1. Sihirbazın Çırağı Filmi Full Hd izle

    Sihirbazın Çırağı Filmi Full Hd izle

    Sihirbazın Çırağı Filmi Full Hd Online izle Seçenek: Türkçe Dublaj izle Filmin Yapımı: 2010 – ABD Filmin Türü: Aksiyon , Fantastik , Macera Film Süresi: 2 saat Oyuncu Kadrosu: Nicolas Cage , Monica Bellucci , Alfred Molina , Peyton List , Teresa Palmer Filmin Konusu: Nicolas Cage ‘nin başrolünü oynadığı filmde Dave ‘nin Balthazar Blake hayatına girdiğinde fizik dersinden geçmeye çalışan ve rüyalarının kızını ayarlamaya çalışan sıradan birisidir. Balthazar Blake Sihirbazdır. Dave de Sihirbazın Çırağı alacaktır.
    5.0
    ( Toplamda 0 oy verildi. )

      610

Background
Sihirbazın Çırağı Filmi Full Hd Online izle Seçenek: Türkçe Dublaj izle Filmin Yapımı: 2010 – ABD Filmin Türü: Aksiyon , Fantastik , Macera Film Süresi: 2 saat Oyuncu Kadrosu: Nicolas Cage , Monica Bellucci , Alfred Molina , Peyton List , Teresa Palmer Filmin Konusu: Nicolas Cage ‘nin başrolünü oynadığı filmde Dave ‘nin Balthazar Blake hayatına girdiğinde fizik dersinden geçmeye çalışan ve rüyalarının kızını ayarlamaya çalışan sıradan birisidir. Balthazar Blake Sihirbazdır. Dave de Sihirbazın Çırağı alacaktır.
Adblock Tespit Edildi! Adblock ile bu partı izleyemezsiniz. Lütfen reklam engelleyici eklentinizi devre dışı bırakınız ve sayfayı yenileyiniz!
Yorum Alanı 82 Yorum Yapılmış
  1. avatar
      sinematör 20 Kasım 2010 02:02:47

    her zaman nicolages cage in filmlerinin sıradan oldugunu söylemiştim.bu filmde umarım yanılmışımdır dedim ama yine sıradan ve cok basit bir film.bundan daha iyi fantastik filmlerin oldugu gercek.boş vakitlerde izlenilecek filmlerden biri..konusuda cok sacma.

  2. avatar
      furkan 22 Kasım 2010 10:11:19

    çok güzel bir film özellikle biz çocuklar için güzel bir film

  3. avatar
      berkay 08 Aralık 2010 18:29:33

    partlarda bi sorun mu var yoksa ben mi 30. saniyeden sonrasını izleyemiyorum ?

  4. avatar
      admin 08 Aralık 2010 23:20:55

    Film parlarını tek tek kontrol ettim hiçbir sıkıntı göremedim partlar sorunsuz çalışıyor.

  5. avatar
      savaş 12 Aralık 2010 22:20:21

    açılmıyo kardeşım e postama b9ır cvp ve bu filmi burda izlemek istıyorum e postama gönder ve fılmı bulabılıyım ama kontrul et naparsan yap işte

  6. avatar
      fre78 23 Aralık 2010 22:41:17

    malesef kötü senaryo ve prodüksiyon.. yazıkk..zaman kaybıı

  7. avatar
      KIZIL AKREP 28 Aralık 2010 17:10:36

    Gerçekten çok hoş ve izlenmesi zevk veren bir film… Zaten filmin içinde Nicolas CAGE olduktan sonra diyecek bir şey yok. Elinize emeğinize sağlık. İyi çalışmalar… Seğredeceklere de iyi seyirler.

  8. avatar
      melis 11 Ocak 2011 19:35:15

    bence bu filim çok güzel izlemiyen kişiler mutlaka izlemeli

  9. avatar
      Alper Can 06 Mart 2011 11:57:36

    Sinematör on un yorumuna katılıyorum.

  10. avatar
      sera 06 Mart 2011 23:18:51

    nicolas cage her film izlenmeye deger sıradan oldugunu düşünen arkadaşlar filmden anlamıyor demek ki sayılı aktörlerden

  11. avatar
      salomun 10 Mart 2011 22:44:52

    çok gzld hycnlyd biraz çocuk filmi gibiydi ama nicolas cage seyredilmeye deger hem de çok yakışıklıydı

  12. avatar
      hasah 26 Mart 2011 18:20:42

    bu fılmı buldugum tek sıtesınız hemde kesıntısız tesekkurler

  13. avatar
      eda 27 Mart 2011 00:48:21

    siz küçük çocukların kafasının bu tür filmlerle doldurulması ne kötü.o nicolas cage denen yerlere göklere sığdıramazdığınız adam acaba neden hep bu tür büyülü sihirli yalan dolan hikayelerde oynuyor?görmüyor musunuz bunlar birer uyuşturucu gerçeği görmemeniz için birer engel.

  14. avatar
      hjusean 27 Mart 2011 18:20:58

    deli gibi bi film

  15. avatar
      adel 29 Mart 2011 22:36:27

    Bence film çok güzel ve ben 33 yaşında üniversite mezunuyum,çocuk sayılmam.Filmi eleştirenler bence sadece kendilerinin beğeni tarzı olmayan bir film izlediler.Belkide romantik yada komedi takımı bu eleştiriciler.Yani bilim kurgu severler için harika bir film izleyin derim.Ben bilim kurgu ve fantazi filmleri severim ve son olarak Nicalages cage’in kötü yaptığı ve ya oynadığı filmi söylesinde ilk arkadaş sıradan diye hak verebileyim.

  16. avatar
      noname 01 Nisan 2011 17:10:34

    bence çok güzel bi filim çok beğendim mütişşş

  17. avatar
      Hasan 01 Nisan 2011 21:01:44

    adel on a katılıyorum kardeşim zaten biz çocuklara izletmiyoruz bence çok güzel bir film ve herkezde biliyorki böyle birşey yok sadece aksiyon olsun macera olsun vakit harcamak oke ;)

  18. avatar
      nıjke gerekyok 01 Nisan 2011 21:08:38

    ya super bişe warmı baska bole warsa arkadaslar yotumlara ekleyin

  19. avatar
      xjolly 02 Nisan 2011 22:43:22

    Kim ne derse desin zevkli bir film. Ayrıca Nicolas Cage’i beğenmeyenlere şaşıyorum adam rölünü iyi yapıyor.

  20. avatar
      NaMs0 08 Nisan 2011 01:19:18

    beğenmeyenler ; kimse kimseye karışamaz isteyen beğenir isteyen beğenmez.ayrıca nicolas cage ‘ in bir çok filmi var hep böyle film çevirdğini söylüyrsun eda ama daha adamı tanımysun dmkki sinemayı biraz daha yakndan takip et..

  21. avatar
      beymen 10 Nisan 2011 23:29:14

    gercekten cok harika ve güzel bi flim izlemeye deger teşekürler

  22. avatar
      Metehan 11 Nisan 2011 21:18:41

    BEnce Harika bir Filim

  23. avatar
      YüceMerLinci 12 Nisan 2011 15:48:51

    Son 15dakikası Gerçektende beni Etkiledi

    Teşekkürler güzel filimdi .

    (15dk için ) 10/10

    Önemli olan filmin sonudur TheEnd.

  24. avatar
      ottomani 13 Nisan 2011 23:47:44

    nicolas sana yakışmadı bu senayo bastleşme nicolas face face gibi olmalısın…

  25. avatar
      yağmur 14 Nisan 2011 16:40:31

    bu filmin ikincisi var mı? varsa lütfen söyleyin.

    admin cevap: Yok

  26. avatar
      Berk Keskin 28 Nisan 2011 03:45:53

    Açıkçası beğenmedim daha iyi bir kurgu olabilirdi senaryo yüzündendir herhalde ama Nicolas cage’ye sözüm yok elinden geldiği kadar iyi oynamış

  27. avatar
      bilal756 01 Mayıs 2011 17:02:14

    vay be şapka çıkartıyorum gerçekten çok güel bir film
    inanılmaz gerçekten etkisinde kaldım süper olmuş yha

  28. avatar
      tayfun 09 Temmuz 2011 16:57:04

    admin herşey için teşekkürler güzel bir filmsitesi ona hakaret yerine teşekkür etmelisiniz

  29. avatar
      UGUR 18 Eylül 2011 13:13:54

    YA FİLMİ AÇMAK İÇİN PLAYE TIKLIYORUM AÇILMIYO ??YİNE PLAY İŞARETİ GELİYO AÇILMIYO ?? NASIL YAPABİLİRİM ADMİN

    Admin Cevap: Film Tek parça olarak eklenmiştir iyi seyirler..

  30. avatar
      ulisess 19 Eylül 2011 11:43:22

    filmi şimdi izleyeceğim. Ben bu tarz filmleri severim. Ama Nicholas Cage oynuyor die filme “güzel” demek biraz tekdüzelik. Sonuçta Ghost Rider gibi iğrenç bir seneryoda da oynamıştı. Ama yüzdeye vursak genelde en güzel filmlerde oynar. Herkese iyi seyirler.

  31. avatar
      pakizenur 30 Eylül 2011 13:58:58

    çokkk güzel fıstık gibi yabancı filmleri çok güzel yapıolar ya

  32. avatar
      rojdaaa 03 Ekim 2011 18:47:39

    güzelimiş

  33. avatar
      İstanbulll... 16 Ekim 2011 22:31:45

    Güzel…

  34. avatar
      NACTRE 21 Ekim 2011 17:52:31

    hey sinamatör kapa çeneni abim hakkında böyle konuşamazsın seni bulursam KANININ SON DAMLASINA KADAR İÇERİM ETİNİ HAYVANLARA VERİRİM BEN KAYSERİ DEYİM ŞUAN GEL İSTERSEN DENİYELİM

  35. avatar
      atakan 29 Ekim 2011 18:39:57

    süper

  36. avatar
      ali 03 Kasım 2011 16:17:43

    guzeeel

  37. avatar
      Kestelli_07 13 Kasım 2011 20:03:28

    Film Güzel Ben izledim ve beğendim güzelmiş gerçekten arkadaşlar tavsiye etmişti ama gercekten güzelmş beğendm keyifle izledim Güzel Yani :D

  38. avatar
      ismet 14 Kasım 2011 22:46:03

    süper güzel bir yapım

  39. avatar
      sevda 22 Kasım 2011 03:08:55

    tek kelimeyle mükemel yaa

  40. avatar
      anlamsiz demir 23 Kasım 2011 20:56:46

    bu adamin hayalet surucu diye bir sinema filmi var onuda izlemenizi tavsiye ederim mukemmel

  41. avatar
      sihirbazın çırağı 02 Aralık 2011 21:21:21

    Bu filmin sinamasınada gittim yine izledim çok güzel ve keyifli ve aynı zamanda bi okadarda komik bir film

  42. avatar
      byDArkNEs 03 Aralık 2011 21:14:04

    bakın bay sinematör
    1:eğer baskasının sevdii kişileri asaılicaksan sus
    2:senin gibi sefil bi insanın nicolas cage gibi birine hakaret etmeye hakkı yok
    3:eğer bu solediklerime cevap verme yüzsüzlünü yaparsan sonucuna katlanmak zorunda kalırsın
    4:suss ve ceneni kapa senin gibi sefil birini bidaha bole bi sitede gormiim
    5:kaybol ve bu siteden siktirol git

  43. avatar
      ayşegül 15 Aralık 2011 19:41:28

    ben bu filme bayıldım süper

  44. avatar
      hfdanc 18 Mart 2012 15:08:16

    Videolar neden açılmıyor. Zemin yeşile dönüşüyor. Ama filmin sesi geliyor. Yani görüntü tamamen yeşil. Bileler paylaşırsa sevinirim

  45. avatar
      admin 18 Mart 2012 16:47:55

    Bi sorun görünmüyor

  46. avatar
      gökhan cin 02 Nisan 2012 23:54:23

    sürüklüyici harika bir film geç kalmışım izlemekte…

  47. avatar
      sabri 12 Nisan 2012 23:08:09

    çok başarılı ;)

  48. avatar
      atatuana güleç 18 Nisan 2012 13:17:44

    11 izleyişim çok güzel

  49. avatar
      Nicolas Cage .xD 19 Nisan 2012 04:29:15

    Çekimlerde Çok Zorlandık ama Çok Başarılı Bir Film Meydana Çıkarmışız ! ( :D ) FiLm 1o Numaraa :D

  50. avatar
      nicalos cage 22 Nisan 2012 20:43:31

    SÜPER 1 FILM ARKADASLAR BU FILMIN IKISIDE VAR
    GOOOGLEYE SIHIRBAZIN CIRAGI 2 IZLE YAZIN DIREK CIKAR :d

  51. avatar
      Royal16 06 Mayıs 2012 16:22:59

    cok guzel bir film amma gecikme oluyor

  52. avatar
      ümit 09 Mayıs 2012 23:39:07

    film harikaydı hiç sıkılmadan izlenebilir bir film işte benimde aradığım bu tarz filmler admin böyle filmleri msn adresimden beni haberdar etseydin hiç hayır demezdim :) film için teşekkürler.

  53. avatar
      mehmet ali 31 Mayıs 2012 12:51:05

    süperrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

  54. avatar
      Alex 02 Haziran 2012 22:59:05

    bu filmde gzel ama Merlin bundan daha ii

  55. avatar
      fatih 03 Haziran 2012 17:31:50

    evet partlarda sorun var herolda belli bi süre sonra duruyo tekrar izleyin felan yazıyo u sourunu bazı fillerde yaşıyorum(tepni gözler) gibi

    Admin Cevap: Partlar yenilenmiştir..

  56. avatar
      yakup 07 Haziran 2012 09:14:03

    çok güzel bir film emeğe saygı admin tşk ederim

  57. avatar
      ayberk 11 Haziran 2012 23:53:14

    Merlin in dizisi var burada yaşlanmış hali merlin in :D

  58. avatar
      elif 16 Haziran 2012 16:09:08

    cok begendım. hiç beklemediğin anlarda süprizler oluyor ve hiç sıkılmıyorsun. TAVSİYE EDERİM!

  59. avatar
      muhammet tilki 21 Haziran 2012 17:23:35

    ççççççççççççççoooooooooooookkkkkkkkkkkkkkkkkkkk güzel bir filim 2 .varsa söyleyin

  60. avatar
      muhammet tilki 21 Haziran 2012 17:25:16

    nasıl yaptıysanız bidaha yapın ççççççççççççççççççççoookkkkkkkkkkkk güzel ve o çocuhun yerinde olma çok güzel olur ve isterim

  61. avatar
      muhammet tilki 21 Haziran 2012 17:25:58

    güzel çççççççççokkkkkkkkkkkgüzel çok çok güzel

  62. avatar
      Hüseyin Ayan 23 Haziran 2012 21:17:31

    Mükemmel Bir Film Milyonlarca İzledim 2.si varsan Söylermisiniz? bir daha izlemek iztiyorum 2.cisinide çıkartırmısınız…..

  63. avatar
      gk 30 Haziran 2012 20:08:35

    izleyebilirsem karar verecem

  64. avatar
      darksiders 04 Temmuz 2012 08:56:45

    bana göre bu film iyide görüntü kalitesi bozuk daha hd koyabilirsininiz mesela 480 p yeterli

  65. avatar
      İsmimin gerekli olduğunu sanmıyorum 06 Temmuz 2012 20:02:58

    Filmi beğenmeyenlere bir şey demiyorum kendi zevkleri ancak filmi beğenmediniz diye hakaret etmek zorunda değilsiniz.Her film gibi bu filmi de emek harcayarak yaptılar bu yüzden hakaret etmeye hakkınız yok.O insanlar siz bilgisayarın başında hakaret etmeniz için emek harcamadı.Ayrıca gayet güzel bir filmdi.Konusu çok saçma diyenler vardır ama bir kere filmlerin konusu zaten aşırı gerçekçi olamaz

  66. avatar
      SERDAR 07 Temmuz 2012 09:06:20

    admin!!! adamsın harbiden iyi filmdi emeğine sağlık devamını bekliyoruz.. birdeeee görüntü kalitesi daha iyi olabilirse burda sana laf atanlara akşama kadar söverek senin adına cevap verebilirim:DD

  67. avatar
      kubilay 20 Temmuz 2012 01:41:30

    filim mükemmel emeği geçen herkese teşekkürler de HD olsaydı keşke…

  68. avatar
      ali toprak 24 Temmuz 2012 12:43:03

    çok güzel filmdi teşekkürler

  69. avatar
      yusuf 18 Ağustos 2012 17:32:59

    4. sınıf

  70. avatar
      esra 01 Eylül 2012 21:55:27

    wawww cidden güzel film hele son partı =DD nese kısacası iyiydi =P

  71. avatar
      dddddd 07 Eylül 2012 15:55:49

    çokkk güzell :)nicolas cagee :)

  72. avatar
      rıdvan29eylül2012 cumartesi..00.1 29 Eylül 2012 23:44:49

    çooooooooooooook güzeldi harika

  73. avatar
      turgay 30 Eylül 2012 10:59:13

    Çok güzel bir gençlik filmi ben çok begendim.Duygusal kişilerin kaçırmaması gereken bir film MÜTHİŞ

  74. avatar
      ismail 30 Eylül 2012 16:14:01

    Olagan üstü birşey bu filim HARİKA ……. :) <3

  75. avatar
      hüdai 10 Ekim 2012 18:27:20

    güzel çok güzel

  76. avatar
      hüdai 10 Ekim 2012 18:27:59

    çok güzel

  77. avatar
      Sana ne 15 Ekim 2012 17:22:26

    Ben bunu izlemiştim aslında ama film bağımlılık yapıyo :D:D:D:D

  78. avatar
      zeynep 17 Ekim 2012 14:25:57

    bence çok güzel bir film hazırlayanın eline sağlık

  79. avatar
      sinamatör 22 Ekim 2012 15:08:48

    bence süper bu adam zaten ne zaman kötü yaptıki herkes izlesin durmanız bile yanlış

  80. avatar
      Musti 26 Kasım 2012 16:27:20

    Bu flim ve nicolas cage flimlerini sıradan bulan S I R A D A N kişi büyük bir senarist yada yönetmen olmalı,adam ot adam mıdır nedir,kısaca yuhh diyorun o kadar,yuh be yuuuuuuuh.

  81. avatar
      melis 09 Mart 2013 02:20:43

    klasik bir disneyland filmiydi ama tıpkı diğer filmleri gibi iyiydi :) çok gülüceksiniz

  82. avatar
      muhi 10 Eylül 2013 22:18:47

    gayet güzel bir filim teşekkürler…

Sitemizde bulunan film, videolar, film fragmanları ve diğer tüm videolar çeşitli paylaşım ortamlarında da bulunmaktadır. Sitemiz sadece youtube.com, video.google.com, yahoo.com vb. sitelerde eklenmiş ve paylaşıma açılmış videoları yayınlamaktadır. Serverımıza kesinlikle yükleme yapılmamaktadır. Bu yüzden Aymovie sitesi hiç bir yasal hükümlülüğe tabi tutulamaz. İstenildiği takdirde hak sahipleri videoların kaldırılması talebinde bulunubilirler.