Monte Carlo İzle



Monte Carlo İzle
İzlenme 149.967
Filmin Eklenme Tarihi: 1 Ekim 2011

Monte Carlo İzle Filmin Konusu: New Jersey’li dört arkadaş aralarında plan yaparak Monte Carlo’da kendilerini birer zengin gibi göstererek kendilerine zengin erkek ayarlamayı düşünürler. Fakat karşısındaki kişilerinden kendileri ile aynı amacı taşıdıklarını düşünemezler.
FİLMİN TÜRÜ: Komedi, Macera, Romantik
SEÇENEKLER: Türkçe Alt Yazı
OYUNCULAR: Leighton Meester, Selena Gomez, Katie Cassidy, Andie MacDowell, Cory Monteith, Catherine Tate, Brett Cullen, Pierre Boulanger, Valérie Lemercier, Sophie Thompson, Amanda Fairbank-hynes, Arnaud Aldigé


yorum

Yorumlar

" Monte Carlo İzle " için 64 yorum

  1. ali on 03 Ekim 2011 01:07  ]

    dd

  2. mert on 03 Ekim 2011 07:31  ]

    daha cnemalara girmedi :)

  3. betül on 04 Ekim 2011 18:07  ]

    harika ötesi…

  4. ahmet on 06 Ekim 2011 19:22  ]

    admın acana bunun turkce dublajı n zmn gelırr

  5. sultan on 08 Ekim 2011 14:36  ]

    süper:) teşekkürler, çok şeker, eğlenceli, samimi:)

  6. buse on 16 Ekim 2011 15:22  ]

    gerçekten çok güzel bn ztn selena gomezi cok seviyorum t.e cok guzel bir iş olmuş

  7. mizan1950 on 21 Ekim 2011 11:20  ]

    çok tatlı,hoş vakit geçirten eğlenceli güzel bir film.emeğinize sağlık.

  8. Günay on 26 Ekim 2011 14:42  ]

    gerçekten cok güzel ve harika bir film Selena Gomez ve ardindaki oyuncularin bazilarini biliyorum hepsi harika ve muhtesem oynuyolar bu filmi kimse kacirmasin..

  9. seda on 06 Kasım 2011 10:49  ]

    selena gomezin olduğu flim böyle mkmml olur

  10. Napçan ki?? on 06 Kasım 2011 21:34  ]

    Askım Selenammmmmm Ben koca bir Selenatörümmmm :]

  11. katy perry on 09 Kasım 2011 12:06  ]

    ya ben izleyemedim

  12. duru on 10 Kasım 2011 10:35  ]

    eğlenceli

  13. aslan on 10 Kasım 2011 16:18  ]

    daha ilemedim ama güzeldir

  14. süpergirl on 12 Kasım 2011 15:46  ]

    ben bu filmin türkçe dublajını izledim çok güzeldi

  15. sanane :=) on 12 Kasım 2011 17:21  ]

    yaa doluyo açılmıyo ama çok güzel gözüküyor

  16. Queen leighton =) on 19 Kasım 2011 10:18  ]

    çoktandır sinemaya girmiş fakat türkiy’e daha gelmemiş bu film.:( leighton meester im benim fanatiğinim senin aşkımmmmmmmmmmm… <3

  17. meryem on 19 Kasım 2011 12:27  ]

    aşkımın filmi aşkım selena gomez

  18. kiss me justin on 21 Kasım 2011 20:56  ]

    bence çoook güzelll dicem ama izleyemedim ki filmi yorum yapım nedense filim açılmıyor

  19. admin on 23 Kasım 2011 09:04  ]

    Patlar yenilenmiştir…

  20. Gunay on 08 Aralık 2011 16:01  ]

    cox guzel bbir film

  21. deniz on 14 Aralık 2011 17:43  ]

    cooooooooook güsel ve eğlenceli bi film bence :))

  22. selenator on 18 Aralık 2011 16:40  ]

    mükemmel harika ötesi ilham vericii <3 love selena gomez 4ever n always .

  23. pınar on 22 Aralık 2011 21:00  ]

    süper selena gomez in yerindi olmak isterdim harika ötesi

  24. busra on 23 Aralık 2011 15:31  ]

    harikkkkkaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

  25. Selenanın Melekleri on 24 Aralık 2011 16:31  ]

    Süper :D :D I love Selly.

  26. DoqukaN on 28 Aralık 2011 17:10  ]

    Yorumlar Çok Fazla Abartılmış… Çok Sıradan Bir Film Selena Var Diye Millet Uçmuş Be

  27. beyza on 24 Ocak 2012 20:01  ]

    yha nerden izleniyo :/

  28. admin on 25 Ocak 2012 12:12  ]

    Partlar yenilenmiştir..

  29. gülben on 27 Şubat 2012 19:49  ]

    film çok güzel selenayı kıskanıyorum çünkü justin bieber çaldı

  30. TheGeneraL on 10 Mart 2012 16:29  ]

    qüzeL .. SeLena hayRanıymDır O yüzDen izLeDim Ve cok beqenDim..

  31. izem sude şahin on 17 Mart 2012 21:14  ]

    çok güzel hele hel selena gomez çok güzel oynamiş ama selena gomezi semiyorum çünküjastın çaldıııııııııııııııııııı

  32. Furkan on 22 Mart 2012 18:17  ]

    cok guzel oynamıs selena gozmez seni cok seviyorum selena en iyi sensinnnnnnn

  33. irem on 23 Mart 2012 22:03  ]

    Boş zamanları değerlendirmek için güzel bir film

  34. günsu on 08 Nisan 2012 12:01  ]

    filim süperdi selenayı zaten çok seviyorum ama jastın la çıkıyo iğrenç

  35. sercan on 20 Nisan 2012 21:51  ]

    film berbat zaman kaybı bile degil

  36. buket on 21 Nisan 2012 10:31  ]

    selena gomez in filmi olduğu için çok güzeldi filme bayıldım en az 10 kere izledim selena gomez i çok ama çok seviyorum

  37. vghgyjj on 24 Nisan 2012 14:35  ]

    bu film neden açılmıyo

    Admin Cevap: Partlı sistem sorunsuz çalışıyor zaten iki alternatif ekli birinden birini seçip izleyebilirsiniz

  38. danzik on 29 Nisan 2012 19:01  ]

    çok güzel bir filmdi. neşeli vakit geçirdim…

  39. selena on 08 Mayıs 2012 15:02  ]

    harikadan ustun!!!!!!!!!!!!!1

  40. Ulker on 10 Mayıs 2012 22:32  ]

    super bir film

  41. kivanc tatlitug on 10 Mayıs 2012 22:33  ]

    SUPER BIR FILM…….

  42. gülsüm hüda on 12 Mayıs 2012 19:14  ]

    çok harika bir film ….. herkesin izlemesini tavsiye ederim …

  43. gülsüm hüda on 12 Mayıs 2012 19:16  ]

    film çok güzel bir de için de selena gomez rol aldığı içn daha da güzel bir filme dönüşmüş

  44. selena gomez on 20 Mayıs 2012 22:22  ]

    başka yerde 5. kısma kadar izledim ama 6. kısım yoktu o kadar tümsitelere baktım izlenmedi keşke 1. kısımdan beri bu siteden izleseymişim hiç donmuyo çok güzeldi diğer sitede sonunu izleyemeyeceğim diye çok üzülmüştümm :)

  45. selena on 28 Mayıs 2012 09:37  ]

    Bu film cok hetta daha cok guzel.Bunun kadar guzel bir film gormedimki

  46. blade on 28 Mayıs 2012 13:22  ]

    film cok xosuma geldi bu cox baxilmali filmdir

  47. aşıkoldmsanırm :) on 02 Haziran 2012 08:46  ]

    selenayı nerde bulabilirm :D kendime isticem :D film müthiş olmuş herkese şiddetle tavsiye ediyorum :)

  48. ahmet on 07 Haziran 2012 22:29  ]

    Son Part nerde admınnnnnnn yok etmısler kardes. bı gerı getır ufur pufurde :D

    Admin Cevap: Film partları yenilenmiştir..

  49. adahsdfdgghhj on 11 Haziran 2012 19:13  ]

    indirilio mu

  50. leyla on 11 Haziran 2012 20:34  ]

    son partı izleyemedim lütfen yenileyin ama onun dışında film çok güzeldi

    Admin cevap: dns ayarlarınızı değiştirirseniz izleyebilirsiniz..

  51. selena aşkımdır on 18 Haziran 2012 17:31  ]

    çok güzel de son part izlenmiyo dns ayaı yaptım yasaklı diyo

  52. İrem Gülsoy on 19 Haziran 2012 19:31  ]

    Son part bir türlü açılmaadığı için filmin sonunu izleyemedim.Site buna bir çözüm bulsun…!!!!

  53. berna on 22 Haziran 2012 17:41  ]

    selena gomez den nefret ediyorum elimde olsa onu emek bıçağıyla doğrarım ve film sümüğüm gibiydida justin bieber e yollarım f

  54. SEMİH on 01 Temmuz 2012 00:08  ]

    FİLM MÜTİŞ SELENA GOMEZ MÜKEMMEL FİLM MÜKEMMEL

  55. özge on 01 Temmuz 2012 12:15  ]

    selena gomez in olduğu her filim süperdir <3

  56. naz on 04 Temmuz 2012 09:31  ]

    selena seni çok seviyorum filmde harikA “<3"

  57. Öykü on 08 Temmuz 2012 21:44  ]

    Film güzel olabilir ama selena asla Nihoho :D I hate SelenaGötez :3

  58. emma on 12 Temmuz 2012 19:53  ]

    6. kısım neden yüklenmiyo

  59. ecem kaybolbuş on 16 Temmuz 2012 17:14  ]

    çok güzel bir film olmuş ama selena gomez çok güzel bir şekilde rolünü tamamlamış tebrikler selena

  60. gamze türk on 16 Temmuz 2012 18:02  ]

    süper bi film ve selena gomeze bayılıyorum

  61. bilinmiyor on 20 Temmuz 2012 17:18  ]

    gerçekten güzel bir filmmiş çok beğendim

  62. ceren on 25 Temmuz 2012 14:10  ]

    süperrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr ooo yeeeee :D :D:DD:d:DD:D:d:dD:D.d:DD:d.d

  63. idil on 25 Ocak 2013 16:09  ]

    süperdi

  64. selenator on 03 Eylül 2013 00:05  ]

    mükemmel ve sürükleyici, mutlaka izlemelisiniz diyorum. Sıkılmadan izleyeceğinize garanti verebilirim. :)




Google: Monte Carlo İzle