Yeraltı Canavarı 5 İzle | Bedava film izle, Divx film izle,Vizyon film izle, Film izle
  1. Yeraltı Canavarı 5 İzle

    Yeraltı Canavarı 5 İzle

    Filmin Konusu: Günümüzde kullanılan birbirinden güzel Ata sözlerimiz vardır bunlardan biri ise bu sinema filminde yer almış Ava giden Avlanır misali. Avlanmaya çok düşkün olan bir grup arkadaş bunu kendilerine bir hobi haline getirmişlerdir. Birgün avlanmak için gittikleri bir adada, etobur bir yaratığın iştahını kabartır ve gerilim dolu dakikalar başlamıştır. [jwplayer file=”filmler/Yeralti.Canavarlari.5_clip1.mp4″ streamer=”rtmp://lb.vizyonkolik.org/film” provider=”rtmp”]
    5.0
    ( Toplamda 0 oy verildi. )

      229

Background
20 - Reklamı Geç -
Adblock Tespit Edildi! Adblock ile bu partı izleyemezsiniz. Lütfen reklam engelleyici eklentinizi devre dışı bırakınız ve sayfayı yenileyiniz!
Yorum Alanı 52 Yorum Yapılmış
  1. avatar
      erman 07 Haziran 2011 11:30:32

    5 para etmez …

  2. avatar
      WIZARD 22 Haziran 2011 19:33:46

    Bencede

  3. avatar
      emil 17 Eylül 2011 22:25:02

    yeri yoxdu…………

  4. avatar
      turgay 18 Eylül 2011 04:40:12

    idare eder ama öncekilere hiç benzememiş filmin adı deniz canavarı olmalıydı

  5. avatar
      Tayyip 01 Ekim 2011 17:54:26

    hiç güzel değildi o ormanda kalan gerizekalı çürüyüp gitcek onunda bir sonunu göstermeleri lazımdı:D:D:D:D:D

  6. avatar
      muhammet 02 Ekim 2011 10:49:45

    bence gayet güzel size katılmıyom…

  7. avatar
      berzan 08 Ekim 2011 22:49:14

    GERCEKTEN SİTENİZ GÜZEL ELİNİZE SALIK

  8. avatar
      Ayşegül 09 Ekim 2011 02:45:40

    BAKIN BEĞENİN SİTEYE DESTEK VERİN OK AMA HEPSİ O SAKIN İZLEMEYİN.Ömrümde İzlediğim En Kötü Filmdi,İlk Olarak Filmin İsmi Yeraltı Canavarı Değil HYDRA yanlış Yazmışsınız,Uyduruk Ama Çoook Uyduruk Üstelik Bu Teknoloji Devrinde,Berbat Bir Görsel Efekt,Toplam 10 Oyuncu,Tek Mekan,Kopuk Sahneler,Zenci Çocuğu Yaralı Olarak Terkeden Başrol Kahramanları,Ormanda Bağlı Kalan Akıbeti Belli Olmayan Bir Salak,Kılıcı Ben Alamayım Sen Al Derken Ölen Bir Salak Daha ve ve ve Final En Şahane Bölümdü Kahramanımız,Tek Kılıçla 1 metre Ötesinde Duran 6 Başlı 10 Metrelik Yunan Mitolojisinden Hydrayı Tane Tane Kesti Öldürdü Oda Hiç Kıpraşmadı Bekledi Öyle.Cüneyt Arkının Dalga Geçtikleri ”Dünyayı Kurtaran Adam”ı Bile Bu Filme Bin Basar Filmi Siz Hesap Edin Artık…

  9. avatar
      barış 22 Ekim 2011 19:27:55

    beş para etmez bunu başından anladım

  10. avatar
      muharrem 03 Kasım 2011 22:55:54

    idare eder

  11. avatar
      ergun adam 13 Kasım 2011 20:06:44

    100 üzerinden 100 veriyorum

  12. avatar
      abdurrahman 01 Aralık 2011 01:05:28

    cok guzel bır fılm ya izlerken hıc sıkılmadım emegı gecen jerkesın elıne saglık

  13. avatar
      koray 05 Aralık 2011 16:47:00

    güzelmiş.

  14. avatar
      harun gök 10 Ocak 2012 18:19:54

    (:yes ben korku filmlerine bayılırım isterseniz bide korku kapanını izleyin:)

  15. avatar
      samxal 25 Ocak 2012 20:06:13

    maraqli film deyil fantastik

  16. avatar
      fatih 31 Ocak 2012 20:41:36

    cok fena bir film 10 uzernden 9 :DD izlemeye deger moruklar:D

  17. avatar
      ihsan 20 Şubat 2012 00:33:40

    filmi çokkkk saçmalamışlar en güzel 1’di ben 1. filmi 14 sene önce izlemiştim ilk olarak ozaman 7 yaşındaydım dün gibi hatırlıyorum ve 14 sene sonra tekrar izledimde hala hafızamda bir yeri varmış, demek ki geçmişteki güzel şeyler unutulmuyor..

  18. avatar
      ihsan 20 Şubat 2012 00:37:07

    filmi çokkkk saçmalamışlar filmi 14 sene önce izlemiştim ilk olarak ozaman 7 yaşındaydım dün gibi hatırlıyorum ve 14 sene sonra tekrar izledimde hala hafızamda bir yeri varmış, demek ki geçmişteki güzel şeyler unutulmuyor..

  19. avatar
      emir 02 Mart 2012 16:57:05

    Animasyon berbat Çok dandk Olms Film

  20. avatar
      zorundamıyammmm 11 Mart 2012 22:38:53

    vala film tam bana göre vala böle hayvan besleselrdi ben bu hayvanı alırdım erman’a katılmıyorum !

  21. avatar
      merde 12 Mart 2012 19:25:39

    bok tan bişi be bokunu çıkarmışlar:D

  22. avatar
      Ahmet 19 Mart 2012 23:11:35

    bu flim güzel değil diyenler izlememiştir inanki 1 üzerinden 1 veriorum muhteşem bir flim izlemeyenler mutlaka izlesn by welato hackers kıro

  23. avatar
      ne bakıon 24 Mart 2012 19:47:45

    lan bazıları kötü dio bazıları ii dio bir karar werin

  24. avatar
      azizcan 27 Mart 2012 17:15:55

    cok sıkıcı bir filim

  25. avatar
      sanane 27 Mart 2012 18:06:57

    ben hayatımda bu kadar berbat bir film izlemedim film 5 para yetmez bir kere animasyon çok kötü film izlenmeye hiç değmez bir kere o kılıç ne saçma birşey çızgi film mi bu herkülün kılıcı falan ayrıca filmin sonuda berbattı ayrıca o adam o yaratıgı ne kadar kolay öldürdü ya ve yaratık yerinden bile oynamadı normalde yaratık onbin metre uzaktaki adamı tek başıyla yakalıyo bunda herkel gibi bekliyo.

  26. avatar
      musa 28 Mart 2012 20:42:44

    ya bence güzelde ama donuyo

  27. avatar
      emrullah 04 Nisan 2012 14:09:43

    bu ne biçim bi film

  28. avatar
      batuhan 04 Nisan 2012 19:41:39

    sen biede korku kapanını izlem çok güzel

  29. avatar
      merve 10 Nisan 2012 16:25:19

    harika bir film herkeze tavsiye ederim süper yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

  30. avatar
      oguzhan 12 Nisan 2012 14:32:39

    la olum böle film mi olur diğerleri daha güzel bu filmin sonu yokki adam kaldı orda geberip gitcek hemde bi tane yaratık var olmaz bu film hiç iyi diğil

  31. avatar
      MuTsUz-GirL 12 Nisan 2012 19:24:49

    izledim korku kapanını keşke sizide kap salar görürdünüz banel bir film ucuzluk basıt film ;)

  32. avatar
      MuTsUz-GirL 12 Nisan 2012 19:37:08

    irenç otesi bi film yeraltı canavarıymış cok kortum pehhh:/

  33. avatar
      Karde 22 Nisan 2012 19:44:03

    Ben çok beğendim siz zaten filmden ne anlarsınız

  34. avatar
      sedat 13 Mayıs 2012 20:04:18

    5 para etmez dediniz filimin 3. bölümüne bakın

  35. avatar
      sagydsag hatcfcf 10 Haziran 2012 18:10:54

    goktum be aman cok kanlı ıyyyy bogghhh igrenc bısey ayy cinler bile vari ia

  36. avatar
      irem 17 Haziran 2012 11:57:45

    ayyyyyyyyyy ben çok seviyorum

  37. avatar
      kutu svetleva 12 Temmuz 2012 16:44:49

    cok kotu bi film bu

  38. avatar
      Sanane 27 Ağustos 2012 18:42:32

    lan yeter bune biri güzel dio biri 5 para etmez dio bikarar verinde bende izletyim yhaa

  39. avatar
      hande 27 Ağustos 2012 18:49:27

    cok guzel bir film

  40. avatar
      hande 27 Ağustos 2012 18:50:29

    en guzel filmer we dizilerin arkasinda tabi ki JAMES KAMERON VAR onu cok seviyorum tabi ki TITANICIN sunucusu I LOVE YOU JAMES

  41. avatar
      hande 01 Ekim 2012 13:38:49

    100%deyilde 10/0 veririm ben bnu tv de izledim guzeldi ama canavar yerden cikinca korkuyodum haaa

  42. avatar
      vatantaş 04 Ekim 2012 18:56:41

    hiç izlenmiyo sevmedim yani

    Admin cevap: Partlar yenilenmiştir.

  43. avatar
      ali aydın 09 Ekim 2012 14:58:07

    izlemeden karar verme

  44. avatar
      ömer faruk 03 Kasım 2012 17:33:09

    nasıl açılıyoooo

  45. avatar
      admin 05 Kasım 2012 20:17:42

    Close Ad And yazan yere tıkladığınızda açılacaktır.

  46. avatar
      ImmorTaLTurK 15 Aralık 2012 17:20:02

    çok saçma olmuş ve diğer serilere hiç mi hiç benzemio burda canavarlar 3 başlı öbürlerinde bir başlıydı ağızlarından küçük şeyler çıkıodu çok saçma hiç beğenmedim madem yapcan hepsini aynı yap

  47. avatar
      buse 19 Ocak 2013 20:43:54

    arkadaşlar film nerden açılıyo? :(

  48. avatar
      admin 20 Ocak 2013 01:58:07

    Film tek parça olarak yenilenmiştir.

  49. avatar
      mücahit 29 Ocak 2013 22:53:13

    çok sıkıcı bir film

  50. avatar
      serenay 02 Mart 2013 12:42:22

    fim süpeer 1-2-3-4 -5 izdim süpee r beyenin sity sesdek verin hayatımdı tk istedim yeraltı canavarınıda oynamak

  51. avatar
      okan 11 Mart 2013 20:15:04

    çokzevklibirfilim

  52. avatar
      süleyman 28 Eylül 2014 18:07:56

    bence film güzel ama sonu kotu olmuş

Sitemizde bulunan film, videolar, film fragmanları ve diğer tüm videolar çeşitli paylaşım ortamlarında da bulunmaktadır. Sitemiz sadece youtube.com, video.google.com, yahoo.com vb. sitelerde eklenmiş ve paylaşıma açılmış videoları yayınlamaktadır. Serverımıza kesinlikle yükleme yapılmamaktadır. Bu yüzden Aymovie sitesi hiç bir yasal hükümlülüğe tabi tutulamaz. İstenildiği takdirde hak sahipleri videoların kaldırılması talebinde bulunubilirler.