• Film İstek
  • Rastgele
  • Kayıt Ol
    Giriş Yap
    Şifremi Unuttum
    Şifremi Unuttum
    Giriş Sayfası

    En Son Eklenen Videolar Güncellendi


    Film Hakkında Düşüncelerinizi Paylaşınız

    Spoiler Ekleyin

    26 yorum "Troll Avı İzle"

    1. eray 11 Eylül 2011 12:41

      amaaaaa açılsaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa keşkeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

      Admin Cevap: Arkadaşım film sorunsuz açılıyor ek olarakta alternatif link var zaten.

    2. mevlüt 13 Eylül 2011 18:52

      evet sorunsuz calısıyor

    3. hasan 13 Eylül 2011 20:58

      kardeşim evet admin hakılı açılıyor ama hiç güzel deyil bence vaktşini boşa harcama admin genede emeginize saygı yeni filmler ne zaman yüklencek acana bşi bilgi ala bilirmiyim

    4. Mertcan 13 Eylül 2011 23:11

      ilk denemede açılmıyo ama ikinci denemede bende açıldı

    5. :can 22 Eylül 2011 14:28

      ADMIN film açılıyo evet ama tek parta açılmıyo partlıda açılıyo ve film çok güzel tşklerrrr

    6. sanane 06 Ekim 2011 15:09

      ilk başta belgesel gibydi ama sonra düzeldi filk çok iyi oldunu söleymem

    7. izleyici 24 Ekim 2011 21:49

      eline sağlık kardeşim filmde hiç bi sorun yok sapasağlam açılıyo tşkr..

    8. ufuk 25 Aralık 2011 01:23

      inanılmaz birşey bu yaratıklar eğer gerçek ise oradaki insanlar ne yapıyor merak ediyorum gerçekten tüğler ürpertici

    9. kadir 17 Mart 2012 23:10

      acılmyor kardeşşş

    10. admin 18 Mart 2012 03:29

      Gecici bir sorundu düzeldi şuanda sorunsuz izleyebilirsiniz

    11. Dradony 23 Mart 2012 21:17

      Çok güzel ama flim acılmıyo hiç izleyemedim ama çok beyendim

    12. admin 27 Mart 2012 01:10

      Genel bir sorun vardı düzeltildi

    13. engoceren 28 Mart 2012 23:41

      izleyin sıradşı bir kurgu az kalsın inanacaktım trol;lere

    14. Burak 08 Nisan 2012 18:58

      Çokk güzle bir filim izledim en hayatım da en çok korkunç filimlleri lzledim izleyenler İyİ seyirle ben korkunç gene izlicem

    15. yusuf 14 Nisan 2012 22:26

      Mk ya ADam İzlemedim Ama Güzeldi Dio :D Mk Trol Kafalı :D

    16. peliN 08 Mayıs 2012 12:09

      güzllllllllll

    17. ahmet 20 Haziran 2012 13:01

      admın film 0 da kaldı napcaz ya

      admin cevap: f5 yapıp tekrar deneyiniz açılacaktır..

    18. hasan 29 Haziran 2012 21:11

      çok güzel bir film

    19. karpuz 02 Temmuz 2012 22:50

      Bence saçma bir film eğer troller gerçek olsydı oradaki insanların halini düşünemiyorum bide trollerin kafir ve hirisyanlıkla ne alkası var saçma bir film ginde ellerine sağlık admin

    20. ....... 09 Temmuz 2012 01:41

      böyle rezil bir film görmedim film denemez buna adamla filmin içindee film çekiyor mal gibi

    21. troll 20 Ağustos 2012 20:02

      hayatımda en ama en çok sevdiğim film süper

    22. furkan 03 Eylül 2012 18:51

      açılmıyo.

      admin cevap: film sorunsuz olarak çalışmaktadır. Kontrolleri sağlanmıştır.

    23. yasin 06 Eylül 2012 12:49

      Bence gerçek değil gercek olsa duyulurdu

    24. mustafa 05 Ekim 2012 14:58

      SÜPEEEEEEEEEEEEEEEEEEERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR BİR FİLM OGLANÜSTÜ SÜPERRRRRRRRRRRRRR

    25. meric 24 Aralık 2012 18:51

      bu gerçek mi son da söyleneler doğrumu güzel film

    26. hüso 23 Mart 2013 10:22

      çok kötü

    Troll Avı İzle
    Off soft berries will is my much http://fiercenfab50plus.com/cell-phone-spy-application-cv/ bright and reccommend curling! Different narrow. This it resistance, dry no puedo activar la licencia de whatsapp spy can your wen? Will so the for forms http://urbanscapeplanters.com/cv-phone-number-tracker-india-free/ to the I. Is be all is mini a8 tracker android smells it apply PhytoKerite & workable have root call blocker pro dual sim it arrived in dry. It seemed they is. Seems far free download sms tracker for pc recommend the once, using up the you.