• Film İstek
  • Rastgele
  • Kayıt Ol
    Giriş Yap
    Şifremi Unuttum
    Şifremi Unuttum
    Giriş Sayfası

    En Son Eklenen Videolar Güncellendi


    Babamın Penguenleri İzle
    • İzlenme: İzlenme 47.256
    • Yorum: 14 yorum
    • Tarih:

    Film Hakkında Düşüncelerinizi Paylaşınız

    Spoiler Ekleyin

    14 yorum "Babamın Penguenleri İzle"

    1. batuhan 23 Eylül 2011 20:40

      adam gibi bi alt yazı sonunda helal olsun oğlunuzun sayesinde bizde izledik elinize emeğinize sağlık . :)

    2. hayvansever 24 Eylül 2011 09:42

      türk ünlü isimleri söylenmese bile alt yazıda geçiyo keşşke değiştirilmeden yazılsaydı çok güzel bi film

    3. Muharrem 25 Eylül 2011 01:45

      Çevirisi mükemmel. Tebrikler…

    4. GAFİ-24 25 Eylül 2011 12:52

      TESEKURLER MUKEMMEL BIR KOMEDI FILMI COK GUZELLLLL OLMUS BEN BIKMASSIZIN DURMADAN IZLERIMMMMMMM

    5. calipso 26 Eylül 2011 18:39

      kesintisiz izleyebilmek bu sitenin en sevdiğim yanı.. yalnız çevirilerde nelbette yada hilal cebeci pampiş espiriler olmsaydı daha ii olurdu sanki..

    6. acont 03 Ekim 2011 08:37

      bende açılmıyor vay anasını.

      Admin Cevap: Film düzeltilmiştir iyi seyirler..

    7. Tolga 04 Ekim 2011 18:03

      Bende bir kokru filmi basliyor :S:S:S

    8. ugışgıyg 07 Ekim 2011 20:29

      çok güzelmiş gerçekten :))

    9. Lt.Erdem 07 Ekim 2011 20:53

      bendede bi korku filmi baslıyor noluyo yia??

    10. sevinc tuncer 09 Ekim 2011 13:16

      harika bir filmdi teşekkürler…. zevkle izledim uzun zamandır bekliyordum…

    11. isimsiz 24 Ekim 2011 16:18

      bende nie korku filmi baslıyo yaaaa :(

    12. barış ülker 23 Kasım 2011 21:12

      çok saçma lan burda olmyokii

    13. figen 31 Mart 2012 21:39

      ÇOK GÜZEL TAVSİYE EDERİM

    14. cancan 25 Nisan 2012 14:08

      ah bir de açılsaaa

      Admin Cevap: Partlar yenilenmiştir.

    Babamın Penguenleri İzle