dallas, Adriana Barraza, Colm Feore, Matthias Schweighöfer, Clark Gregg, , Joseph Gatt, Joshua Cox, Tom Hiddleston, Troy Brenna

54805
Yorumlar

yaqışıqlı

5 sene önce

ellerinize salık konusu biraz saçma hni dünya gönderilmesi falan ama film süperrrr yeni filmlerinisi bekliyoruz ama dövüşlü olsa güzel olur

gürkan

5 sene önce

Kesinlikle wakıt kaybı değil … 10 uzerınden 8.5 güzel bi film .. Tawsiye ederım ;)

İstanbulll...

5 sene önce

Harika…

omer

5 sene önce

izlemeye deger guzel bir filim kacirmayin,

murat

5 sene önce

neresı sacma tabı dunyaya gonderılecek sızın köyun mandırasıns gonderilmeyecel yoksa kardeşlerim elınıze sağlık cok güzel olmuş

goldays

5 sene önce

bence harika thor aynn edgeye benzemiş xD

serdar

4 sene önce

elinize sağlık gerçekten güzel bir flm çot teşekurler

güven

4 sene önce

tek partmı var baska yokmu ucretli izleniyor bu sekilde nasıl izlicez admin :(

admin

4 sene önce

Partlar yenilenmiştir.

NEVZAT PEKER

4 sene önce

çok beğendim, bir de 3. bölüm izlenebilse……. bölük perçük olmasına rağmen görsel efektler mükemmeldi.

camiset

4 sene önce

harika bir film 2 var ama 3 yok onuda istiyoros

umut

4 sene önce

Gerçekten Harika Bir Film Kesinlikle İzleyin…

mertcan

4 sene önce

ya 3 . part açılmıyo bi sorunmu var acaba

eray

4 sene önce

admın 3. part yenılenmıstır dedın ama bı gelısme yok yaptıgınız cok ayıptır resmen bızze zaman kaybı yasatırdınız 2 part bosuna ızledık 4 parttanda baslıyacak halımızde yok ayıp gercektenn

Admin Cevap: Partlar tamamen yenilenmiştir. burada biz kimseyi kandırmıyoruz normalde 3. partı yenileniştim ama yine patlamış şimdide tamamını yeniledim.

Mustafa

4 sene önce

Admin Bence Fiim Güzel Ama Niye Donup Donup Açılıo Takılıo Yni İnternetten Kaynaklanmıo Bn Bktm Cd Çizilmiş Gibi Sanki Öle Oluo Nie :D

murat

4 sene önce

evet fılm hızlı ınmesıne ragmen flım donuyor devamlı bence yenılenmelı

urfali

4 sene önce

film güzel ama 3 part yok 2 den 4 geciyor.izlenmeye deger güzel bi film.

Admin cevap: Düzeltilmiştir.

murat

4 sene önce

Çok güzel bi film yapmişsiniz elinize saglık