LoadingAdd to favorites

Canavar Ev İzle

Canavar Ev filmiCanavar Ev İzle Üç meraklı arkadaş komşularının evlerinde tuhaf şeyler olduğunu düşünürler. Üç arkadaşa göre bu ev gerçekten yaşayan,nefes alan korkunç bir canavardır.Canavar Ev animasyonunu büyük küçük hepiniz büyük bir beğeni ile izleyeceksiniz.. İyi seyirler.
Filmin Türü: Aile, Animasyon, Fantastik, Gerilim, Gizem, Komedi, Korku, Macera
Seçenekler: Türkçe Dublaj

58306
Yorumlar

körke

4 sene önce

olmazsa olmaz bi film değil,
vaktiniz değerliyse izlemeyin derim..

RaGe

4 sene önce

körke haklı iğrenç bir film ööğğKk :)

Şeker Kız

4 sene önce

Benim vaktim değerli deil istediğimde izlerim indiriyom.

biker

4 sene önce

çok güzel bir film

siego

4 sene önce

irenç bir filim bu

eren

4 sene önce

biraz güzel

esin

4 sene önce

süper korku filimlerini severim

şirin kız

4 sene önce

harika ve muhteşem bir film herkezin izlemesini tavsiye ederim…ama bir türlü açılmıyor…

uğur

4 sene önce

beğenmeyen gerizekalı

ben

4 sene önce

süper bir film

ceyda

4 sene önce

yaa sinemada izlemiştim tam ekran çok korktum ama süper özellikle dj değilmi arkadaslar .

atakan

4 sene önce

süper ötesi

ümit

4 sene önce

çok güzel bi film 1 2 kere izledim süperrr

tayfur

4 sene önce

la konusmayin ula….film süper
siz gedin götos filmlerinze bakin

görkem

4 sene önce

çok süper yaaa herkese tavsiye edecegim

yakup

4 sene önce

ya bu gerizekalı flim niye açılmıyo deli etti beni

admin

4 sene önce

Partlar yenilenmiştir iyi seyirler..

admin on

4 sene önce

süper bir flim

murat

4 sene önce

bence çok güzel bir film vurun kafaytı izleyin

sultan

4 sene önce

körke ve rage iğrenç bir filmse neden izlediniz ?
dilinizi yutarsın böyle

zekiyekurhan@kotmail.com

4 sene önce

çokkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk güzel

zekiyekurhan@kotmail.com

4 sene önce

bay kıregirin yüzü korkunç

asda

4 sene önce

mk açılmıyorrrrrrrrr

Admin Cevap: Film tek parça olarak eklenmiştir.

SACIK

4 sene önce

BENCE IYI FILM AMA 13+ UZERI UCUN

sevgi

4 sene önce

Ben 9 yaşında olduğum halde korktum. Ama korkunca filmi kapatmadan ya da durdurmadan izlemeye devam ettim.Ve gercekte güzelmiş.Herkese tavsiye ederim.

lara

4 sene önce

güzel bir film ama ara sıra takılyo iğrenç diyenlerde hadi başka kapıyaaaaaaaaaaaaaaa

burak

4 sene önce

beğen miyen mal beyenen akıllı beyenmeyende izlemez zaten…

burak

4 sene önce

körke ozaman niye izledin vaktin değersizmiydi kamiiiiiiiilllllllllll

aslanmax on

3 sene önce

bu film aynen bok giibi taam güzel ama bu ayfadaki iyrenç lan açılmayan şeyi niye yayınlıyolar anlamıyorum hee…

ayça

3 sene önce

yaa saygılı olun ama yaa açılmıyo burada izlemek bizim de hakkımız lütfen buna bi çözüm bulun saygısızlığın lüzumu yokk…

admin

3 sene önce

Partlar yenilenmiştir. İyi seyirler..

xcvbfnnn

9 ay önce

Çok başarılı bir yapım..Teşekkürler..