Paranormal Activity 3 izle | Bedava film izle, Divx film izle,Vizyon film izle, Film izle
  1. Paranormal Activity 3 izle

    Paranormal Activity 3 izle

    Filmin Başlığı: Paranormal Activity 3 izle Filmin konusu: Paranormal filminin son serisi olan bu filmde karşımıza bir kez daha çıkmaya hazırlanıyor filmi izle. Doğaüstü olayların kameraya kayıt edilmesiyle başlayan seri, son filminde de çok konuşulacağa benziyor. Serinin son filminin konusu her ne kadar sır gibi tutulmaya çalışılsa da serinin tutkunları bu son filmi az çok tahmin ediyor. Bu sonbaharda vizyona giren film düşük bütçesine rağmen müthiş bir hasılat elde etmeyi başarıyor. Seçenekler: Türkçe Alt yazı Filmin türü: Korku, Gerilim
    5.0
    ( Toplamda 0 oy verildi. )

      151

Background
20 - Reklamı Geç -
Paranormal Activity 3 filmiFilmin Başlığı: Paranormal Activity 3 izle Filmin konusu: Paranormal filminin son serisi olan bu filmde karşımıza bir kez daha çıkmaya hazırlanıyor filmi izle. Doğaüstü olayların kameraya kayıt edilmesiyle başlayan seri, son filminde de çok konuşulacağa benziyor. Serinin son filminin konusu her ne kadar sır gibi tutulmaya çalışılsa da serinin tutkunları bu son filmi az çok tahmin ediyor. Bu sonbaharda vizyona giren film düşük bütçesine rağmen müthiş bir hasılat elde etmeyi başarıyor. Seçenekler: Türkçe Alt yazı Filmin türü: Korku, Gerilim

Adblock Tespit Edildi! Adblock ile bu partı izleyemezsiniz. Lütfen reklam engelleyici eklentinizi devre dışı bırakınız ve sayfayı yenileyiniz!
Yorum Alanı 52 Yorum Yapılmış
  1. avatar
      kazım 31 Ekim 2011 14:51:04

    korkunç

  2. avatar
      mooo 01 Kasım 2011 23:04:45

    aboow bu filmi tek basiniza izlemeyin tek lafim bu

  3. avatar
      ])£\/!)_ 03 Kasım 2011 12:51:20

    Merak edip bu filimin 2’cisini izledim izlemez olaydım gece uyuyamadım korkudan tek başınıza kesinlikle izlemeyin….

  4. avatar
      ])£\/!)_ 03 Kasım 2011 12:53:41

    Ne yalan söyleyeyim 3 izlemeye korkuyorum gene abuk subuk şeyler aklıma gelecek diye…

  5. avatar
      utku 11 Kasım 2011 19:03:31

    bu filmi bana tavsiye eden arkadaşla bi daha görüşmem:) mooo on arkadaşa katılıyorum tek başınıza seyretmeyin

  6. avatar
      zipir 18 Kasım 2011 00:05:22

    Yaratıkmış canavarmış beklemeyin,sadece ani çıkışlarda biraz tırsıyor insan o kadar yoksa gerçek bir korku filminden beklediklerinizi bu filmden beklememenizi öneririm.

    iyi seyirler…

  7. avatar
      s.ç 18 Kasım 2011 04:25:41

    wawwwwwwwwwwww çok kesintili idi izlemeye değer teşekürler

  8. avatar
      sinan 19 Kasım 2011 01:11:16

    Filmin 1 ve 2. serisini izlemiştim sanırım 3. sü yeni çıktı yani burda yayınlanan gerçekten izlenmeye değer bir film .. Diğer 2 si gibi bu da korkunç ..

  9. avatar
      gizemm 26 Kasım 2011 18:31:29

    hiç korkunç dedğildi.Bu filmden korkan aynaları , özellikle cinnet’i falan izlemesinn.. :D

  10. avatar
      gökhan A. 28 Kasım 2011 03:52:29

    eger guzel korku bır fılm bılen warsa onere bılırmı

  11. avatar
      rici rec 09 Aralık 2011 21:26:54

    hiç güzel değil birincisi daha güzeldi.korkunç bile değildi izlemeye deymez

  12. avatar
      hüseyin y. 09 Aralık 2011 21:47:47

    var musallat 2 var aynalar daha istemezsin bunları izledikten sonra

  13. avatar
      emine 10 Aralık 2011 21:33:05

    bok gibiydi ilkler iyidi altyazı oloması daha bi kötü sıkıldım :/

  14. avatar
      bok 11 Aralık 2011 15:24:45

    cok guzel saka saka bok gibi

  15. avatar
      bok 11 Aralık 2011 15:25:09

    igrenc

  16. avatar
      halil 19 Aralık 2011 16:49:35

    hiç güzel değildi çok saçma olmuş kim korkar bundan

  17. avatar
      Zöhre 25 Aralık 2011 14:35:05

    Ben bu serinin en çok 1.sini daha çok seviyorum o daha iyiydi bu da ama k kötü sayılmaz yine merak edip izledim ve seriui çok sewiyorum…

  18. avatar
      gizem 26 Aralık 2011 18:22:34

    aynalar ve musallatın 2. serileri bundan daha güzel bu hem çok takılıyo hemde alt yazılı olduğu için sıkıyo

  19. avatar
      kerem 26 Aralık 2011 20:33:01

    yha hiç korkunç değil tmm eline sağlık ama yönetmen çok basit yapmış ve sonunu anlamadım?
    :S

  20. avatar
      tuğçe 14 Ocak 2012 23:24:52

    korku ve gerilim severlere 1408,Kara Büyü,Gothika,Karantina,doğmamış ve arkadasların dediği gibi aynalar daha etkikiyici filmler

  21. avatar
      movix 15 Ocak 2012 13:07:32

    türkçesi nezaman çıkacak baya oldu filim çıkalı….

  22. avatar
      adax. 22 Ocak 2012 23:46:45

    uyuz oldumm !! açılmıyoo .. ! kaç saattir bunu izlemeye çalışıyorum ..!! bu fragmanlardan nefret ettimmm … !!

  23. avatar
      admin 23 Ocak 2012 01:04:24

    Partlar yenilenmiştir iyi seyirler..

  24. avatar
      asdfgh 24 Ocak 2012 13:38:59

    korku filmi istiyorsanız semum yada dabbeyi izleyin konuları aynı gibi bu filmle ama inanın bu filmden daha güzeller…

  25. avatar
      Sinem 28 Ocak 2012 16:21:10

    Ben bu filmi sevdim ..;) Teşekkürler.

  26. avatar
      Tayfun 10 Şubat 2012 14:52:18

    Tek başıma izleyeceğim ilk 2 seri süperdi bundanda ümitliyim arkadaş izlemiş beğenmiş ama bayaa bi korkmuş.

  27. avatar
      uğur 13 Mart 2012 23:48:58

    ulan izlemeden yorumları okudum koktum :D baya korkunçmu kii dediğiniz gibi korkunçsa tavsiye eden arkadaşımı yarın sorarım ona :D

  28. avatar
      ayşe 21 Mart 2012 18:08:26

    bence hiç korkunç deil neden öyle düşünüyorlar anlamıyorum

  29. avatar
      nida nur 16 Nisan 2012 21:11:16

    bence çok korkunç bir filim atma ayşe yalancılığında bukadarı olmaz korktun bunu biliyorum abartmaaaaaaa tek başınıza izlemeyinnnn ama çok anlamlı süper bir filim

  30. avatar
      selena gomez oye 16 Nisan 2012 21:13:50

    wke wke bek dawn şarkısını dinleyin ben selena gomez oye ben malım ben okuzum filimi sevdim oyee

  31. avatar
      busu 26 Nisan 2012 16:48:38

    izleyamiyorum :( :(

    Admin Cevap: Partlar yenilenmiştir..

  32. avatar
      samet 27 Nisan 2012 22:34:54

    kralı gelsin korku kapanı kadar olmazaz sacmaaaaaa suan saat 12 ve tek basıma ızledm

  33. avatar
      mustafa mert 30 Nisan 2012 13:59:21

    korkunç değil diyenler hava atıyor filmi izlerken gözlerim yerinden çıkıyodu korkudan.hatta aniden çıkmalar gölerim e yazık!

  34. avatar
      halil 11 Mayıs 2012 21:14:47

    arkadaş bu nasıl film korku dediler açtım bu korku katagorisine bile girmez bundan korkan aynaları,rec,dabbe izlesin ne olacak merak edyom tahminim altına işer

  35. avatar
      Masha 02 Haziran 2012 11:09:49

    Film Acilmir…….

    Admin cevap: partlar yenilenmiştir.

  36. avatar
      elif 10 Haziran 2012 16:23:18

    abi ne korkuncu yhaaa arkadaslarla izledik hepsi tek gözle izledi ama ben o kadar korkmadım :D :D korkunc filmlere bayılırım :) :)

  37. avatar
      elif 10 Haziran 2012 16:25:16

    bu filmdende korkuyorsanız musallat dabbe semum felan şizlemeyin haaa :D :D

  38. avatar
      aylin 17 Haziran 2012 21:20:28

    süper bi filim attıma sıçtım lan sakın 5.partı izlemeyin fene altıma sıçtım lan

  39. avatar
      Sara 24 Haziran 2012 18:35:02

    cok guzel

  40. avatar
      Sarah 17 Temmuz 2012 20:27:17

    samet on 27 Nisan 2012 22:34 ]
    kralı gelsin korku kapanı kadar olmazaz sacmaaaaaa suan saat 12 ve tek basıma ızledm

    Üstte Saate Dikkat >> FaiLL << ::)

  41. avatar
      gazel gümüş 23 Ağustos 2012 10:43:58

    2. ci kez izlicem ama çok korkunç olduğunu biliyorum 4 ü de çıkıcakmış onu asla izleyemem …

  42. avatar
      elif 28 Ağustos 2012 15:07:10

    bence çok saçma korkunç felan değil izleyerek vaktinizi boşa geçirmeyin…

  43. avatar
      hamlet 30 Ağustos 2012 14:39:19

    tirsdim desem yalan olur sonu manasiz 4 part 1 partgibi ayni 1 ve 2 bolumleri daha zevkli

  44. avatar
      Fidan Rustemzade 22 Eylül 2012 11:09:51

    bence o kadar da korkulu degil.ben yalniz seyr ettim

  45. avatar
      AYSEL22 03 Kasım 2012 19:55:16

    BIR WEY ANLAMADM SONDAKI KADIN KIMDI???COCUKLARI ALIP GITTI.BEN BUNUN 1 CI SERISNI IZLEDM AMA SONUNCU PARTSINI IZLEMEDM CUNKI SIKILDM AMA BANA 1CI SERININ GUZEL OLDGUNU SOYLEDIRLER.SIMDI TEKRAR 1CNI IZLEYECEGIM. BEN KORKUTUCU BULMADM CUNKI KARANLIKDA VE TEK BAWIMA IZELMIYORUM.BUNU YALNZ VE KARANLIKTA IZLERSENIZ KORKARSNIZ AMA)) KARA BUYU YU IZKEYN TAVSIYE EDERIM IYI SEYIRLER

  46. avatar
      sinem kübra soyadyok 11 Kasım 2012 18:55:39

    ya bilmiyorum ki bu filmi bu kadar saçma yapmak için çok mu uğraşmışlar :) la çocuk beyni gibi bu senaryo yazan akıl hastası gibi birşey olmalı vaktimizi çaldınız laqn mannaklar :DDDD çokkkk saçmaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :@ ssizin allah belanızı vermesin oloummmm!

  47. avatar
      walkingdead 19 Kasım 2012 20:04:43

    bu filme iyi diyen hayatında hiç korku filmi izlememiş insanlara inanıpta izlemeyin kesinlikle zaman kaybı

  48. avatar
      AYSEL 27 Kasım 2012 19:20:58

    ADMIN PARTILERI YENILE LUTFEN 1CI PARTI VE 4 AYNI SIMDIDEN TSK

  49. avatar
      admin 29 Kasım 2012 23:11:23

    Yenilenmiştir.

  50. avatar
      Mooment 13 Aralık 2012 13:33:38

    İzlemeye korkuyom Bloody Marry ‘ efsanesini biliyorum ama :D

  51. avatar
      Mooment 13 Aralık 2012 15:07:26

    Çok korkmadım ama demin bizde kocaman cam var kitaplarımı düzeltirken 5 6 kitabım bi anda yere düştü elim ayagıma karıştı napıcagımı bilmiyorum …

    :((evet arkadaşlar sakin olalım sizi denetledim bu olay oldu ama kitapları koltugun köşesine koydugum için düştüler ama yinede korktum tabiki ):)

  52. avatar
      pinar 04 Ocak 2013 12:49:05

    bu film cok korkunc :D :D :D :D

Sitemizde bulunan film, videolar, film fragmanları ve diğer tüm videolar çeşitli paylaşım ortamlarında da bulunmaktadır. Sitemiz sadece youtube.com, video.google.com, yahoo.com vb. sitelerde eklenmiş ve paylaşıma açılmış videoları yayınlamaktadır. Serverımıza kesinlikle yükleme yapılmamaktadır. Bu yüzden Aymovie sitesi hiç bir yasal hükümlülüğe tabi tutulamaz. İstenildiği takdirde hak sahipleri videoların kaldırılması talebinde bulunubilirler.